Telia / MTV – Liigan uusi koti

• 3 873 775
  • 23 317

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
Otin dna:lta kanssa, mutta pelkän liigan (en total+) ja se ei kai cmoren kautta näy? Tai sitten olin liian hätäinen ja pitää huomenna yrittää uusiks.

DNAlta sai 26,91€ liigapassin, mutta oli pakko ottaa kylkeen dnaTV 3,50€ eli 30,41 jäi kuukausihinnaksi.

Kyllä näkyy total+:n kautta, itsellä on juuri näin että voi seurata NFL:ää samalla kk maksulla.

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Esim Solidsportin lähetystä ei voinut, kun ei ollut sitä jakonappia.
Off topiciksi menee, mutta solidsport ja leijona-tv kummassakin näkyy mulla se jakonappi, mut kumpikaan ei peilaa chromecastiin. Osaako joku viisas kertoa, että miksi näin on? Muksujen pelejä joutuu tihrustamaan padin ruudulta :)
Pahoittelut off-topicista vielä.

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Joko joku on törmännyt listaukseen, mitä pelejä on tulossa vapailta kanavilta syksyllä?

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC

Janatuine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjoinen
Off topiciksi menee, mutta solidsport ja leijona-tv kummassakin näkyy mulla se jakonappi, mut kumpikaan ei peilaa chromecastiin. Osaako joku viisas kertoa, että miksi näin on? Muksujen pelejä joutuu tihrustamaan padin ruudulta :)
Erikoista. Meillä peilataan molempia cc:n kautta telkkariin ilman ongelmia

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Solidsportin kanssa jouduin kikkailemaan jotenkin, että sain Chromecastiin. Muistaakseni piti mennä kerran lähetyksestä takaisin ja uudelleen peliin ja sitten sain Chromecastilla telkkariin. Älä kysy miksi näin.

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tässä iltavuoron jälkeen kun ei ollut muuta tekemistä niin tuli telkkarista katseltua tuo Hockey Nightin Tien päällä ohjelma. Tuo lupaa taas täyttä paskaa koko kaudelle.. ei minuun ainakaan uppoa tuo mukahauska hassuttelu sanaselityksineen ja muine hassutteluineen. Voin vaan kuvitella mitä kaikkea ne ovatkaan taas keksineet erätaukojen täytteeksi. Tehdäänkö näitä lätkäjuttuja missään muualla näin päin persettä "huumori" edellä? Liiga alkaa tänään ja meillä hassutellaan, vois kuvitella että olis jotain muutakin sanottavaa kuin Rautakorpi ja Nieminen nappaamassa kiekkoja ämpäristä ja selittelemässä sanoja.
Voi saatana kun ottaa pattiin. Kenenköhän keittiössä tänä talvena ollaan, ja montako kertaa?

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
Tässä iltavuoron jälkeen kun ei ollut muuta tekemistä niin tuli telkkarista katseltua tuo Hockey Nightin Tien päällä ohjelma. Tuo lupaa taas täyttä paskaa koko kaudelle.. ei minuun ainakaan uppoa tuo mukahauska hassuttelu sanaselityksineen ja muine hassutteluineen. Voin vaan kuvitella mitä kaikkea ne ovatkaan taas keksineet erätaukojen täytteeksi. Tehdäänkö näitä lätkäjuttuja missään muualla näin päin persettä "huumori" edellä? Liiga alkaa tänään ja meillä hassutellaan, vois kuvitella että olis jotain muutakin sanottavaa kuin Rautakorpi ja Nieminen nappaamassa kiekkoja ämpäristä ja selittelemässä sanoja.
Voi saatana kun ottaa pattiin. Kenenköhän keittiössä tänä talvena ollaan, ja montako kertaa?
Eihän tuota tehdä "seuraajille". Itse en katso kun pelit. Ei kiinnosta pätkääkään nuo hassuttelut mutta jotkut niitä katsoo. En toki katso mitään haastattelujakaan että väärä mies vastaamaan.

Jos vähän tarkemmin porukka kattos niin joka kaudella studiossa käydään samat asiat läpi. Sanat voi vaihtua mutta teemat on samat. Pelit näkyy myös ilmaseksi mutta en itse jaksa streami hommaa joten paketti tulee tilattua.

FatSam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aloin äsken katsella mistä sitä ottaisi Liigan tälle kaudelle. Telian Omilla Sivuilla huomasin, että tilatuissa kanavapaketeissa on jo viime kauden peruja C More Hockey hintaan 24,95e/kk :) Mennään sillä sitten!

OnVainRauma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Anopin puolesta kyselen. Näkeekö liigaa ihan perus telkkarista CI+ + kaapelikortilla?

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Joo tulihan se sitten taas tilattua Telian kautta tuo Cmore Total+ vaikka en tosiaan sieltä katso kuin Liigakiekkoa, kaikki muu oheissälä on turhaa mutta pelkkä Liigapassikin olisi ollut samanhintainen niin sama kai se.

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Te kun ootte täällä paremmin kartalla asioista kuin minä, niin kertokaas nyt että mikä on mulle DNA:n asiakkaana se paketti millä näen Liigan ja NFL:n? Tuo tarjouksissa oleva C More Total DNA -20%, eli 27,96€/kk ei taida se olla? Laittaisin kuvan, mutta en keksi miten saan tiedostokoon niin pieneksi että kelpaa tänne liitteeksi..

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
Te kun ootte täällä paremmin kartalla asioista kuin minä, niin kertokaas nyt että mikä on mulle DNA:n asiakkaana se paketti millä näen Liigan ja NFL:n? Tuo tarjouksissa oleva C More Total DNA -20%, eli 27,96€/kk ei taida se olla? Laittaisin kuvan, mutta en keksi miten saan tiedostokoon niin pieneksi että kelpaa tänne liitteeksi..
Cmore total+ DNA -20% on 35,96€/kk muista tuo plussa niin näkyy myös Liiga. Keskittämisedulla näin siis.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy