Erä on edelleen kesken.Nyt näkyy JYP-TPS pelin erätauolla uusintana Tappara-Pelicans- ottelun eka erä. Eikö tässä pitäis olla Studiota ja Highlighteja jokaisen ottelun ensimmäisestä erästä?
Aijaa no ilmankos!Erä on edelleen kesken.
Outoa. Ei mulla mitään ongelmia ole. Kaikki pelit näkyvät hienosti.Harvoin avaudun näin, mutta nyt on pakko.
Älkää kukkaan ottako Discovery+ kautta kiekkoa.
Mikään tuon kautta ei toimi. Ei siis mikään.
Halvalla näköjään saa sitä itteään.
Pari vuotta sitten oli Cmore kiekko ja välillä sekään ei toiminut, mutta nyt ollaan aivan uudessa levelissä.
Joo (mustaa ruutua lukuunottamatta, siis). LG OLEDin Discovery+ -appiskin on nyt kestänyt jo melkein koko matsin loppuun hirttämättä itseään siihen tökkimislooppiin. Toki oli Chromecast valmiudessa kun sen kautta toimi hyvin viime kaudellakin. Toivottavasti en nyt jinxannut mitään.Outoa. Ei mulla mitään ongelmia ole. Kaikki pelit näkyvät hienosti.
En nyt ala alusta asti mikä on hankalaa, mutta kait se on aina näiden suoratoistojen kanssa.Joo (mustaa ruutua lukuunottamatta, siis). LG OLEDin Discovery+ -appiskin on nyt kestänyt jo melkein koko matsin loppuun hirttämättä itseään siihen tökkimislooppiin. Toki oli Chromecast valmiudessa kun sen kautta toimi hyvin viime kaudellakin. Toivottavasti en nyt jinxannut mitään.
Näköjään appis päivittynyt heinäkuun lopulla.
Olis toki hieno kuulla että miten niin "mikään ei toimi"? @Jolly Jumper
Minun uusinnoisani ei näkynyt ollenkaan tuota Ässien 2-3 kavennus maalia?Maalikoosteissa kestää edelleen vähän turhan kauan. Ei ole vielä yhtäkään koostetta tältä kierrokselta tarjolla.
Vasta kolmannessa erässä tulivat Jyväskylässä ääni ja kuva samaan aikaan. En tiedä myös onko minulla huono näkö vai mitä, mutta pelikello oli kohtuullisen pienellä ja siitä oli verrattain hankala ottaa selvää.
Liigan on pakko yrittää tarjota tv-oikeuksista parempaa ja muuttunutta tuotetta. Se tarkoittaa avointa sarjaa ja/tai sarjaan nostettuja uusia joukkueita.
Nykyinen tuote ei kiinnosta tarpeeksi.
Pisti silmään tuo heti avausottelussa, kuinka epäsuhteessa pelikello ja maalimäärät ovat fontiltaan.Saisko pelikelloa vielä vähän pienemmällä fontilla?
Kukaan ei olisi matkustanut ulkomaille, kun kaikki olisi ollut stadikalla Helsingissä katsomassa Blegin pelejä ja samalla myös olisi voitu laittaa rajat oikeasti kiinni, kun kaikkien mielenkiinto oli siinä, kun Blegin luottosentteriä taklattiin päähän. Eli joo.Eikös tähän sarjan avaamiseen ole ihan oma ketjunsa? Ei nyt jokaiseen asiaan ole lääkkeenä K-Espoon nostaminen Liigaan. Vaikka mistä sitä tietää, ehkä oltaisiin vältetty myös korona, jos Bleg olisi ollut Liigassa…
Tämä. Pelikellon fontti on liian pienikokoinen, mutta ylivoimakello on vielä sitäkin pienemmällä fontilla. Huikeaa. Haenko kiikarit?Vasta kolmannessa erässä tulivat Jyväskylässä ääni ja kuva samaan aikaan. En tiedä myös onko minulla huono näkö vai mitä, mutta pelikello oli kohtuullisen pienellä ja siitä oli verrattain hankala ottaa selvää.