Itse olen katsonut nyt 2 kautta Liigaa Ruudusta. Käyttäen tietokonetta, Iphonea ja Ipadia. Toiminut todella hyvin. En tiedä minkä kultaisen kosketuksen laitteeni ovat saaneet, vai mitä ihmettä tapahtuu kun kaikki toimii. Ei pätki, ei nyi, ei tarvitse koskaan säätää laitteiden kanssa, koska mitään ongelmia ei ole. (Poislukien muutamat kerrat, kun koko Ruutu.fi serverit kusi) Käytössäni on 100/10 netti. Kuvanlaatu on itselleni riittävä, muttei missään nimessä enempää kuin hyvä/OK.
Olen myös katsonut Formuloita joskus vanhan Sonera TV avulla, joka myös toimi hyvin.
Näinollen itselläni ei ole pienintäkään tarvetta palata herranvuotena 2017 (saati 2018), käyttämään TV lähetyksiä. *hymiö* Ihmetyttää vain, onko jengillä laitteet niin huonossa jamassa, että Youtube videotkin pätkii vai käytättääkö joku kenties 2G modeemia streamien katsomiseen?
Ymmärrän myös, että jengillä on erilaisia tarpeita, ja mulle on ihan ok, jos joku haluaa katsoa kaapelin kautta jatkossakin ohjelmiaan. Pointtini oli vaan, että en tajua mikä noissa nettilähetyksissä on niin vaikeaa.