Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 992 021
  • 23 674

Telia

Jäsen
Nyt oon tätä testaillu, ja tuntus toimivan niin kuin pitääkin. Eli kun laitoin sovelluksesta tallennuksen, niin näky boksilla heti ja päinvastoin myös. Mut tosiaan mulla nytkin yks leffa sovelluksen tallenteissa, mut ei näy boksilla, oisko joku tilapäinen virhetilanne ollu sitten.

Ilmeisesti omatelia-sivuilla kirjautuneena asetetut jatkuvat tallennukset ei kuulukaan näkyä sovelluksessa?

Okei, no hyvä! Mutta tuo leffa-juttu on kyllä mielenkiintoinen. Se pitäisi kyllä boksillakin näkyä, eli hyvinkin saattaa olla jostain häiriöstä kyse. // Katja
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Tulin, näin ja voit..". - VOI, VOI!
Kiitos tästä. Niin paljon ei kuitenkaan kiinnosta. Kaapelista olisin voinut katsella, mutta nyt jääköön.
Hei, älä luovuta vielä. Telian sivustoilla kerrotaan, että tänä viikonloppuna 18. - 20.10. näkyy vapaasti myös kaapeliTV:ssä C-More Max HD ja C-More Sport 1 & 2 HD. Ei tarvitse olla Telian kaapeliTV-asiakas.

Lisäksi vasta seuraavana viikonloppuna 25. - 27.10 näkyvät vapaasti alla luetellut kanavat myös kaapeliTV:ssä. Eikä tarvitse olla Telian kaapeliTV-asiakas. (Esim. itse katselen juuri nyt DNA:n kaapeliTV:stä C-more Max HD:tä)
  • Viasat Explore HD
  • Viasat History HD
  • Viasat Nature HD
  • Viasat Golf HD
  • Viasat Jalkapallo HD
  • Viasat Jääkiekko HD
  • Viasat Urheilu HD
 
Viimeksi muokattu:

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Oikein hyvän tuotteen Telia on saanut aikaiseksi tälle viikonlopulle minulle, kun hinta on nolla euroa. Nolla euroa itse asiassa on hieman alihintaa, sillä olisin valmis maksamaan paketista viitisen euroa kuukaudessa. Pelicans - SaiPa pelissä välillä oli zoomia liikaa, kuva puuroutui vähän väliä, viive oli sellainen, että 0-1 maalin minulle spoilasi Liigan nettisivu ja muutaman kerran pätki. Eli siis tuote on kuta kuinkin sen viiden euron arvoinen kuukaudessa.
 

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings
Eihän tuo nyt saatana ole enää tottakaan.

Edit: siis uskon että se on totta, mutta ymmärrätte mitä tarkoitan.
Aika epätodennäköistä, että samalle asiakaspalvelijalle osuisi työpäivän aikana kaksi samasta asiasta valittavaa ihmistä, ellei vika ole oikeasti laaja.
 

Marino

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Aika epätodennäköistä, että samalle asiakaspalvelijalle osuisi työpäivän aikana kaksi samasta asiasta valittavaa ihmistä, ellei vika ole oikeasti laaja.

Nyt ei auennut. Eihän tuossa vastattu ettei juuri hän ole saanut negaa. Vaan ettei sitä ole tullut yleisesti. Kai Teliallakin jonkinlainen järjestelmä on käytössään, eikä tiedonhallinta jää Penan/Riitan paperin ja lyijykynän varaan.

"En ole kuullutkaan ongelmasta, joten sitä ei ole. Seuraava."
 

Blur

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Seeprat, Kiekko-Espoo
Pc-softa tahtoo aina jumitella, kun haluaa katsoa alusta.. mutta pari kertaa kun koittaa niin alkaa pelittämään ja saa katsottua pelin pikaisesti. Pc-softassa hyvät 10sek kelausnapit: hiiri siihen kohtaan ja sensori peittoon. Normikatko kelaus 20sek ja maali/jäähy 30 :D näin kiireisessä elämässä saa reiluun tuntiin pelin katottua.
 

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings
Nyt ei auennut. Eihän tuossa vastattu ettei juuri hän ole saanut negaa. Vaan ettei sitä ole tullut yleisesti. Kai Teliallakin jonkinlainen järjestelmä on käytössään, eikä tiedonhallinta jää Penan/Riitan paperin ja lyijykynän varaan.

"En ole kuullutkaan ongelmasta, joten sitä ei ole. Seuraava."
Ei siellä tule yleisiä ilmoituksia muuta kuin oikeista vikatilanteista joko järjestelmissä tai palveluissa. Ohjaajan tekemä virhe jääkiekkopelissä ei ole yleinen, laaja vikatilanne.
 

Marino

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Ei siellä tule yleisiä ilmoituksia muuta kuin oikeista vikatilanteista joko järjestelmissä tai palveluissa. Ohjaajan tekemä virhe jääkiekkopelissä ei ole yleinen, laaja vikatilanne.

Juu, täälläkin oli aika monta suivaantunutta palautetta, mutta eihän niitä toki tähän lasketa.

Asiaa sivuten, en nyt usko heidän asiakkuuden/toiminnanhallinta-järjestelmään kovin paljon. Aika lailla vuosi sitten siirsin firmalta pois Telian netti/puhelin yms.-asiakkuudet pois johtuen Liigaan liittyvien asioiden käsittelytavasta. Kun ensimmäisen kerran Telian ihminen otti yhteyttä myydäkseen niitä uudelleen, pyysin laittamaan asiakastietoihin tekstin että en halua heiltä kontakteja. Arvatkaa onko niitä tullut sen jälkeenkin.
 

Forest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Forest, Bruins
En ymmärrä tätä boldaamaani, miksi se pitää tuoda täällä esiin? Miten se liittyy ja vaikuttaa Telian ongelmiin liigan kanssa?

Varmasti jossainpäin maailmaa on NHL lähetyksessä, NBA lähetyksessä tms. ongelmia joskus. Meillä pätkii kakkonen kun on sopivan suttuinen keli.

Mutta karkeasti sanottuna mitä vitun väliä? Mitä väliä silläkään mitä oli ruudulla silloin joskus, puhumattakaan jostain urhoista. Tässä ja nyt on Telian ongelmat liiga lähetyksissä, niistä kyse. Muut menneitä tai ihan erillisiä asioita eikä toisten ongelmat poista näitä tai tee jotenkin hyväksyttäviksi tms, joten toistamiseen, en ymmärrä miksi näitä täällä pyöritellään? Halutaan vähätellä näitä ongelmia? Jotenkin panetella jos täällä joku tuo ongelmia esiin?

Ja kun tähänkin varmaan joku haluaa kommentoida, että kun vaan valitetaan jne. niin ilmainen vinkki, mikään pakko ei ole lukea tätä ketjua! Niin helppoa se on, yhtään valitusta ei tarvitse lukea, omasta toiminnasta kiinni.

Telialla ja sen edustajilla on tarve yrittää vähätellä ongelmiaan, siitähän kyse vain on....
 
Tämä firma on kyllä niin puuhastelijoiden firma, että luultavasti päiväkoti-ikäiset lapsetkin pystyisivät suoriutumaan työstään paremmin kuin Telian väki Liigan osalta. :)

Reklamoin eilisestä jatkoaikamaalin näkymättömyydestä Telialle, tässä parhaat palat vastauksesta:

- Tilanne kuulostaa harmilliselta :)
- Palute on kiva asia, ja kehitytään eteenpäin :)
- Jatkoaikamaali näkyy TeliaTV:n kautta :)
- Tästä tilanteesta EI OLE TULLUT YHTÄÄN NEGATIIVISTA PALAUTETTA :)
- *rumpujen pärinää* hyvitysperustetta ei ole :)

:) :) :)
Telia kyllä saa ihan aiheesta kriittistä palautetta mutta ihanko tosissaan kuvittelit, että joku myöntäisi jotain hyvityksiä siitä ettei yksi maali näy heti teko hetkellä?
 

Logan

Jäsen
Miks tää ei voi olla yhtä helppoa ku Viaplaylla? 3 kertaa nyt rekisteröiny tunnukset ja tilaus vissii voimassa. Kohtahan sen näkee ku availee ekaa peliä. Viaplaylla maksu ja homma toimii. Että siellä lämpimässä officessa vois vähän suunnitella uudestaa.
 

Getzler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
Onpa hieno bugi kun yritän tehdä Telia tunnuksia. Tunnistautumisen jälkeen kun pitäisi luoda Käyttäjätunnus ja salasana niin alkaa herjaa
"Salasana on virheellinen."
Ja tuo teksti ilmestyy ylempään ruutuun eikä alempaan johon se pitäisi kirjoittaa uudelleen.
 

Telia

Jäsen
Onpa hieno bugi kun yritän tehdä Telia tunnuksia. Tunnistautumisen jälkeen kun pitäisi luoda Käyttäjätunnus ja salasana niin alkaa herjaa
"Salasana on virheellinen."
Ja tuo teksti ilmestyy ylempään ruutuun eikä alempaan johon se pitäisi kirjoittaa uudelleen.
No jopas. Onnistuitko lopulta luomaan käyttäjätunnuksen vai vieläkö saat samaa herjaa?

Salasanassa tulee olla vähintään 8 merkkiä. Suuret kirjaimet (A-Z), pienet kirjaimet (a-z) ja numerot (0-9) ovat sallittuja, joista jokaista merkkityyppiä tulee käyttää. Salasana ei myöskään saa olla sama kuin käyttäjätunnus.

//Joonas S.
 

Telia

Jäsen
Kokeiletko vielä tehdä tilausta suoraan tämän linkin kautta? Tuota kautta tilatessa ei tällaista herjaa pitäisi tulla, jos kokonaan uusia tunnuksia olet luomassa.

//Joonas S.
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onhan toi nyt naurattavaa että vaikka tänään 3/7 peleistä alkaa vasta 18.30 niin ainakin ohjelmatietojen perusteella liigalive loppuu 20.00. Eli "kaikkia otteluja" käsittelevä ohjelma loppuu kun liki puolet peleistä on vielä kesken.
 

Logan

Jäsen
Tänään ostin ja se myyjä lupas et illalla näkyy pelit mut ei sitte kai näy. Ei tässä muuta, mutta laskun muistatte kyllä laittaa vaikka palvelu on perseestä.
 

Telia

Jäsen
Nyt ihan oikeesti, 6 kertaa resetoinu salasanan ja ei tää paska toimi vieläkää.
Sait kuitenkin luotua tunnukset onnistuneesti? Onko kyse siitä, että resetointilinkki ei tule sähköpostiin vai uusi salasana jonka vaihdoit ei toimi?

//Joonas S.
 

Getzler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
No jopas. Onnistuitko lopulta luomaan käyttäjätunnuksen vai vieläkö saat samaa herjaa?

Salasanassa tulee olla vähintään 8 merkkiä. Suuret kirjaimet (A-Z), pienet kirjaimet (a-z) ja numerot (0-9) ovat sallittuja, joista jokaista merkkityyppiä tulee käyttää. Salasana ei myöskään saa olla sama kuin käyttäjätunnus.

//Joonas S.

Joo. Unohditko mainita että salasana vaatii erikoismerkin kuten "@#€_&-++()/,.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös