Vastaus:
Kiitos viestistä discovery+:n asiakaspalveluun ja pahoittelut ongelmista palvelun käytössä.
Meillä on tällä hetkellä kuvailemasi kaltainen tekninen häiriö palvelussa, jota tekninen tiimimme selvittelee parhaillaan.
Olisi mahdollista, että kerrot hieman tarkemmin laitteista joita käytät palvelun katsomiseen ja jossa ongelma ilmenee:
Ja en lähtenyt noita asioita tutkailemaan, koska aiemminkin ollut samanlaista ongelmaa. Irtisanoin saman tien tämän ja tilaan jatkossa palvelun muualta.
Kiitos viestistä discovery+:n asiakaspalveluun ja pahoittelut ongelmista palvelun käytössä.
Meillä on tällä hetkellä kuvailemasi kaltainen tekninen häiriö palvelussa, jota tekninen tiimimme selvittelee parhaillaan.
Olisi mahdollista, että kerrot hieman tarkemmin laitteista joita käytät palvelun katsomiseen ja jossa ongelma ilmenee:
- Mikä on käyttämäsi laitteen tarkka malli?
- Mikä on laitteessa oleva käyttöjärjestelmäversio ja versionumero?
- Mikä on käyttämäsi discovery+ -sovelluksen versio?
- Toimiiko palvelu ilman ongelmia nettiselaimen kautta?
Ja en lähtenyt noita asioita tutkailemaan, koska aiemminkin ollut samanlaista ongelmaa. Irtisanoin saman tien tämän ja tilaan jatkossa palvelun muualta.