Minä ehdin sitten jo mennä Cmoreen pitkästä aikaa ja toimii. Olin näköjään edelleen kirjautuneena sisään.Katsomo rupes toimimaan...
Katsomon vika?Siikanen alottaa maalinteon, JYP johtoon stadissa. PerC.
Piti mennä otteluketjuun, pahoittelut..Katsomon vika?
Hyväksyn, että kaikesta syyllistetään Katsomoa. Jollain asteella syyllinen kuitenkin.Katsomon vika?
Vissiin poistuis se discoveryn 26 euron tilauspaketti.Mä en pysty ostamaan tilausta discoverylle.
Kyllä tuo aikoinaan tulleessa sähköpostiviestissä ainakin oli muotoiltu niin, että "joudumme" nostamaan hintaa.Onko jossain mainittu että Discovery olisi ollut pakotettu nostamaan hintoja? Itse elin koko ajan siinä uskossa että he poistivat tuon halvimman paketin siksi jotta Katsomosta pakenevat ihmiset päätyvät ostamaan kalliimman paketin.
Kyllä tuo aikoinaan tulleessa sähköpostiviestissä ainakin oli muotoiltu niin, että "joudumme" nostamaan hintaa.
"Tilauksesi hintaan tulee korotus
Yhteistyökumppanimme hinnoittelussa tapahtuneen muutoksen takia joudumme valitettavasti toteuttamaan pakettiisi hinnankorotuksen. Uusi hinta on 34,99 € kuukaudessa.
Lisäämme sinulle kuitenkin kolme uutta TV-kanavaa: MTV3, SUB ja AVA, joilla voit katsella esimerkiksi sellaisia ohjelmia kuin Tanssii Tähtien Kanssa, The Harlins ja Posse. Sinulta veloitetaan uusi hinta ensimmäisenä uusimispäivänä 6. lokakuuta 2022 tai sen jälkeen, ellet peruuta tilaustasi."
Edelleen sama vika MTV lähetyksessä vs CMoren kuvaan. Erityisesti tämä MTV paskuus näkyy kun kiekko liikkuu nopeasti, näkyy kuinka liike ei ole sulavaa vaan katkonaista. Samoin kuvaa pakataan enemmän tai jollain muulla tavalla tarkkuus menentetään. Tämä havainto koskee siis AndroidTV appillä katsottavaa kuvaa.Aivan järkyttävän iso ero kuvanlaadussa; näyttää että MTV Katsomossa kuva on pakattu pilalle ja/tai video ajetaan lomitettuna ulos tai sitten virkitystaajuus aivan metsässä. Katsomossa niin paska etten viitsisi edes katsoa... Onneksi on vielä Cmore.
Sama täällä, pimeetä hommaa.Mitähän täällä taas tapahtuu kun näyttää vaan mustaa kuvaa Tappara - Ilves pelin lähetyksessä?
Mitähän täällä taas tapahtuu kun näyttää vaan mustaa kuvaa Tappara - Ilves pelin lähetyksessä?
Taas toimii.Sama täällä, pimeetä hommaa.
Katsomon kautta. Nyt alkoi näkymään.Mitä kautta katsot? Mulla Cmoren kautta pyörii hyvin. Nautin nyt viimeisistä päivistä Cmoren kanssa :D
Telian kautta ääni tulee myöhässä varmaan minuutilla :D