Linköpingin kaudenavauspelin koostevideosta puuttui kahdesta klipistä äänet kokonaan.
Eräs ystäväni totesi kerran, että ”kaikkeen, mihin Telia koskee, muuttuu paskaksi”.
Näyttää pitävän kutinsa.
Juuri olin kirjoittamassa samaaMitä mieltä Tero Lehterästä? Itse en kyllä tykkää yhtään... Ennemmin sais olla tyhjät saappaat tossa studiossa...
Tähän toiveeseen on näemmä vastattu jo sen verran, että kahdessa seuraavassa matsissa äänessä pitäisi olla ohjelmatietojen Saukkola & Rajahuhta ja Waheeb.Pelillinen suorittaminen on IFK:lla sitä luokkaa, että päästäkää nyt luoja paratkoon CMore meidät edes tästä Anteron ja Saukkosen loputtomasta selostusvuoroloopista pois.
Voronkova oli näemmä päässyt myös Urheilucastin hampaisiin...
Onko Alina itse kommentoinut tai pahoitellut tapahtumia omassa esim. somessaan? Taitaa kuitenkin olla siellä tavallisesti varsin aktiivinen?
Mulla ei, sen kautta en saanut tv-kortilla kaikkia pelejä näkymään vaikka olisin maksanut tonnin kuussa.Mulla on ikävä Urhotv:n aikoja.
Pitkän linjan ohjaaja Pekka Lehto on yksi heistä, jotka päättivät jättäytyä taka-alalle. Lähetyskohtainen palkkio olisi hänen mukaansa laskenut 320 eurosta 190 euroon.
– Keväällä meille kaikille konkareille lähetettiin kirje, jossa piti tehdä kausisopimus, joka takasi töitä, mutta ongelmana oli se, että ottelukohtainen hinta putosi 40 prosenttia, Lehto sanoo IS:lle.
– Ei meistä konkareista kukaan suostunut siihen. Samoin hidastuslaitteiden konkarikuskeista ainakin neljä jäi pois, mikä näkyy nyt ottelulähetysten hidastuksissa.
C Moren SM-liigalähetysten kulisseissa kiehuu – työnsä jättänyt Pekka kertoo nyt tylystä kirjeestä, jonka sai
C Moren SM-liigan teknisestä tuotannosta vastaava yhtiö on leikannut henkilöstökulujaan merkittävästi. Leikkaukset ovat näkyneet lähetysten laadussa.www.is.fi
Ilmeisesti IG-tarinassaan ainakin tämän verran:
SUORA BROADCAST OY:N toimitusjohtaja Johanna Koskela ei suostunut vastaamaan IS:n esittämiin kysymyksiin puhelimitse. Sen sijaan hän halusi kysymykset sähköpostilla.
Koskela ei vastannut kysymyksiin suoraan, vaan kirjoitti seuraavasti:
– Alallamme korona-ajan epävarmuus tuotannoissa näkyi osaajapulana mm. alan vaihtajien ja uudelleen kouluttautumisien myötä. Tästä syystä jo viime syksynä oli alalla näkyvissä uupumisen merkkejä tekijöissä. Vastuullisena työnantajana tähän oli puututtava ennaltaehkäisevästi ja ratkaisuna näimme pysyvämmät työsuhteet ennen lähes täysin keikkapainotteisille tuotannoille, Koskela kirjoitti ja jatkoi:
– Olemme palkanneet tänä syksynä 30 henkilöä ja tulemme palkkaamaan loppuvuoden aikana vielä muutamia lisää. Palkkauksemme on työehtosopimuksen mukainen. Suurien tuotantomäärien johdosta meillä on tarve löytää meille sitoutunutta ja osaavaa henkilökuntaa pysyvämpiin työsuhteisiin. Meillä on liigan lisäksi yli 1 500 muuta tuotantoa, joihin tarvitsemme myös tekijöitä
Hyvän laadun vaatiminen on siis nykyään mielensäpahoittamista. Tämä selvä.Hieno homma. Tässä ollaan nyt välikäsien kautta liikkeellä, että jätetään mahdollisuus virhetulkintaan. Mutta kertoo kai se jotain arvostuksesta omaa työtään kohtaa jos ei viitsi edes nimiä opetella. Ja jos ns. oma lajiväki ei arvosta niin kuka arvostaa? Ehkä Voronkova ei ole lajiväkeä mutta ehkä hänen pitäisi olla sitten siellä missä asiantuntemus riittää.