Expendable
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Tampa Bay Lightning
Onko siihen joku looginen selitys että Cmore on aika paljon jäljessä verrattuna subiin? Ärsyttää kun köyhät huutelee tulevista maaleista, joita ei itse oo vielä nähnyt.
Koska C Moren nettilähetyksessä on viive. Itse katson pelin kaapelikortin kautta ja siinä ei viivettä luonnollisesti ole.Onko siihen joku looginen selitys että Cmore on aika paljon jäljessä verrattuna subiin? Ärsyttää kun köyhät huutelee tulevista maaleista, joita ei itse oo vielä nähnyt.
Alina Voronkova voisi opetella ihmisten nimet. Kolme virhettä äsken. Sami Nikku (Niku), Mikko Toivonen (Viitanen) ja Jukka Korpikoski (Rautakorpi).
Viime kaudellahan se mokas Kallion nimen. :D Sopisi Mertsin rinnalle selostamoon.Alina Voronkova voisi opetella ihmisten nimet. Kolme virhettä äsken. Sami Nikku (Niku), Mikko Toivonen (Viitanen) ja Jukka Korpikoski (Rautakorpi).
Mutta olihan tuo nyt helvetin hauskaa. JYPin osiossakin jo pystyssä "Jukka Korpikoskelle kenkää!" -ketju.Alina Voronkova voisi opetella ihmisten nimet. Kolme virhettä äsken. Sami Nikku (Niku), Mikko Toivonen (Viitanen) ja Jukka Korpikoski (Rautakorpi).
Toki SHL-paketin hintakin on eri levelillä, kuin C-moren liigapassin. Sellaiset neljänneksen kalliimpi.On kyllä ihan eri levelillä nämä SHL lähetykset Liigaan verrattuna, etenkin äänimaailman osalta.
41 euroa, johon kuuluu muutakin kuin pelkkä SHL. Vastaa Suomen Cmore total+ pakettia, joka maksaa 38 euroa, eli 3 euron hintaero.Toki SHL-paketin hintakin on eri levelillä, kuin C-moren liigapassin. Sellaiset neljänneksen kalliimpi.
Eikös tämä mennyt niin, että Sport oli liigan korkein joukkue?Jonne Virtaselta taas pyydettiin analyysiä siitä, miksi Sport on Liigan pisimmällä oleva joukkue.
Kuinka pitkään toi Alina saa suorittaa studiossa? En tiedä mikä on mutta JYP-henkilöstön nimet eivät tartu päähän. Viime kaudella hän haastatteli Ossi Louhivaaraa ja Sinuhe Wallinheimoa, ja näillekin keksittiin jotkut vaihtoehtoiset nimet lennosta. Jonne Virtaselta taas pyydettiin analyysiä siitä, miksi Sport on Liigan pisimmällä oleva joukkue.
Tais olla joo korkein mitä Alina kysyi. Nää jutut on niin käsittämättömän typeriä lapsuksia, ettei niiden tarkkaa muotoa kykene edes muistamaan. Vrt Viivi Avellan ja rallikuski Toni Jägermeister.Eikös tämä mennyt niin, että Sport oli liigan korkein joukkue?
Mutta joo, aika uskomatonta suorittamista. Sen verran monta lähetystä jo vetänyt, että ei oikein voi enää antaa anteeksi. Ensimmäisissä lähetyksissä jännittäminen on ihan ok, mutta ei enää.
Eihän se sentään studiossa ole, lähinnä tekee niitä haastatteluita käytävällä. Mutta on kyllä oikeasti huono, harvoin tällaista näkee.Kuinka pitkään toi Alina saa suorittaa studiossa?
Ihan johtuu yleisestä tekniikasta jota TV-tuotantoihin käytetään. Ihan kanavalla kun kanavalla, lähetyksessä kun lähetyksessä TV on nettiä edellä n. 30-40sek.Onko siihen joku looginen selitys että Cmore on aika paljon jäljessä verrattuna subiin? Ärsyttää kun köyhät huutelee tulevista maaleista, joita ei itse oo vielä nähnyt.
Tässä nyt kannattaa tarkentaa, että mistä lähetyksestä puhut. C Morea kun voi katsoa suoraan kaapelitelkkarista, jolloin viivettä ei ainakaan pitäisi olla yhtään enempään kuin Subillakaan. Nettilähetyksissä viivettä on aina enemmän, koska kuvaa joudutaan paketoimaan enemmän.Onko siihen joku looginen selitys että Cmore on aika paljon jäljessä verrattuna subiin? Ärsyttää kun köyhät huutelee tulevista maaleista, joita ei itse oo vielä nähnyt.