Miksi mun kaapelin ohjelmatiedoissa lukee HPK-Sibir mutta ei näy muuta kuin tuota looppia @Telia?
Jaa'a, ei ainakaan ennakkotietojen perusteella sieltä mitään matsia olla lähettämässä.
Miksi mun kaapelin ohjelmatiedoissa lukee HPK-Sibir mutta ei näy muuta kuin tuota looppia @Telia?
Turussa TPS-Lukko pelissä pääkameran kuva on aikamoista suttua. Kulmakameroiden tarjoama kuva sen sijaan on priimaa.
Turussa TPS-Lukko pelissä pääkameran kuva on aikamoista suttua. Kulmakameroiden tarjoama kuva sen sijaan on priimaa.
Eikös siellä ollut vain jonkun mällit linssissä tai jotain muuta pasketta? Siitä sitten laitettiin aspasta viestiä eteenpäin muutaman pelin ajan, kunnes joku löysi mikrokuituliinan ja kävi siivoamassa linssin. Tai sitten sekotan johonkin muuhun paikkakuntaan.Mielestäni Turussa oli pääkameran tarkennus pielessä jossain välissä jo viime kaudella. Pelitilanne kuva jääntasolla oli hyvinkin tarkka ja pääkameran kuva hivenen epäselvä
Olisko aina seuraavaan pelikatkoon asti?Niissä on alkuun ihan järkevästi läpiajo toisessa ja tolppakuti toisessa. Loput 2min klipistä sitten onkin vain ihan perus pellailuu. Yksi niistä sentään oli Tammelan laukaus, jonka Tirronen torjuu ja klipin kesto vain 37 sekuntia.
Saattaa olla, ei niin paljon kyseiset klipit kiinnostaneet.Olisko aina seuraavaan pelikatkoon asti?
Samaa olen ihmetellyt. Joko on vähintään 10 vuotta vanha läppäri, jolla peliä yritetään katsoa tai netin todellinen nopeus on luokkaa 5mbit/s. Ja tietenkään ei suostuta ostamaan mitään chromecastejä tai muita nykyajan hömpötyksiä.Olen seurannut alusta alkaen ottelut Telia TV-sovelluksen nykyisen välittäjän (Saunalahti koti tms) kautta. Aika vanhalla pöytäkoneella ja 8-vuotta vanhan TV:n yhdistelmällä. Ajoittain myös Huawei 5 M tabletilla tai Motog 6g plus. Aina on tullut riittävää kamaa. En ymmärrä, että osalla on niin s....nasti ongelmia jatkuvasti. Ehkä olen vain liian vähään tyytyväinen. No, olen kyllä aika vanha.
Samaa olen ihmetellyt. Joko on vähintään 10 vuotta vanha läppäri, jolla peliä yritetään katsoa tai netin todellinen nopeus on luokkaa 5mbit/s. Ja tietenkään ei suostuta ostamaan mitään chromecastejä tai muita nykyajan hömpötyksiä.
Miten mä muistelen, että siellä ois ollu sitä "usvaa" tai mitä lie höyryä, joka sai sitte kameran kuvan sumeemmaks. Tai jotenki tollee Telia sitä selitteli...Eikös siellä ollut vain jonkun mällit linssissä tai jotain muuta pasketta? Siitä sitten laitettiin aspasta viestiä eteenpäin muutaman pelin ajan, kunnes joku löysi mikrokuituliinan ja kävi siivoamassa linssin. Tai sitten sekotan johonkin muuhun paikkakuntaan.
Eikös siellä ollut vain jonkun mällit linssissä tai jotain muuta pasketta? Siitä sitten laitettiin aspasta viestiä eteenpäin muutaman pelin ajan, kunnes joku löysi mikrokuituliinan ja kävi siivoamassa linssin. Tai sitten sekotan johonkin muuhun paikkakuntaan.
Telian purnatut ongelmat on vähän muualla kuin itsessään lähetyksissä. Ja ihmisiä ja makuja on yhtä paljon. Toiselle riittää että jotenkuten näkyy ja toinen haluaa kristallinkirkasta kuvaa, kolmas haluaa tolppaääniä, neljäs haluaa laadukasta sisältöä ja viides sitten jotain muuta. Sitten on näiden yhdistelmiä.Samaa olen ihmetellyt. Joko on vähintään 10 vuotta vanha läppäri, jolla peliä yritetään katsoa tai netin todellinen nopeus on luokkaa 5mbit/s. Ja tietenkään ei suostuta ostamaan mitään chromecastejä tai muita nykyajan hömpötyksiä.
Itselläkään ei kyllä kuvanlaadussa tai muussa ollut pahemmin moitittavaa. Pari kertaa kuva hieman puuroutui mutta olen aika varma että se johtui silloin vanhemmasta modeemista ja heikommasta WLANista, joten Teliaa en lähde tuosta syyttämään.Itse olin tyytyväinen itse kuvaan ja sisältöön mutta lafkan koko muu toiminta onkin sitä itseään.
Koittakaahan Telia saada edes äänet toimimaan Hämeenlinnasta. Aika ärsyttävää kun kokoajan pätkii.
Äänet pätkii Pelicans - Sibir ottelussa
Tiedoksi kaikille, kyseessä on laajempi häiriö, joka on selvityksessä. Toivottavasti saadaan mahdollisimman pian äänetkin kunnolla pelittämään! //Laura