Lähetin juuri kysymyksen cmoren sivujen kautta. Eka kihaus (siis sana, ei pelitilanne) sai sapen taas kiehumaan.Eikö tässä Cmoren sovelluksessa saa pelkkiä halliääniä?...
Häiritsi jo eilen Tampereen pelissä. Nyt kokeilin makuuhuoneen LG merkkisellä telkkarilla ja synkkaa täydellisesti. Olkkarissa Samsungissa taas kuva tulee noin 3 sekuntia äänen perässä. Onkohan vain Samsungin telkkareissa vai mistä mahtaa johtua. Käytössä molemmissa telkkareissa cmore sovellus ja kummatkin alle 2 vuotta vanhoja.
Eilen toimi kolmannen erän. Tänään taas samaa paskaa mitä kaksi ensimmäistä erää eli ääni ja kuva ei synkassa. Vuosi sitten ostettu samsungin telkkari ja cmoresovellusHäiritsi jo eilen Tampereen pelissä. Nyt kokeilin makuuhuoneen LG merkkisellä telkkarilla ja synkkaa täydellisesti. Olkkarissa Samsungissa taas kuva tulee noin 3 sekuntia äänen perässä. Onkohan vain Samsungin telkkareissa vai mistä mahtaa johtua. Käytössä molemmissa telkkareissa cmore sovellus ja kummatkin alle 2 vuotta vanhoja.
Eilen toimi kolmannen erän. Tänään taas samaa paskaa mitäkaksi ensimmäistä erää eli ääni ja kuva ei synkassa. Vuosi sitten ostettu samsungin telkkari ja cmoresovellus
Joo, kerkeää näkemään vielä maalin Mertarannan jo sen julistettua.Ääni ja kuva epäsynkassa Tappara - HIFK.
Vaikeaa on.
Kai tämä on joku Nokia Areena -special. Eilinen Oulun matsi toimi ihan normaalisti.Joo mullakin Samsungin tv:ssä mukava viive. VMP.
Mullakin toimi Kärpät-Pelicans eilen fine.Kai tämä on joku Nokia Areena -special. Eilinen Oulun matsi toimi ihan normaalisti.
Näin vastasivat minulle: Osalla Samsung SmartTV:n käyttäjistä on havaittu epäsynkkaa äänen ja kuvan kanssa Voit siirtyä katsomaan toimivaa lähetystä C More Sport 1 -kanavalta, sovelluksen Kanavat -valikon kautta. Ratkomme ongelmaa parhaillaan, pahoittelut tilanteesta!Joo mullakin Samsungin tv:ssä mukava viive. VMP.
Omaan tilaukseeni ei näemmä kuulu tuo kanava. C Moren sovelluksen kautta löysin kyseisen kanavan, mutta lukittuna.Näin vastasivat minulle: Osalla Samsung SmartTV:n käyttäjistä on havaittu epäsynkkaa äänen ja kuvan kanssa Voit siirtyä katsomaan toimivaa lähetystä C More Sport 1 -kanavalta, sovelluksen Kanavat -valikon kautta. Ratkomme ongelmaa parhaillaan, pahoittelut tilanteesta!
Olin vain hätäinen, juuri ennen aloituskiekkoa noita näkyi.Eikö näillä ole tapana näyttää edellisen erän maaleja erätauoilla? Kaikkea muuta sontaa ja jopa kooste pelitilanteista, mutta ei niitä maaleja. Paljon pitää maksaa lisää, että näkee koosteet?
Oho. Mulla kyllä toimii hyvin.Omaan tilaukseeni ei näemmä kuulu tuo kanava. C Moren sovelluksen kautta löysin kyseisen kanavan, mutta lukittuna.
Yritys hyvä kuusi.