TheSirPena
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pentti Matikainen
Ei saatu CMoren lähetyksessä Jonne Virtasen uranlopetushaastattelua Filip Riskan tapaan. Mä häpeän.
Mikä on edullisin vaihtoehto, jos haluan katsoa Liigan playoffit netistä? Tarkennetaan, että kaikkien joukkuiden pelit kiinnostavat.
Oeeeoeeeoeeeee höpinää tötteröön! UiuiuuuuiiioeeeeeNo nyt on molemmilla joukkueilla omat hoviselostajat tulessa Kookoo-Pelicans sarjassa. Cmoren ohjelmatietojen mukaan huomisen Lahden pelin selostaa Saukkonen ja perjantain Kouvolan pelin Mertsi. Eikö näihin nyt saatu ketään muuta selostajaa?
Alkaa ihan oikeasti pelottaa, että Jukureiden kauan odotettua puolivälierä- sarjaa selostaa Saukkonen.
Millä sait toimimaan? Itse en saanut millään tuota KooKoo peliä näkymään Telia TVn kautta.Olipa taas jännää tulla katsomaan pelejä: Menee samalla tavalla kuin lukuisia kertoja aiemmin linkkejä seuraten.. Liiga.. haluttu ottelu ja katso live. Ei - Tarvitset kanavapaketin katsoaksesi ohjelmaa tms. Sitten perinteiset kirjaudu ulos - sisään... ja sama juttu. Viimein sinne tänne click click click * 20 arvaten, tuo valikko ja tuo jne. ja sitten toimii. Näitähän ei kannata tehdä toimivaksi vaan mahdollisimman vaikeaksi käyttäjälle, eli jokainen kerta pitää painella eri tavalla, eri valikot ja sitten näet haluamasi sisällön jos arvaat oikein.
Pääasia että toimii, mutta ei vaan jaksa ymmärtää.
Vähän myöhässä mutta vielä ehtii kolmanteen erään... Pääsivu - Tilatut kirjastot - Liiga ottelut - ja sitten haluttu peli PEL-KOO. Siinä ensin tarjolle tulevassa linkissä on jotain hämärää. Sain tilausmuistutuksen uudelleen. Jossain siellä vilahti päivä 31.3 ja sehän on vasta viikon päästä.Millä sait toimimaan? Itse en saanut millään tuota KooKoo peliä näkymään Telia TVn kautta.
Kyllä tuota mielellään katselee ja kuuntelee.Suvi Puukangas on kyllä hyvä juontaja.