Teliasta sen verran, että kun itselläni oli heidän kauttaan Liigapassi, minulla meni tuo samaiset puoli vuotta siihen, että sain paperilaskut muutettua sähköisiksi. Olin yhteydessä puhelimitse, ja lupasivat hoitaa asian. Laskut jatkuivat tulemistaan paperisina, kera muhkean laskutuslisän (olikohan 2,90e), ja eikun uutta soittoa. Taas sama laulu, että nyt on muutos tehty, vaan mitäpä vielä. Pian sieltä taas tupsahti kirjettä postilaatikkoon.
No, siinä sitten kausi alkoi olla lopuillaan sopivasti, vaikkakin viimeinen lasku tuli kuin tulikin pelkästään sähköpostiin, eli ilmeisesti hevoslähetti oli päässyt perille. Irtisanoin koko roskan, ja siirryin CMorelle. Hyvin on homma pelittänyt heillä, kun maksu menee suoraan kortilta. Vielä jäi puhelinliittymä Telialle, ja siinä onneksi laskutus on toiminut omien sivujen kautta ongelmitta.