Mainos
  • Joulurauhan julistus
    Huomenna, jos Moderaattorit suovat, on meidän Jatkoajan armorikas joulupäivä; ja julistetaan siis täten yleinen joulurauha, kehottamalla kaikkia tätä palstaa asiaankuuluvalla kirjoittelulla täyttämään sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulurauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla kirjoituksella häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka Moderaattorit ja säännöt kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.

    Toivotamme kaikille Jatkoajan kirjoittajille sekä lukijoille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2025.

Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 949 984
  • 23 567

Tappara #27

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pientä hässäkkää näyttää @Telia :lla olevan..

Soitin hetki sitten Telian asiakaspalveluun saadakseni selvyyttä laskutushommaan. Mainostavat siis että liigan ollessa tauolla, et maksa mitään. Mutta maksat toukokuulta kuitenkin puolikkaan kuukauden maksun (13€).



Minulla sattuu olemaan sopimukseni mukavasti niin, että laskutusväli päättyy aina kuukauden 8. päivään. Näin ollen kun finaalien mahdollinen GameSeven pelataan 4.5. olen aika hyvässä asemassa. Mutta kun kysyin, tuleeko minulle laskua vielä 8.5. jälkeen loppukuulta, vastaus oli että tulee puolikkaan kuukauden lasku (13€). Mutta jos suljen/peruutan palvelun esim. 5.5. niin loppu kuulta ei tarvitse maksaa. Loogista? Eli mainos, jolloin et maksa kuukausista jolloin liiga ei ole käynnissä, on kusetusta. Asiakaspalvelija jopa vähätteli asiaa, että "eihän ole kyse kuin muutamasta eurosta". Mutta kun niitä tilauksia on aika monta tuhatta..
@Telia Hyvin te vedätte! :D

"Ilmainen" Pre season maksoi itselleni 6,42€. Toukokuu maksaa 13€ jos ei jaksa peruuttaa. Yhteensä siis 20 € ekstraa. Ei se ole tyhmä joka pyytää...
 

Liitteet

  • upload_2019-3-21_9-52-57.png
    upload_2019-3-21_9-52-57.png
    50,7 KB · kertaa luettu: 389

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pientä hässäkkää näyttää @Telia :lla olevan..

Soitin hetki sitten Telian asiakaspalveluun saadakseni selvyyttä laskutushommaan. Mainostavat siis että liigan ollessa tauolla, et maksa mitään. Mutta maksat toukokuulta kuitenkin puolikkaan kuukauden maksun (13€).



Minulla sattuu olemaan sopimukseni mukavasti niin, että laskutusväli päättyy aina kuukauden 8. päivään. Näin ollen kun finaalien mahdollinen GameSeven pelataan 4.5. olen aika hyvässä asemassa. Mutta kun kysyin, tuleeko minulle laskua vielä 8.5. jälkeen loppukuulta, vastaus oli että tulee puolikkaan kuukauden lasku (13€). Mutta jos suljen/peruutan palvelun esim. 5.5. niin loppu kuulta ei tarvitse maksaa. Loogista? Eli mainos, jolloin et maksa kuukausista jolloin liiga ei ole käynnissä, on kusetusta. Asiakaspalvelija jopa vähätteli asiaa, että "eihän ole kyse kuin muutamasta eurosta". Mutta kun niitä tilauksia on aika monta tuhatta..
@Telia Hyvin te vedätte! :D

"Ilmainen" Pre season maksoi itselleni 6,42€. Toukokuu maksaa 13€ jos ei jaksa peruuttaa. Yhteensä siis 20 € ekstraa. Ei se ole tyhmä joka pyytää...
Ymmärsinkö nyt oikein, että periaatteessa sun tapauksessa joutuisit maksamaan kirjaimellisesti täysin tyhjästä tuon toukokuun puolikkaan kuukauden maksun?

Eihän tässä nyt ole järjen hiventäkään. Menee ihan sanattomaksi Telian röyhkeyden ja tyhmyyden kanssa.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Telia

Jäsen
En tiedä, miksei @Mighty Mickey nää tilaamaansa pakettia sivuilla. Toivottavasti hän saa selvitettyä asia @Telia kanssa ja irtisanottua tilauksensa, niin ei tarvitse maksaa loppukuun päivistä. Tästä kait on kyse.
Muutenhan ei ongelmaa ole, kun laskutus katkeaa muutenkin ensi kuussa, kun ei ole pelejä (hänen paketissaan).

Tässä voi asiakkaalla olla jokin combokin, eli useampi kanavapaketti niputettuna samaan tarjoukseen. Silloin niitä ei välttämättä voi muokata telia.fi -sivujen kautta.

Eikös näissä ole 2 viikon irttausaika? Vai riippuko se aspalaisesta chatissa?

Jos kanavapaketti tai tässä tapauksessa joukkue- tai liigapassi on ollut voimassa vähintään kuukauden, ei irtisanomisaikaa ole. Silloin paketti voidaan irtisanoa samalla sekunnilla kun olet asiakaspalveluun yhteydessä tai jos irtisanot paketin telia.fi -sivujen kautta niin se irtisanoutuu heti.

Jos loppukauden laskutus kovasti vielä ihmetyttää, suosittelen lukaisemaan koosteen täältä. Tuossa jutussa kerrotaan mitä veloitetaan missäkin tapauksessa. Otsikon "Laskutus toimii näin" -otsikon alta löytyy info niin joukkue- kuin liigapassinkin omaaville.

//Merja
 

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onpa hirveä katsoa tuota Turun matsia kun on kuvattu katosta. Onko se ollut koko kauden samanlainen kuvakulma?
 

Naakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hienosti tuli tolppalaukauksesta hidastus kolmesta eri kuvakulmasta!

...ongelmana vain se, että yhdessäkään ei ollut edes lähellä näkyä kiekon osuvan tolppaan. Miten voi jokainen kameramies olla noin saatanan kujalla, zoomataan niin pirusti että ei näy mitään hyödyllistä.

Koko kausi sama juttu, ketään ei kiinnosta korjata tilannetta vaikka kuinka katsojat valittaisi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä on ikävä entiseen, kun pystyi keskustelemaan täällä pelistä realiaikaisesti. Nyt telian nettitv:n lähetyksen viive on n. 2 minuuttia, joten yksi järkyttävän iso osa pelistä on poissa.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kyllä on ikävä entiseen, kun pystyi keskustelemaan täällä pelistä realiaikaisesti. Nyt telian nettitv:n lähetyksen viive on n. 2 minuuttia, joten yksi järkyttävän iso osa pelistä on poissa.
Käynnistele uudelleen, viive saattaa pudota paljonkin. Oon huomannut, että win10 appsi on ainakin cc-striimiä edellä. Niinpä laitan striimin päälle, sitten appsin läppärillä, ja sitten käynnistelen striimiä, kunnes viive on pienempi. N. 15 s. oli paras ero win10 hyväksi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Käynnistele uudelleen, viive saattaa pudota paljonkin. Oon huomannut, että win10 appsi on ainakin cc-striimiä edellä. Niinpä laitan striimin päälle, sitten appsin läppärillä, ja sitten käynnistelen striimiä, kunnes viive on pienempi. N. 15 s. oli paras ero win10 hyväksi.
Kiitos neuvoista. Olen yrittänyt kyllä uudelleen käynnistellä, mutta ei vaan natsaa. Täytyy varmaan alkaa katsomaan ilmaista lähetystä, kun maksullinen on niin paljon perässä.
 

dimmu

Jäsen
Olen seurannut Telian toimintaa tämän kauden aikana mielenkiinnosta, koska mikään asia ei ole tuntunut onnistuvan. En tiedä olenko tyhmä vai enkö ymmärrä jotain. Kävin hankkimassa Telialta uuden TV:n ja laajakaistan. Myyjä tarjosi loppukaudeksi liigapassia jollain kampanjahinnalla johon totesin, että en ota. No, myyjä kertoikin, että laittaa tämän nyt ilmaiseksi minulle pitsiturnaukseen saakka ja opasti oikein irtisanomaan, ettei tule kuluja. Tokaisin, että no mikäpäs siinä sitten. Kirjauduin sivuilleni ja kuten arvelinkin, en näe peliä. Tarjoaa ainoastaan, että voin ostaa liigapassin normaalilla hinnalla loppukaudeksi tms. Minua ei kiinnosta alkaa koodaamaan konettani uudelleen tai käyttää aikaani siihen, että alan etsiä netistä ohjeitä, jotta pelit nyt jotenkin alkaisi toimia. Miksi tämä ei toimi kuten Viaplay tai muut suoratoistopalvelut? Kirjaudu sisään -> valitse katsottava ohjelma/ottelu -> aloita katsominen. Kieltämättä katsojakokemuksessa on onnistuttu tekemään mullistavia uutuuksia.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Käynnistele uudelleen, viive saattaa pudota paljonkin. Oon huomannut, että win10 appsi on ainakin cc-striimiä edellä. Niinpä laitan striimin päälle, sitten appsin läppärillä, ja sitten käynnistelen striimiä, kunnes viive on pienempi. N. 15 s. oli paras ero win10 hyväksi.
Joku tässä ketjussa neuvoi, että ensin matsi pyörimään alusta ja sitten hyppäys liveen, niin viive on kohtuullisella tasolla. Puhelimella ja Chromecastilla ainakin tuntunut toimivan, tiedä sitten Windows-äpistä,
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Ymmärsinkö nyt oikein, että periaatteessa sun tapauksessa joutuisit maksamaan kirjaimellisesti täysin tyhjästä tuon toukokuun puolikkaan kuukauden maksun?

Eihän tässä nyt ole järjen hiventäkään. Menee ihan sanattomaksi Telian röyhkeyden ja tyhmyyden kanssa.

Korjaisin viimeistä lausetta; Menee ihan sanattomaksi Telian Röyhkeyden ja asiakkaan tyhmyyden, joka tuon vapaaehtoisesti maksaa, kanssa. (onhan täällä moni ilmoittanut, että kun ei se ole kuin muutama euro, mitä väliä, on mulla varaa.. jne) Telian röyhkeyden ja kusetuksen nyt tietää ja on nähty jo iät ajat sitten. Sitten enää jääkin vain se, kuinka moni tuota "jää makselemaan"

Toistan edelleen sitä mitä sanoin jo alkukauden puolella. Toivon että suurin osa sanoisi irti koko paskan. Se _saattaisi_ olla Telialle edes jonkinlainen herätys. Saattaisi. Ei siellä ole kovin paljoa mitään järkevää tehty, niin ei uskalla pidätellä hengitystä. Aloittaa voi vaikka Silverlighteista jne..
 

Telia

Jäsen
Olen seurannut Telian toimintaa tämän kauden aikana mielenkiinnosta, koska mikään asia ei ole tuntunut onnistuvan. En tiedä olenko tyhmä vai enkö ymmärrä jotain. Kävin hankkimassa Telialta uuden TV:n ja laajakaistan. Myyjä tarjosi loppukaudeksi liigapassia jollain kampanjahinnalla johon totesin, että en ota. No, myyjä kertoikin, että laittaa tämän nyt ilmaiseksi minulle pitsiturnaukseen saakka ja opasti oikein irtisanomaan, ettei tule kuluja. Tokaisin, että no mikäpäs siinä sitten. Kirjauduin sivuilleni ja kuten arvelinkin, en näe peliä. Tarjoaa ainoastaan, että voin ostaa liigapassin normaalilla hinnalla loppukaudeksi tms. Minua ei kiinnosta alkaa koodaamaan konettani uudelleen tai käyttää aikaani siihen, että alan etsiä netistä ohjeitä, jotta pelit nyt jotenkin alkaisi toimia. Miksi tämä ei toimi kuten Viaplay tai muut suoratoistopalvelut? Kirjaudu sisään -> valitse katsottava ohjelma/ottelu -> aloita katsominen. Kieltämättä katsojakokemuksessa on onnistuttu tekemään mullistavia uutuuksia.

Ilmeisesti kyseessä on melko tuore tilaus, eli oletko saanut siitä jo vahvistukset sähköpostiisi? Mikäli ei niitä ole vielä kuulunut, on tilaus käsittelyjonossa ja näin ollen ei sivuillasi Liigapassista tietoa näy. Telia TV -tunnuksia varten tulee myös sähköpostiin viestiä, vai oliko sinulla palvelu jo ennestään olemassa? Näissä asioissa saat apua asiakaspalvelusta, esim. chatista, missä voidaan tilanne tarkistaa. Telia TV + Liiga toimii hyvinkin paljon juuri tuolla tavalla, eli kirjautumisen jälkeen pääset seuraamaan peliä TV/Liiga valikon kautta.

// Katja
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
@Telia voisitteko järjestää asetuksista sellaisen mahdollisuuden, että selostus kuuluu, mutta kommentaattorin voisi laittaa mutelle?
Tai sitten vaikka Kärppien runkosarjan kotipeleistä suurimman osan selostanut Juhopekka Pietilä tuonne Eroselle kaveriksi rupattelemaan Tarkin tilalle.
 

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest
Apple TV;n streamit meni jumiin kun vaihdoin Tampereelta Ouluun. Nyt ei näy enää mikään. IPädin appi toimii kuten pitääkin. Ei auta ATV;n buutit.

Edit. Taas näkyy... ATV;n ”laita nukkumaan” ei auttanut vaan piti järjestelmä kaynnistää uudelleen valikosta.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Rakas @Telia. Oulussa on tänään mielestäni melko huono duo hoitamassa selostusta ja kommentointia, niin päätin kuunnella vain halliääniä. Tämä on hieno mahdollisuus, mutta samalla sieltä puskee päälle ääniraita myös Tampereelta. En haluaisi kuunnella Tapparan maalintekijöitä ja elämöintiä hallista, samalla kun katson Kärpät-Ilves peliä.

Miten tämä on mahdollista? Olen sulkenut kaikki mahdolliset laitteet jo pariin kertaan, mutta ei ole auttanut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös