UHD -lähetyksessä toimii.Paskaa juu tällä kertaa. Usein ei ole Teliaa joutunut haukkumaan näistä mutta nyt sit äänet kohdilleen pikku hiljaa.
KalPa -Kärpät ei näy. Ilmoittaa, ettei ohjelmaa voi näyttää juuri nyt. Kaikki muut matsit näkyy kyllä. Mikä homma? Muilla sama?
UHD -lähetyksessä toimii.
Pitääkö vittu katsoa Tappara-Ilves.Mulla tulee ilmoitus "Tapahtui virhe"
Sehän hienosti lähti
Pitääkö vittu katsoa Tappara-Ilves.
Jep, CMore till the end. Pelittää totutun laadukkaasti.Onneksi CMore vielä tämän viikonlopun toimii, siellä näkyy tuo KalPa - Kärpät jo, mutta ensi viikolla ei sitä vaihtoehtoa enää ole
Kuuluuko muilla Tampereen kamppailun studioäänet? Kuuluttajan ääni kuuluu taustalla, mutta J. Jalosen suu liikkuu ja ääntä ei tule.
Olen useampia vuosia käyttänyt Telia Play:ta Liiga-matsien katsomiseen ilman ongelmia lähetyksissä. Tänään tosiaan selostus ja halliäänet n. 3 minuuttia myöhässä pelitilanteisiin nähden.Teliaan on mahdoton saada yhteyttä vikatilanteissa. Vastuuta pakoileva kelvoton palvelu.
Sama. Ei ole ennen ollut mitään ongelmia, mutta nyt ei tosiaan ääni ja kuva osu lainkaan kohdalleen. Eikä Sport-TPS peliä näy lainkaan. Kilkkaat tuosta kuvakkeesta niin ruutuun tulee Tappara-Ilves.Olen useampia vuosia käyttänyt Telia Play:ta Liiga-matsien katsomiseen ilman ongelmia lähetyksissä. Tänään tosiaan selostus ja halliäänet n. 3 minuuttia myöhässä pelitilanteisiin nähden.
Sekundaa!
Tuo johtuu varmaankin siitä että Vaasassa oli huoltotauko ja lähetyksessä näytettiin Tampereen peliä.Sama. Ei ole ennen ollut mitään ongelmia, mutta nyt ei tosiaan ääni ja kuva osu lainkaan kohdalleen. Eikä Sport-TPS peliä näy lainkaan. Kilkkaat tuosta kuvakkeesta niin ruutuun tulee Tappara-Ilves.
Testasin TAP - ILV UHD-lähetystä ja kappas vaan, siinä on selostus ja pelitilanteet täysin synkronissa. Näemmä kaikki muut ei-UHD-lähetykset täysin pielessä selostuksen ja halliäänien osalta. (Telia Play:ssa)Sama. Ei ole ennen ollut mitään ongelmia, mutta nyt ei tosiaan ääni ja kuva osu lainkaan kohdalleen. Eikä Sport-TPS peliä näy lainkaan. Kilkkaat tuosta kuvakkeesta niin ruutuun tulee Tappara-Ilves.
Homma oli juurikin näin. Eli vedetään moitteet tästä takaisin.Tuo johtuu varmaankin siitä että Vaasassa oli huoltotauko ja lähetyksessä näytettiin Tampereen peliä.