Soutukorva
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Tilaan heti Elisan kaapeliin kun vaan pystyy. Nämä ovat erittäin hyviä uutisia. Kärppämatseja telkkarista ilman säätöä. Kelpaa!
Jos on SportMix tilaus jo valmiina, niin DNA:lta Minun Palvelusta pitäisi voida klikkailla Liigapassi päälle. Lisätilauksissa kannattaa soittaa ennemmin myyntipalveluun 0800 550 044 kuin aspaan.Itsehän tilasin juurikin äsken DNA:n kautta, Sportmix päälle joten hintaa tuli 32€ ja risat, ja laskutus alkaa lokakuussa. Joutu vaan 40 minsaa olemaan luurin ääressä.
On toiminut ainakin itselläni moitteetta nyt useamman vuoden mitä olen sitä käyttänyt. Ei ole ollut lähetyksissä eroa toimivuuden suhteen oli kyse sitten formuloista, yleisurheilusta tai lätkästä. Kuva ollut sulavaa eikä pätkimistä ole esiintynyt.Onko kokemuksia miten Cmorella toimii chromecast..?
Sinne ajattelin liigan tulevalle kaudelle hankkia niin lähes samalla rahalla saa muutakin urheilusisältöä..
Telialla on tullut liigamatsit katseltua kännykän kautta chromecastillä telkkariin peilaten ilman suurempia ongelmia..
Onko kokemuksia miten Cmorella toimii chromecast..?
Sinne ajattelin liigan tulevalle kaudelle hankkia niin lähes samalla rahalla saa muutakin urheilusisältöä..
Telialla on tullut liigamatsit katseltua kännykän kautta chromecastillä telkkariin peilaten ilman suurempia ongelmia..
Jos tilaat kaapeliin niin kaapelista telkkarilla + kahdella puhelimella/tabletilla/Koneella DNA TV sovelluksesta/selaimesta.Jos liigan tilaa DNA:n kaapeliin, niin pystyykö lisäksi DNA-TV:stä katselemaan peliä netin kautta yhdellä vai kahdella laitteella yhtäaikaa?
Jos tilaat kaapeliin niin kaapelista telkkarilla + kahdella puhelimella/tabletilla/Koneella DNA TV sovelluksesta/selaimesta.
Juurikin näin.Eli yhteensä kolmella laitteella. Telkkarilla ja esim kahdella puhelimella. Tätä juuri hain, kiitos vastauksesta.
Elisalla tulee myös jakeluun -> Kurkkaa käyttövinkit ja syyskuun bonuskanava
Tuo ei ole tyyris paketti, kun sisältää samalla Leijonien EHT höntsät.Dplay Sport Hockey 19,99e/kk
Joskin sitoutuu 12kk määräaikaisuuteenTuo ei ole tyyris paketti, kun sisältää samalla Leijonien EHT höntsät.
Heippa ja hyvästi Telia, toivottavasti ette enää kotiini änkeä. Tervetuloa DNA takaisin.
Muistaakseni Telialla on päiväkohtainen laskutus eli maksat vaan kahdesta päivästä joka on summaltaan joku pari euroa, ja koska se on alle minimilaskun niin jää se pyörimään Telian laskustusjärjestelmään parin kuukauden ajaksi kunnes botti toteaa että ei se SOF1969 kyllä meiltä enään mitään tilaa joten laitanpa tämän parin euron laskun piristämään joulupyhiä. Itelläkin viime kauden viimeinen lasku oli alle minimisumman niin se lasku tuli vasta kesäkuun alussaTäsmälleen sama. Keväällä suljin Telian, avasin viime kuussa uudelleen että näen 3vs3-matsit. Nyt sitten peruutin Telian 2.9, jolloin tuli ilmoitus että tilaus päättyy 2.10. Eli jos Liigaa pelataan, varmaan laskuttavat minulta lokakuun. Ihan sama, syön viimeiset paskat, ja sen jälkeen en edes kuse Telian suuntaan.
Adios, motherfuckers!
Muistaakseni Telialla on päiväkohtainen laskutus eli maksat vaan kahdesta päivästä joka on summaltaan joku pari euroa, ja koska se on alle minimilaskun niin jää se pyörimään Telian laskustusjärjestelmään parin kuukauden ajaksi kunnes botti toteaa että ei se SOF1969 kyllä meiltä enään mitään tilaa joten laitanpa tämän parin euron laskun piristämään joulupyhiä. Itelläkin viime kauden viimeinen lasku oli alle minimisumman niin se lasku tuli vasta kesäkuun alussa
Eipä taida enää olla. Itsekin irtisanoin niin 30 päivän irtisanomisaika nykyään.Muistaakseni Telialla on päiväkohtainen laskutus eli maksat vaan kahdesta päivästä joka on summaltaan joku pari euroa, ja koska se on alle minimilaskun niin jää se pyörimään Telian laskustusjärjestelmään parin kuukauden ajaksi kunnes botti toteaa että ei se SOF1969 kyllä meiltä enään mitään tilaa joten laitanpa tämän parin euron laskun piristämään joulupyhiä. Itelläkin viime kauden viimeinen lasku oli alle minimisumman niin se lasku tuli vasta kesäkuun alussa
Valitettavasti eiKai siihen kuitenkin lyödään 5 euron pienlaskutuslisä?
Kyllä mä uskaltaisin väittää että on yhä. Tuo 30 päivän irtisanomisaikahan luki sopimuksissa alusta lähtien mutta jostain syystä sitä ei silti alkuun ollut. Mutta nettiin se ilmestyi mun mielestä viime kauden loppupuolella ja ainakin viime kauden lopussa oli yhä päiväkohtainen laskutus.Eipä taida enää olla. Itsekin irtisanoin niin 30 päivän irtisanomisaika nykyään.
Valitettavasti ei
Kyllä mä uskaltaisin väittää että on yhä. Tuo 30 päivän irtisanomisaikahan luki sopimuksissa alusta lähtien mutta jostain syystä sitä ei silti alkuun ollut. Mutta nettiin se ilmestyi mun mielestä viime kauden loppupuolella ja ainakin viime kauden lopussa oli yhä päiväkohtainen laskutus.
Joo siis tiedän että on tuo 30pvä irtisanomisaika, itselläkin on juuri se menossa koska irtisanoin viikko-kaksi sitten. Mutta koska SOF1969:n kohdalla se irtisanomisaika venyy aikaan jolloin kausi on jo alkanut, niin häneltä laskutetaan pari pelipäivää vaikka on jo irtisanonut sen.itse irtisanoin ihan tässä tovi sitten ja Liiga katkeaa 23.9 itsellä. Irtisanoin 24.8.
Niin no se tokiJoo siis tiedän että on tuo 30pvä irtisanomisaika, itselläkin on juuri se menossa koska irtisanoin viikko-kaksi sitten. Mutta koska SOF1969:n kohdalla se irtisanomisaika venyy aikaan jolloin kausi on jo alkanut, niin häneltä laskutetaan pari pelipäivää vaikka on jo irtisanonut sen.