Tuonpa korteni kekoon minäkin Mertsistä. Mulle Mertsi kelpaa edelleen kun kyse leijonien otteluista, vaikka toki tiettyä puutumista olen itsessäni havainnut. Mutta sitten mitä tulee liigaan, niin samaa fanitusta tiettyjen joukkueiden osalta ei ole voinut jäädä huomaamatta, siksi läpinäkyvää se on.
Pelicans on päivänselvä, mutta oman havaintoni mukaan Hifk tulee hyvänä kakkosena. Mitä noita muitten kuin oman suosikkini peliä olen seurannut, niin tulee taannoinen Hifk-Kalpa matsi mieleen. Tuossa ottelussa se oli tyyliin Hifk sitä, Hifk tätä, vaikka oli kai siellä Kalpakin pelaamassa. No, toki Kalpakin mainittiin välillä ikäänkuin ohimennen vähän kuin välttämättömänä pahana kentällä, kun siellähän oli se Hifk. Kun Hifk hyökkäsi, se hyökkäsi, mutta kun Kalpa hyökkäsi, selostus olikin sitä että Hifk puolusti. Edellinen hieman karrikoiden, mutta kyllä se oli yhtä Hifk:ta. Sanoisinko että suhdeluvulla Hifk 80 vs Kalpa 20 oli selostuksen ajan maininnat. Ja toki Hifk pelaajista useampi mainintoja.
Nämä kaksi on Mertsin suosikkeja jos jotkut pitää mainita. Kärppäpeleissä hän ei onneksi ole kovin usein, mutta en osaa arvioida puolueettomuutta/puolueellisuutta puoleen tai toiseen.
Mutta kuten mainitsin alussa, Leijonien selostajaksi kelpaa, koska siellä saa ja pitääkin olla puolueellinen , mutta toki tiettyyn rajaan asti. Ei mulla muuta... :)