Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 515 377
  • 21 783

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Te kun ootte täällä paremmin kartalla asioista kuin minä, niin kertokaas nyt että mikä on mulle DNA:n asiakkaana se paketti millä näen Liigan ja NFL:n? Tuo tarjouksissa oleva C More Total DNA -20%, eli 27,96€/kk ei taida se olla? Laittaisin kuvan, mutta en keksi miten saan tiedostokoon niin pieneksi että kelpaa tänne liitteeksi..
 

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
Te kun ootte täällä paremmin kartalla asioista kuin minä, niin kertokaas nyt että mikä on mulle DNA:n asiakkaana se paketti millä näen Liigan ja NFL:n? Tuo tarjouksissa oleva C More Total DNA -20%, eli 27,96€/kk ei taida se olla? Laittaisin kuvan, mutta en keksi miten saan tiedostokoon niin pieneksi että kelpaa tänne liitteeksi..
Cmore total+ DNA -20% on 35,96€/kk muista tuo plussa niin näkyy myös Liiga. Keskittämisedulla näin siis.
 

Polemos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nakkilan uimaseura Uivat Nakit
Valitettavasti ainakin selostusäänet kuuluu, eikä niitä voi vieläkään kytkeä pois päältä.
Telian kautta tämä onnistuu, eli kyllä sieltä sellainenkin signaali lähtee:
 

Liitteet

  • Vain halliäänet.jpg
    Vain halliäänet.jpg
    186,4 KB · kertaa luettu: 123

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Sen verran vielä kysyisin, että onko Discovery+ Total 34,99€/kk ja DNA C More Total+ 35,96€/kk pakettien sisällöissä mitään urheiluun liittyvää eroa? Liiga näkyy molemmissa, mutta onko sama NFL sisältö?

Meillä on taloudessa jo tuo perus Discovery+ 4,99€/kk, joten heillä laajentaen hintaeroa tulisi kaiketi jo noin 6€ kun tuota ei tarttis enää erikseen maksaa.
 
Onko muilla käynyt niin, että Cmore sovelluksen avatessa ja laittaessa pelin pyörimään näkyy pelkkä musta ruutu? Tämä sama tapahtuu tosin myös sarjoissa, joten en tiedä onko vika sittenkin TV:ssä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Erinomaisesti toimii TV-kortin kautta kuten pitääkin. Eihän tämä toki yllätys ollut.
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sen verran vielä kysyisin, että onko Discovery+ Total 34,99€/kk ja DNA C More Total+ 35,96€/kk pakettien sisällöissä mitään urheiluun liittyvää eroa? Liiga näkyy molemmissa, mutta onko sama NFL sisältö?

Meillä on taloudessa jo tuo perus Discovery+ 4,99€/kk, joten heillä laajentaen hintaeroa tulisi kaiketi jo noin 6€ kun tuota ei tarttis enää erikseen maksaa.
Mun mielestä tohon Discoveryyn kuuluu vaan NFL:n osalta ne pelit mitä tulee C Moren kanavilta. C More Total+ DNAn kautta sisältää myös C Moren-sovelluksen sisällöt, eli kaikki NFL tarjonnat Redzonea myöden.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Mun mielestä tohon Discoveryyn kuuluu vaan NFL:n osalta ne pelit mitä tulee C Moren kanavilta. C More Total+ DNAn kautta sisältää myös C Moren-sovelluksen sisällöt, eli kaikki NFL tarjonnat Redzonea myöden.

Kiitos! Tämä ratkaisi siis asian, eli DNA:lla mennään. Upeeta että NFL:n saa vihdoin samaan pakettiin Liigan kanssa! Vielä kun NHL seuraisi perässä.
 

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Voi helvetin discovery !%#&
Laitoin pelin toisen erän puolivälissä pauselle kun piti tehdä 1,5 tuntia töitä ja jatkoin katsomista. Kolmannen erän alussa lähetys vain keskeytyi eikä tuota peliä nyt löydy tuolta ollenkaan. Hemmetin puuhastelua
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Cmore Total+ Telian asiakkaille 29,95€ ja ensimmäinen kuukausi 0,00€.

Valitsin tuon, koska liigakausi tulee ilmaisen kuukauden myötä suurin piirtein saman hintaiseksi kuin Discoveryllä halvimmillaan.

Lisäetuna toki koko Cmoren tarjonta ja parempi kiekkolähetysten toimivuus. Viime kaudella kun jäi useampikin kiekkoilta kesken Discoveryn "teknisten ongelmien" vuoksi. Samaan aikaan Cmorella lähetykset pyöri normaalisti.
Tätä mietinkin itsekin ja samalla pohdin riittääköhän prepaid-liittymä ollaksesi telian liittymä asiakas. :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös