Varmaan tämäkin, mutta ainakin mulla on näkynyt noi MTV:n kanavat Telia Playssä jo jonkin aikaa. Tuskin Black Weekend vielä viime viikolla oli. Tosin maikkarin tietäen mikään ei yllätä.Ilmainen viikonloppu tms black weekend on
Varmaan tämäkin, mutta ainakin mulla on näkynyt noi MTV:n kanavat Telia Playssä jo jonkin aikaa. Tuskin Black Weekend vielä viime viikolla oli. Tosin maikkarin tietäen mikään ei yllätä.Ilmainen viikonloppu tms black weekend on
"Uusi teknologia" on lienee jotain sellaista että livelähetyksen kanssa rinnakkain generoituu samaan aikaan suoraan ottelun tallenne, kun vanhassa C Moressa nämä kait käsin leikattiin jälkikäteen (?)Miten livelähetys voi olla katsottavissa jälkikäteen? Nyt on ilmeisesti jotain aivan uudenlaista ja korkeampaa teknologiaa käytössä :D.
Ei taida vastata enään mihinkään katsomoon liittyvään. Laitoin viime viikolla viestiä (eikä liittynyt edes jääkiekkoon), ei vastausta ole kuulunut.Onko kukaan saanut Katsomon asiakaspalvelua kiinni? Emaileihin eivät vastaa ja chat kaatuu aina yhteysvirheeseen kun se "siirtää ihmiskollegalle".
Jotenkin kuvittelisi että maksamalla 400-500€ vuodessa kanavapaketista voisi edes saada kerran yhteyden asiakaspalveluun mutta ei.
Olisi kiva myös ymmärtää miksi Cmore piti lopettaa ennen kuin Katsomo oli saatu toimivaksi.
No, jokaisesta urheilua tarjoavasta firmasta tulee näemmä oman aikansa Urho jossain vaiheessa.
Sain facebookin (messenger) kautta vastauksen, että tuotetta kehitetään koko ajan, ja vielä tämän vuoden puolella pitäisi tulla parannuksia. Saapa nähdä, että tuleeko oikeasti. Muuten ei jaksa enää facessa roikkua, mutta piti käydä lukemassa, että mitä siellä puhellaan tästä paskasta, ja laitoin sen kannustaman viestiä kaikista puutteista, joita on käytännössä ihan kaikki. No paitsi, että itsellä kyllä kuvan laatu on ollut erinomainen, enkä edes lätkämatsissa huomannut sitä kiekkoa katkoviivana.Ei taida vastata enään mihinkään katsomoon liittyvään. Laitoin viime viikolla viestiä (eikä liittynyt edes jääkiekkoon), ei vastausta ole kuulunut.
Minulla myös sama Telia Play-palvelu. Vanhalla hinnalla (29,95 e./ kk) saa nyt paljon lisää katseltavaa ja liiga-lähetykset näkyvät hyvällä kuvan laadulla TV-ruudussa (ulkoinen chromecast käytössä).On ehkä pysyvä ominaisuus. Mulla on sama tilanne, eli ollut liigapaketti Telia TV:n eli nykyisen Telia Playn kautta ja ainakin CMoresta näkyi paljon muutakin, kuin pelkät liigapelit. Ilmeisesti sama nyt Katsomossa ja myös Telia Playssä. Mulla näkyy myös Viaplay V Sport+ sekä jotain maikkarin kanavia.
Edeltävällä sivulla tuosta keskusteltiinkin jo, mutta tosiaan edeltävät ottelut säilyvät palvelussa ainoastaan 48 tuntia, joka on minunkin mielestäni todella suuri puute palvelussa. Ohessa Maikkarin postaus aiheesta:Eikö MTV-palvelussa ole mahdollista katsella enää ottelua jälkilähetyksenä? en löytänyt ainakaan
vanhoja otteluita.
Nämä lisäkanavat näkyvät Telia Play-asiakkaille, koska saimme perinteisen Telia Liiga-passin lisäksi extraa.Varmaan tämäkin, mutta ainakin mulla on näkynyt noi MTV:n kanavat Telia Playssä jo jonkin aikaa. Tuskin Black Weekend vielä viime viikolla oli. Tosin maikkarin tietäen mikään ei yllätä.
On tää koneellakin ihan paskalaatuinen kuva. Ihan naurettavaaIhan puuroa tänään MTV Katsomon kuva LG-telkkarissa. Onko se nyt vaan hyväksyttävä että paskaa saatiin vaikka hinta nousi?
Kiitos selvennyksestä! Mä menetin jo toivoni Telian / MTV:n / Cmoren viestintään jossain välissä. Sieltä kun tuli joskus muinoin alkusyksystä viestiä, että sun tilaus muuttuu, hetken kuluttua uusi viesti, ettei muutukaan tai siis muuttuu mutta eri tavalla ja aiempi viesti ei koske sinua ja oli virhe lähettää sulle. Jokunen aika sitten katsoin Cmoresta, että mitäs siellä sanotaan siirtymisestä Katsomoon ja sen perusteella Cmore piti mennä kiinni jokunen tovi sitten, mutta edelleen käy ja kukkuu.Nämä lisäkanavat näkyvät Telia Play-asiakkaille, koska saimme perinteisen Telia Liiga-passin lisäksi extraa.
Laitan oheen suoran lainauksen Telian lähettämästä informaatioviestistä joka tuli (20.09.2023) sähköpostiini:
"Tilaamasi Telia Liigapassi -kanavapaketin nimi vaihtuu ja on 10.10.2023 alkaen MTV Katsomo+ Viihde ja Urheilu.
. . . Muutoksen myötä saat rutkasti lisää katsottavaa, kun kaikki MTV Katsomon viihde- ja urheilusisällöt kuuluvat pakettiisi samaan vanhaan hintaan. Muuten tilauksesi pysyy ennallaan."
Tämä kaikki siis hintaan 29,95 e./ kk. Kukkaro kiittää.
Tägätään tämä tiedoksi vielä nimimerkille @Kuopionkukko .
Juu näemmä Telia porukkaa hellitään, kun muut saa lähinnä potkua kiveksille. Kovasti ovat luvanneet asioita parantaa vielä tänä vuonna, ja onhan sentään jo selainversioon saatu nuo profiilit. Huhujen mukaan vielä tutkitaan mahdollisuutta saada nuo ottelut säilytettäväksi pidempään kuin 48 tuntia, mutta saa pa nähdä että onko vain puhetta.Kiitos selvennyksestä! Mä menetin jo toivoni Telian / MTV:n / Cmoren viestintään jossain välissä. Sieltä kun tuli joskus muinoin alkusyksystä viestiä, että sun tilaus muuttuu, hetken kuluttua uusi viesti, ettei muutukaan tai siis muuttuu mutta eri tavalla ja aiempi viesti ei koske sinua ja oli virhe lähettää sulle. Jokunen aika sitten katsoin Cmoresta, että mitäs siellä sanotaan siirtymisestä Katsomoon ja sen perusteella Cmore piti mennä kiinni jokunen tovi sitten, mutta edelleen käy ja kukkuu.
Kuinka monta kymmentä kertaa täälläkin neuvottu, että älkää viivytelkö sen aktivoinnin kanssa, koska siinä ei häviä mitään? Sen olisi voinut tehdä viikkoja sitten.Itse vaihdoin tänään Katsomo-sovellukseen, eikä näköjään ole tilaus automaattisesti voimassa. Nyt kun yritin aktivoida Katsomon käyttöön niin ei sitten kuulukaan tilaukseen vaikka kuuluu. Yhteys Telian aspaan ja vastaus, että aktivoinneissa häiriötä. Korjaantuu arviolta 19-21 välillä. Vitun vittu. Ei vakuuta sitten yhtään tämä puuhastelu.
Kuinka monta kymmentä kertaa täälläkin neuvottu, että älkää viivytelkö sen aktivoinnin kanssa, koska siinä ei häviä mitään? Sen olisi voinut tehdä viikkoja sitten.