Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 513 602
  • 21 783

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Mitä kautta ja kenen palvelua kannattaa suosia, jos haluaa katsoa vain Liigaa? NHL saa olla mukana. Mutta pelkkä Liiga riittää. Viime kaudella katselin Discovery+ kautta ja kaikki toimi moitteettomasti.

Mikä on halvin vaihtoehto? Ja saako pelkät suosikkijoukkueen pelit?

discovery+ Sport Hockey 23,99 €/kk. Ei sisällä NHLää.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Telian asiakkuushinta Cmore Total+ 29,95 €/kk, eka kuukausi 0€ uusille.
 

Metso

Jäsen
Discovery+ kanavalla ei voinut ainakaan viime vuonna aloittaa lähetystä alusta kesken ottelun. Miten mahtaa tänä vuonna olla?
Jaa, onko tosiaan näin? Uskomatonta, meinasin jo äänestää halvemman hinnan puolesta ja siirtyä D+ käyttäjäksi mutta annan siis rahani C Morelle tänäkin vuonna.
 

ijuka

Jäsen
29.95€ kuussa jostain Liigasta. NHL USA:ssa maksoi 9.99$ kuussa ja vähän eri tason sarja. Vaikka siinä onkin blackoutit, se ei haittaa(niistä pääsee VPN:llä). Sitten huuli pyöreänä ihmetellään kun kukaan ei Liigaa katso. Onpa se sitten ihme kun Liigan suosio vaan tippuu vuosi vuodelta.

Kun jopa NHL:ssä mietitään miten sitä saisi katsottavammaksi suurelle yleisölle, Suomen Liigan parissa puolestaan keskitytään uskollisten vakifanien kynimiseen.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
29.95€ kuussa jostain Liigasta. NHL USA:ssa maksoi 9.99$ kuussa ja vähän eri tason sarja. Vaikka siinä onkin blackoutit, se ei haittaa(niistä pääsee VPN:llä). Sitten huuli pyöreänä ihmetellään kun kukaan ei Liigaa katso. Onpa se sitten ihme kun Liigan suosio vaan tippuu vuosi vuodelta.

Kun jopa NHL:ssä mietitään miten sitä saisi katsottavammaksi suurelle yleisölle, Suomen Liigan parissa puolestaan keskitytään uskollisten vakifanien kynimiseen.
Paitsi että Liigan suosio ja katsojaluvut kasvavat joka vuosi. NHL vertaus nyt on todella turha, kun puhutaan ihan erilaisesta markkina-alueesta.

Kun puhutaan Euroopan pääsarjoista, niin Liigan hinnoittelu ei ole mitenkään poikkeavalla tasolla.
 

Takapiiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jaa, onko tosiaan näin? Uskomatonta, meinasin jo äänestää halvemman hinnan puolesta ja siirtyä D+ käyttäjäksi mutta annan siis rahani C Morelle tänäkin vuonna.
Minulle kerrottiin tästä asiasta ainakin päinvastaista Discovery+ käyttäjältä ja tämä mahdollisuus olisi siis myös Discoveryllä. Mihinköhän tässä nyt pitäisi sitten uskoa, koska tuo ominaisuus on itsellekin ratkaiseva tekijä...
 

Latzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minulle kerrottiin tästä asiasta ainakin päinvastaista Discovery+ käyttäjältä ja tämä mahdollisuus olisi siis myös Discoveryllä. Mihinköhän tässä nyt pitäisi sitten uskoa, koska tuo ominaisuus on itsellekin ratkaiseva tekijä...
Viime kaudella mulla oli Discovery käytössä ja kyllä minä ainakin pystyin aloittamaan lähetyksen oman valinnan mukaan joko alusta tai livehetkestä. Ja toimi sekä selaimen kautta että myös puhelimen mobiilisovelluksessa tuolla tavalla.
 

Delta88

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Viime kaudella mulla oli Discovery käytössä ja kyllä minä ainakin pystyin aloittamaan lähetyksen oman valinnan mukaan joko alusta tai livehetkestä. Ja toimi sekä selaimen kautta että myös puhelimen mobiilisovelluksessa tuolla tavalla.
Näin itsekin muistelin, itellä käytössä telkkarin sovellus. Discovery pätki käytössä välillä, mutta sen pistin netin piikkiin, Netflix tosin toimii moitteettomasti.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Discoverylta ei saa edullisesti sekä Liigapassia, että CMoren muuta urheilusisältöä. Jos haluaa molemmat samaan pakettiin Discoveryn kautta, joutuu maksamaan hulppeat 49 euroa. Ja käsittääkseni tuohonkaan ei sisälly vielä CMoren koko urheilutarjonta. Ja tuohon hintaan kuuluu tietty vielä kaikki se turha reality-roska jota Discovery tuuttaa ulos. Ei kiitos.

Kyllä mä maksan ihan mielelläni ja mukisematta sen muutaman euron ekstraa CMoresta, etenkin kun Sveitsin pääsarja tulee ensi kaudesta mukaan CMoren ennestään kattavaan ja omasta mielestä maan parhaaseen urheilukattaukseen.

Liiga on tietysti edelleen se pääsyy CMore Total+:n hommaamiseen, mutta lisäksi tulee seurattua aktiivisesti CHL:ää, Ruotsin SHL:ää, Italian Serie A:ta ja jalkapallon Mestarien liigaa. Nyt kun tähän tulee vielä kylkiäisiksi tosiaan Sveitsin National League, niin avot. Kyllä saan rahoilleni riittävästi vastinetta.
 

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
Jaahans soittelinpa DNA asiakaspalveluun hetki sitten, sanoivat että kannattaa vaihtaa Cmore total+ kekskittämisetuuteen joka on -20% eli uusi hinta on 35.96 1.10 uusi hinta voimassa.
 
Viimeksi muokattu:

Janezky84

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Argentiina, AC Milan, RiKi
Kysyin Telian chatissa, mikä on viimeinen päivämäärä aktivoida tuo 1kk 0e kamppis. Totesi vain että tarjous on voimassa toistaiseksi. Tein johtopäätöksen, että tuo pitänee pikapuoliin aktivoida (sattuneesta syystä myös CHL kiinnostaa), ainakaan ei kannata jättää sinne ihan liigakauden kynnykselle, kun silloin ei varmasti enää ole 1kk maksutta. Enkä uskalla kyllä jättää myöskään tuonne CHL:n alkuun aktivointia.
 

axe

Jäsen
Aivan liian hankalan prosessin jälkeen kun ei kiinnosta yhtään mikään muu kuin Tappara Liigassa ja CHL:ssä, niin mitä ilmeisemmin ainoat vaihtoehdot on
  • C More Total+, 38 euroa kuussa
  • Discovery + Total 27 euroa kuussa**
Vai onko? Vittu kun ei näistä paskoista tiedä. Sitten ilmeisesti Telian asiakkaana joku muu hinta tai mahdollisuus, mutta se ei ole vaihtoehto. Ja molemmissa noista ainoista mahdollisista vaihtoehdoista pakkosyötöllä mukana kasa haisevaa paskaa joka ei kiinnosta vähääkään, mutta ilmeisesti on pakko maksaa saadakseen sen osan minkä haluaa nähdä. Koskahan ruokakaupatkin keksii tämän että et muuten osta pelkkää makkaraa, vaan sitä halutessasi maksat myös maidosta ja leivästä.

** laitetaas muuten tuokin hieno havainto, että täsmälleen sama ja samanniminen paketti, mikä Discoplussan nettisivulla on 27e, onkin Discoplussan mobiilisovelluksessa 49e. Miten tää voi olla tällaista?

Toivottavasti koko talvena ei olis yhtään sähköä ja kaatuis nääkin puljut. Mulla on Trangia, pärjään kyllä.

Edit: Laitetaas tuon hintahavainnon myötä yliviivaten yllä oleva ja lisätään, että otettiin se Disco 27:llä. Mieluummin kuitenkin maksaisin 26 euroa Liigasta ja CHL:stä, kuin 27 euroa Liigasta, CHL:stä ja siitä tonnista paskaa.
 
Viimeksi muokattu:

Kapu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viime kaudella mulla oli Discovery käytössä ja kyllä minä ainakin pystyin aloittamaan lähetyksen oman valinnan mukaan joko alusta tai livehetkestä. Ja toimi sekä selaimen kautta että myös puhelimen mobiilisovelluksessa tuolla tavalla.
Viime syksynä oli kuukauden tuo Discovery käytössä enkä pystynyt aloittamaan alusta ottelua ennen kuin se oli loppunut. C Morella tuo onnistui. Ja Tv:stä katselen.
 

Forest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Forest, Bruins
Mikähän Cmore se minulla on, kun hinta on ollut jo pari vuotta 24,45 euroa kuukaudessa, näkyy Liiga, Mestareiden Liiga ja ynnä muuta (elokuvat ,sarjat). Hinnanmuutoksesta ei ole ilmoitettu ainakaan vielä. Joku OP:n tarjous aikanaan oli, mutta ilmeisesti ei kannata irtisanoa..

Edit. ja sitten tuli ilmoitus pari minuuttia tämän jälkeen, uusi hinta 29,95 euroa.
 
Viimeksi muokattu:

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Viime kaudella mulla oli Discovery käytössä ja kyllä minä ainakin pystyin aloittamaan lähetyksen oman valinnan mukaan joko alusta tai livehetkestä. Ja toimi sekä selaimen kautta että myös puhelimen mobiilisovelluksessa tuolla tavalla.
Juu. Sama homma oli. Pystyi aloittamaan alusta kesken pelin. Näin tuli monta kertaa tehtyäkin, jos oli muuta puuhaa.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
OP:lla on ollut tosiaan tarjouksia eri paketeista. Tosin juuri Cmorea en ole itse huomannut tai ainakaan hyödyntänyt.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hassu kysymys, mutta näkyykö toi Telia Liigapassi DNA:n kautta myös DNA TV-mobiilisovelluksessa, sen kiinteän kortin ja television lisäksi?

Josta jatkokysymys, että montako laitetta pystyy samaan aikaan katsomaan.
 

Janezky84

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Argentiina, AC Milan, RiKi
Kysyin Telian chatissa, mikä on viimeinen päivämäärä aktivoida tuo 1kk 0e kamppis. Totesi vain että tarjous on voimassa toistaiseksi. Tein johtopäätöksen, että tuo pitänee pikapuoliin aktivoida (sattuneesta syystä myös CHL kiinnostaa), ainakaan ei kannata jättää sinne ihan liigakauden kynnykselle, kun silloin ei varmasti enää ole 1kk maksutta. Enkä uskalla kyllä jättää myöskään tuonne CHL:n alkuun aktivointia.

Ja itse itseäni lainaten. Eli siis voi vittujen kevät.

Vuonna 2020 kun Telia osti C Moren ja alkoi tarjota tätä liittymäasiakkailleen asiakasetuhinnalla (taisi olla Total silloinkin 29,95e/kk), tilasin tuon paketin. Tilauksen tein suoraan C Moren sivuilta, laitoin tyyliin raksin ruutuun "olen Telian liittymäasiakas", sitten pankkikortin numerot, yms ja homma bueno. Tilaus rullasi samalla hinnalla ilman ongelmia kevääseen 2022 saakka, kunnes irtisanoin paketin kun formulat siirtyivät Viaplaylle.

Nyt, 2 vuotta edellistä tilaustapahtumaa myöhemmin koitan samaa juttua, mutta pakettiapa ei enää saakaan tilattua suoraan C Moren kautta vaan ainoastaan Telian Omilta sivuilta. Ja arvatkaas mitä - tietysti ainoastaan laskulla. Siis voi helvetin kuustoista, tässä ei taas ole mitään järkeä. Miksi ihmeessä tuo asiakasedun tilausmahdollisuus on pitänyt poistaa suoraan C Moren kautta. Voinhan mä toki suoraan C Moreltakin sen tilata, maksu pankkikortilta - hinta toki 37,95e tms eikä puhettakaan mistään ilmaiskuukausista. Ja Telialta laskua ei ilmeisesti enää saa edes sähköpostilla vaan ainoastaan tuonne Omille sivuille tai jonain kympin maksavana paperilaskuna.

Mä en enää keksi tälle pelleilylle mitään muuta aitoa syytä, kuin sen, että Telian liiketoiminnan kannalta näyttää jotenkin kierolla tavalla paremmalta, että raha maksetaan Telialle niiden omalla laskulla eikä pankkikortilta. Siis jotain tällaista siinä on pakko olla, ei tässä muuten ole järkeä.
 

zalmis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat Jyp
Hassu kysymys, mutta näkyykö toi Telia Liigapassi DNA:n kautta myös DNA TV-mobiilisovelluksessa, sen kiinteän kortin ja television lisäksi?

Josta jatkokysymys, että montako laitetta pystyy samaan aikaan katsomaan.
Näkyy myös Dna Tv-sovelluksessa. Ulkomuistista sanoisin että kahdella laitteella pystyy katsomaan samaan aikaan.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja itse itseäni lainaten. Eli siis voi vittujen kevät.

Vuonna 2020 kun Telia osti C Moren ja alkoi tarjota tätä liittymäasiakkailleen asiakasetuhinnalla (taisi olla Total silloinkin 29,95e/kk), tilasin tuon paketin. Tilauksen tein suoraan C Moren sivuilta, laitoin tyyliin raksin ruutuun "olen Telian liittymäasiakas", sitten pankkikortin numerot, yms ja homma bueno. Tilaus rullasi samalla hinnalla ilman ongelmia kevääseen 2022 saakka, kunnes irtisanoin paketin kun formulat siirtyivät Viaplaylle.

Nyt, 2 vuotta edellistä tilaustapahtumaa myöhemmin koitan samaa juttua, mutta pakettiapa ei enää saakaan tilattua suoraan C Moren kautta vaan ainoastaan Telian Omilta sivuilta. Ja arvatkaas mitä - tietysti ainoastaan laskulla. Siis voi helvetin kuustoista, tässä ei taas ole mitään järkeä. Miksi ihmeessä tuo asiakasedun tilausmahdollisuus on pitänyt poistaa suoraan C Moren kautta. Voinhan mä toki suoraan C Moreltakin sen tilata, maksu pankkikortilta - hinta toki 37,95e tms eikä puhettakaan mistään ilmaiskuukausista. Ja Telialta laskua ei ilmeisesti enää saa edes sähköpostilla vaan ainoastaan tuonne Omille sivuille tai jonain kympin maksavana paperilaskuna.

Mä en enää keksi tälle pelleilylle mitään muuta aitoa syytä, kuin sen, että Telian liiketoiminnan kannalta näyttää jotenkin kierolla tavalla paremmalta, että raha maksetaan Telialle niiden omalla laskulla eikä pankkikortilta. Siis jotain tällaista siinä on pakko olla, ei tässä muuten ole järkeä.
Onko tuota tosiaan muutettu niin, että laskutus menee Telian kautta? Itse kun laitoin vastaavan paketin tilaukseen Telian sivuilta pari vuotta sitten, niin tilaus alkoi Telian sivuilta, mutta suoritettiin loppuun C Moren sivuilla ja laskutus menee C Moren kautta, eli luottokortilta. Tein vielä pakettiin muutoksen tuossa loppukeväästä, eikä sekään muuttanut laskutusta.

Mutta kyllä Telian laskut pitäisi saada e-laskuna ja sähköpostiin. Ainakin itselleni tulee edelleen.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Onko tuota tosiaan muutettu niin, että laskutus menee Telian kautta? Itse kun laitoin vastaavan paketin tilaukseen Telian sivuilta pari vuotta sitten, niin tilaus alkoi Telian sivuilta, mutta suoritettiin loppuun C Moren sivuilla ja laskutus menee C Moren kautta, eli luottokortilta. Tein vielä pakettiin muutoksen tuossa loppukeväästä, eikä sekään muuttanut laskutusta.

Mutta kyllä Telian laskut pitäisi saada e-laskuna ja sähköpostiin. Ainakin itselleni tulee edelleen.

Kyllä näin tiesivät kertoa Telian asiakaspalvelussa, että ei saa enää koodia tuonne CMoren puolelle, vaan menee Telian sivuilta tilaten ja e-laskuna tai sähköpostilaskuna.

Itse en tuota e-laskua koe mitenkään ongelmaksi, vaikka olisinkin ehkä tilannut mielummin luottokortilla vanhaan malliin.

Että silleen...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös