Kuulin huhua et tänä vknlp näkyy matsit ilmatteeks, mulla on kauhja kiirus niin en ehdi tutkii asioita, mut miten onnistuu mobiilisti? Ja anteeksi tyhmyyteni.
Kanavapaketit ja suoratoistopalvelut | Telia
Kanavapaketit ja suoratoistopalvelut telkkariin tai puhelimeen. Telia Playsta löydät valtavasti urheilua, parhaat sarjat ja leffat sekä lastenohjelmat. Tutustu nyt!www.telia.fi
Minkä väristen lasien kautta ottelua katsot?Millaisia hyvityksiä tarjoatte @Telia maksaville asiakkaillenne, jotka eivät nähneet tänään ottelun ratkaisumaalia teidän mokailujen takia? Kyllä, moka oli teidän, ei johtunut asiakkaiden laitteista tai nettiyhteyksistä. Pahoittelut ja "viedään eteenpäin" ei nyt riitä.
Näin on käynyt mulle ja muutamalle muulle monta kertaa. Viimeksi sain käskyn tehdä häiriöilmoituksen asiakaspalveluun, koska Telian lähetyksestä ei löytynyt ongelmia. Tietenkään.@Telia Kuopion peli chromecastilla "vain halliäänillä" ja äänet tulevat Raumalta. Pitääkö bootata laitteet ja vaihtaa nettiliittymää?
- Tästä tilanteesta EI OLE TULLUT YHTÄÄN NEGATIIVISTA PALAUTETTA :)
Kyllä, sanasta sanaan.Siis oikeastiko sait tälläisen vastauksen?
Kyllä, sanasta sanaan.
https://tv.telia.fi/ osoitteeseen kun tekee tunnukset niin näkee ottelut, ainakin itsellä näkyy kaikki kanavat ilmaiseksi.Mitenkä nuo kanavat saa näkyviin? Tein kanavahaun uudelleen, mutta siltikään listalla ei näy Telian kanavia. Jyväskylässä yritän Elisan kaapeli-TV:n alueella. C-Moret näykyi kyllä, kuten luvattu.
Edit: Jaa, en mitenkään. Pitäis olla Telian kaapeilssa.
Olisi kyllä itseänikin korpenut tuo ja maalin näkemättä jääminen.
Tosin itse seurannut koko kauden Viekkausliigaa Ruudusta ja monesti ollut pelin kanssa ongelmia.
Jos kuvaaja tekee virheen ja ohjaaja toisen, ne eivät tässä tapauksessa valitettavasti kumoa toisiaan vaan kertaantuvat. Olisi kiva tietää, meneekö sitä palautetta perille ja kuinka paljon? Mulla ainakin posket ja korvat punoittavat vahvasti ilman palautettakin, jos mokaan työssäni. Kyllä mä tiedän, jos lakkaa pukkaamasta priimaa.
Kiitos tästä. Niin paljon ei kuitenkaan kiinnosta. Kaapelista olisin voinut katsella, mutta nyt jääköön.https://tv.telia.fi/ osoitteeseen kun tekee tunnukset niin näkee ottelut, ainakin itsellä näkyy kaikki kanavat ilmaiseksi.
Nyt oon tätä testaillu, ja tuntus toimivan niin kuin pitääkin. Eli kun laitoin sovelluksesta tallennuksen, niin näky boksilla heti ja päinvastoin myös. Mut tosiaan mulla nytkin yks leffa sovelluksen tallenteissa, mut ei näy boksilla, oisko joku tilapäinen virhetilanne ollu sitten.
Ilmeisesti omatelia-sivuilla kirjautuneena asetetut jatkuvat tallennukset ei kuulukaan näkyä sovelluksessa?
Nämä sekä kaikki muutkin Liigaa koskevat palautteet välitetään ilman muuta aina perille saakka. // Katja
Hei, älä luovuta vielä. Telian sivustoilla kerrotaan, että tänä viikonloppuna 18. - 20.10. näkyy vapaasti myös kaapeliTV:ssä C-More Max HD ja C-More Sport 1 & 2 HD. Ei tarvitse olla Telian kaapeliTV-asiakas.Kiitos tästä. Niin paljon ei kuitenkaan kiinnosta. Kaapelista olisin voinut katsella, mutta nyt jääköön.
Aika epätodennäköistä, että samalle asiakaspalvelijalle osuisi työpäivän aikana kaksi samasta asiasta valittavaa ihmistä, ellei vika ole oikeasti laaja.Eihän tuo nyt saatana ole enää tottakaan.
Edit: siis uskon että se on totta, mutta ymmärrätte mitä tarkoitan.
Aika epätodennäköistä, että samalle asiakaspalvelijalle osuisi työpäivän aikana kaksi samasta asiasta valittavaa ihmistä, ellei vika ole oikeasti laaja.