Heh , edelleen sanon että Suomen ainut ammattilaisurheilu jonka televisioinnista sun muusta vastaavat amatöörit vuodesta toiseen.. liigan pitäisi tajuta ettei halvalla saa kun potaskaa ja jossei maksa kunnon hintaa niin ei voi ladaa parempaa vaatia!Nyt on ainakin Lukko-Tappara -pressi äänillä varustettu. Ilves-SaiPa -ressistä on saatu punottua Myrrän osuus kehiin, mutta Lehterästä ei näy kuvaa eikä ääntä. Eilen sentäs oli edes kuva.
Ei mitään, jatkan odottelua.
Maalikoosteet katsoin äsken osoitteesta cmore.fi. Ei ollut mainoksia saati ääni- tai kuvaongelmia. Ehkä olen sitten onnekas.
Näinhän se menee. Jos et maksa palvelusta, niin joudut katsomaan mainoksia, jotta MTV tienaisi.Vahtasin ne kanssa aamulla samasta paikasta. Ilmeisesti taikasana tässä on, että pitää olla maksava cmoren asiakas, niin sitten homma toimii ja koosteet löytyy helpolla. Toista on sitten "köyhillä" jotka kaivavat klippinsä esiin maikkarin miljoonan mainosbannerin seasta.
Kiitos tästä. Tietääkseni minulla ei ole Cmore -tilausta voimassa, mutta jotain kautta kirjautuneena (ainakin näin), pystyin katsomaan Maalikoosteita, Lehdistötilaisuuksia jne. Jos menen makasiineihin tai Otteluihin, niissä on lukko -symboli päällä. Voipahan tuota kiinnostavaa sisältöä katsoa ilman mainoksia. Pitää ottaa seurantaan, kuinka pian ne klipit ja koosteet ovat katsottavissa. En ole lainkaan tietoinen, minkä tunnuksen kautta sivusto tunnistaa. Jos siis se ottelutapahtumien katsominenkin vaatii tilin johonkin paikkaan, vaikka tilausta mistään paketista ei olisikaan.Maalikoosteet katsoin äsken osoitteesta cmore.fi. Ei ollut mainoksia saati ääni- tai kuvaongelmia. Ehkä olen sitten onnekas.
Itselläni on toiminut niin torstaina, kuin eilenkin hyvin. Selaimen kautta CMore auki. Kuvanlaatu hyvä, ei ollenkaan pätkimisiä.Tuleeko muilla järjestelmävirhe, kun koittaa avata Hockey Night lähetystä? Vahva aloitus kauteen.
Itselläni on toiminut niin torstaina, kuin eilenkin hyvin. Selaimen kautta CMore auki. Kuvanlaatu hyvä, ei ollenkaan pätkimisiä.
Itsellänikin toimi TeliaTV aikalailla 95% viime kaudesta hyvin.Ite oon TeliaTv:n puolella. Viime kaudella toimi hyvin, nyt toisella selaimella pätkii, toisella ei käynnisty ollenkaan.
Minäkin odotin lähinnä metrsin rääkyhuutokohtausta koko pelin, kun itse pelissä ei ollut mitään seurattavaa Pelicans fanin näkökulmasta, mutta jouduin valitettavasti pettymään ettei sitäkään tullut. Ei vaan tosi hyvä, että ei tullut.Komeasti näkyi Tappara-Pelicans, yllättävintä oli selostaja. Pähkäilin ekan 10 min että Mertsi vai ei? Selostus meinaan hyvää eikä mitään riekkumista, puujalkaa ja ylihypeä.
Tuli maaginen "kihaus" niin selvis. Hyvä selostaja edelleen kun pysyy täysin asiassa.
Olisi varmasti tullut mikäli Pelicans olisi saanut tehtyä edes yhden maalin. Kyllähän tuo hänen puolueellisuus näkyi aika räikeästi tässä pelissä. Voi olla että hänen kannattaa selostaa muiden joukkueiden otteluita tai ennen pitkää alkaa tulla valituksia.Minäkin odotin lähinnä metrsin rääkyhuutokohtausta koko pelin, kun itse pelissä ei ollut mitään seurattavaa Pelicans fanin näkökulmasta, mutta jouduin valitettavasti pettymään ettei sitäkään tullut. Ei vaan tosi hyvä, että ei tullut.