Pottakameli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Tuli uusittua pelkkä liigapassi 29,95 hintaan, kuten viime vuonnakin. En kaipaa C-Moren muita palveluita, joten käy enemmän kuin hyvin.
Näköjään mulla päivittyi parin euron lisähintaan kaiken tarjonnan kattavaan soppariin. No olkoon noin.Tuli uusittua pelkkä liigapassi 29,95 hintaan, kuten viime vuonnakin. En kaipaa C-Moren muita palveluita, joten käy enemmän kuin hyvin.
Onko sulla samat asetukset (terävöinnit jne.) HDMI-sisääntulossa ja muilla ohjelmalähteillä? Mä en ole huomannut mitään heikkenemistä. Erityisesti myös huomio siihen, onko CC laitettu 50 Hz tilaan.Pystyy.
Mutta viime aikoina huomannut, että laatu putoaa Chromecastin kautta katsottuna. Jos tähän löytyy muualta joku ratkaisu, niin vaihtuu kyllä paketin tarjoaja.
Otin dna:lta kanssa, mutta pelkän liigan (en total+) ja se ei kai cmoren kautta näy? Tai sitten olin liian hätäinen ja pitää huomenna yrittää uusiks.Aha. En pysty tuota nyt testaamaankaan kun kumpikin LG töllö on viettänyt aikaansa välivarastossa muuton vuoksi.
AppleTV;llä kuitenkin dna;n tunnareilla toimii Cmore apin kautta. Niin mennään sitten sillä…
AppleTV;lle latasin kyllä juuri ihan DnaTV apinkin mutta en ole sitä vielä kokeillut kertaankaan.
Otin dna:lta kanssa, mutta pelkän liigan (en total+) ja se ei kai cmoren kautta näy? Tai sitten olin liian hätäinen ja pitää huomenna yrittää uusiks.
DNAlta sai 26,91€ liigapassin, mutta oli pakko ottaa kylkeen dnaTV 3,50€ eli 30,41 jäi kuukausihinnaksi.
Off topiciksi menee, mutta solidsport ja leijona-tv kummassakin näkyy mulla se jakonappi, mut kumpikaan ei peilaa chromecastiin. Osaako joku viisas kertoa, että miksi näin on? Muksujen pelejä joutuu tihrustamaan padin ruudulta :)Esim Solidsportin lähetystä ei voinut, kun ei ollut sitä jakonappia.
Esim. tämän jutun lopussa on lista:Joko joku on törmännyt listaukseen, mitä pelejä on tulossa vapailta kanavilta syksyllä?
Erikoista. Meillä peilataan molempia cc:n kautta telkkariin ilman ongelmiaOff topiciksi menee, mutta solidsport ja leijona-tv kummassakin näkyy mulla se jakonappi, mut kumpikaan ei peilaa chromecastiin. Osaako joku viisas kertoa, että miksi näin on? Muksujen pelejä joutuu tihrustamaan padin ruudulta :)
Pahoittelut off-topicista vielä.
Off topiciksi menee, mutta solidsport ja leijona-tv kummassakin näkyy mulla se jakonappi, mut kumpikaan ei peilaa chromecastiin. Osaako joku viisas kertoa, että miksi näin on? Muksujen pelejä joutuu tihrustamaan padin ruudulta :)
Pahoittelut off-topicista vielä.
Eihän tuota tehdä "seuraajille". Itse en katso kun pelit. Ei kiinnosta pätkääkään nuo hassuttelut mutta jotkut niitä katsoo. En toki katso mitään haastattelujakaan että väärä mies vastaamaan.Tässä iltavuoron jälkeen kun ei ollut muuta tekemistä niin tuli telkkarista katseltua tuo Hockey Nightin Tien päällä ohjelma. Tuo lupaa taas täyttä paskaa koko kaudelle.. ei minuun ainakaan uppoa tuo mukahauska hassuttelu sanaselityksineen ja muine hassutteluineen. Voin vaan kuvitella mitä kaikkea ne ovatkaan taas keksineet erätaukojen täytteeksi. Tehdäänkö näitä lätkäjuttuja missään muualla näin päin persettä "huumori" edellä? Liiga alkaa tänään ja meillä hassutellaan, vois kuvitella että olis jotain muutakin sanottavaa kuin Rautakorpi ja Nieminen nappaamassa kiekkoja ämpäristä ja selittelemässä sanoja.
Voi saatana kun ottaa pattiin. Kenenköhän keittiössä tänä talvena ollaan, ja montako kertaa?
Näkee.Anopin puolesta kyselen. Näkeekö liigaa ihan perus telkkarista CI+ + kaapelikortilla?
Siinä Lehterän haastattelussa oli äänenvoimakkuuden kanssa ongelmia, mutta muuten toimii. Näin ainakin Telian boxilla.Onko muillakin äänet kadonnu? Kuuluu vaan hallin musiikki.
Ei kuulu muuta kuin halliäänet ja Liivikin osuus kuului myös. Studio ja selostajat ei.Onko muillakin äänet kadonnu? Kuuluu vaan hallin musiikki.
Onko muillakin äänet kadonnu? Kuuluu vaan hallin musiikki.
Itsellä LG:n älytv-sovellus ja kuuluu pelkästään hallin äänet ja musiikit. Jukka Jalosen suu liikkuu, mutta mitään ei kuulu.Siinä Lehterän haastattelussa oli äänenvoimakkuuden kanssa ongelmia, mutta muuten toimii. Näin ainakin Telian boxilla.
Ai? Mulla toimii ja kuuluu studiot ynnä muut, Lehterää ei kuullut kuin hiljaa. Television C-more sovellus täällä käytössä.Ei kuulu muuta kuin halliäänet ja Liivikin osuus kuului myös. Studio ja selostajat ei.
Sama itsellä. Nyt kuului Aron haastattelu. Studiosta edelleen vain taustaäänet.Television C-more sovellus täällä käytössä.