holynordic
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät, Україна
Miksi Oulun pääkameran kuva on niin "pimeä"? Ruudusta loistaa lähinnä nuo jään alla olevat led-mainokset.
Tappara-HIFK matsi hirveetä skeidaa. Pätkii ja kuva niin surkeaa, ettei 55 tuuman ruudulta erota sinistä pelipaitaa valkoisesta. Voi ..... Telia sentään. Pahempaa kirosanaa en tähän keksi. Eikö Telia koskaan opi.
Mulla näkyy Tampereen peli ok laadulla eikä minkäänlaisia pätkimisiä ole.Tappara-HIFK matsi hirveetä skeidaa. Pätkii ja kuva niin surkeaa, ettei 55 tuuman ruudulta erota sinistä pelipaitaa valkoisesta. Voi ..... Telia sentään. Pahempaa kirosanaa en tähän keksi. Eikö Telia koskaan opi.
Samma här.Mulla näkyy Tampereen peli ok laadulla eikä minkäänlaisia pätkimisiä ole.
En jaksa aloittaa taas tätä jankutusta. Hyvillä laitteilla. Kaikki muut lähetykset näkyvät loistavasti ja joskus ajoittain jopa Telia.Millä laitteilla ja yhteyksillä kuva tulee televisioon?
//Niko
Niinhän sen kuuluukin. Ei kai tuo mikään uutinen pitäisi olla, mutta Telian lähetyksessä se ikävä kyllä on. Meilläkin toimii kaikki muut yhteydet loistavasti, autot lähtee käyntiin, kodinkoneet skulaa jne.Mulla näkyy Tampereen peli ok laadulla eikä minkäänlaisia pätkimisiä ole.
Jos se on lähetyksessä, miksei meillä kaikilla pätki?Niinhän sen kuuluukin. Ei kai tuo mikään uutinen pitäisi olla, mutta Telian lähetyksessä se ikävä kyllä on. Meilläkin toimii kaikki muut yhteydet loistavasti, autot lähtee käyntiin, kodinkoneet skulaa jne.
Taas AIVAN järkyttävä viive KÄR-PEL matsissa ainakin. Livetulokset appi kilautta maalin merkiksi paaaljon ennenkö TeliaTV;ssä tulee börsa. Voi vi*** että voi olla vaikeaa. Muuten ei mitään valittamista laadussa mutta se VIIVE.
Jos luet nämä 8200 tässä ketjussa olevaa viestiä, niin saatat saada vastauksen kysymykseesi. Minä en tiedä.Jos se on lähetyksessä, miksei meillä kaikilla pätki?
Joten päätit päättää syyllisen ilman oikeudenkäyntiä.Jos luet nämä 8200 tässä ketjussa olevaa viestiä, niin saatat saada vastauksen kysymykseesi. Minä en tiedä.
Tulet tuota katumaan jo viikon sisään. Itsellä oli kesällä Telian puhelinliittymä viikon. Sit hirtti kiinni. Se mulle tärkein eli netti, toimi tosi surkeasti. Vaikka piti olla 100/50 tai vastaavaa. Viikossa vaihdoin pois.
Sama sit tuon Liigan kanssa. En usko, että ilman ongelmia selviät.
Toki tuon saman "paketin" olisit saanu tilaamalla kuukaudeksi Liigapassin. Eikä olisi tarvinnut vaihtaa liittymää 20-30e summalla olevalle Telialle?
vaihtoehto olisi testailla Edge-selaimella, jossa on nyt kokeilussa vähän uutta tekniikkaa meillä.
Kerrotko tarkemmin, ystävä hyvä? Onko HTML5-playeri viimeinkin valmis? Tehän lupailitte sitä alkuun Edge-selaimelle?
Se tässä on taustalla ja ei olla tätä vielä virallisesti tuotu esiin, kun testejä tehdään vielä eikä toimivuutta voida täysin taata.
//JoonasL
Mites tuo eroaa nykytilanteesta?
Ihmettelin tuota Telian chrome-laajennusta mikä piti tietokoneeseen asentaa palvelua käyttääkseen. Muilla palveluilla sellaista ei tarvitse. Onkohan siellä jotain fragiilia koodia, jos kuitenkin chromecastilla toimii ihan ok. No, katsellaan. Otanta on vielä pieni.
Käyttää. Telia jostain ihmeen syystä käyttää suoratoistolähetyksissä Microsoft Silverlight teknologiaa jonka virallinen tuki Microsoftin toimesta on lopetettu 2015. Kyllä, luitte oikein. 2015. Edes Microsoftin oma Microsoft Edge selain ei tue kyseistä teknologiaa eikä ole tukenut vuosiin. Tämän vuoksi selainta käyttäessä pitää ladata se Telian oma softa jotta saa videot pyörimään koska yksinkertaisesti mikään selain ei tätä teknologiaa tue enään. Tilastojen mukaan noin 0,07% internetin sivuista käyttää tätä ja Telia on yksi niistä. Onneksi HTML5 soitin on tulossa 2018 aikana!
Jos sulla on Windows 10, kannattaa käyttää Microsoftin Storesta löytyvää Telia TV -sovellusta, toimii paremmin. Tosin en ole ihan 100% varma, onko siinä castaus-mahdollisuutta.Eilen Äss-Ilves chromecastilla ilman ongelmia. Seurataan tilannetta.
Ihmettelin tuota Telian chrome-laajennusta mikä piti tietokoneeseen asentaa palvelua käyttääkseen. Muilla palveluilla sellaista ei tarvitse. Onkohan siellä jotain fragiilia koodia, jos kuitenkin chromecastilla toimii ihan ok. No, katsellaan. Otanta on vielä pieni.
Ymmärtääkseni ennen finaaleita satunnaisesti ja kaikki finaalit näkyvät 4K:na. Ja nämäkin vain Telian yhteyksillä, eli suurin osa katsojista jää nuolemaan näppejään, vaikka riittävät laitteet ja yhteydet olisikin olemassa.Näkyykö nyt kaikki pelit pudotuspeleissä 4K:na? Vai oliko tuossa jotain rajoituksia.
Haha! Mahtavaa bisnestä!Ymmärtääkseni ennen finaaleita satunnaisesti ja kaikki finaalit näkyvät 4K:na. Ja nämäkin vain Telian yhteyksillä, eli suurin osa katsojista jää nuolemaan näppejään, vaikka riittävät laitteet ja yhteydet olisikin olemassa.