No mulla nimenomaan se Viaplay on ruvennut pätkimään parina edellisenä viikonloppuna CC:n kautta. Äppi kyllä näkee CC:n koko ajan, mutta striimi pitää käynnistää toistuvasti uudelleen. Koskee vain viikonlopun NHL-iltapelejä. Se ei taas toisaalta kuulu tähän ketjuun. Liigaa en ole saanut vielä kertaakaan pätkimään enkä puuroutumaan.Sori, mutta nyt tyhmä putosi rattailta. Läppärillä toimi siis tuo TeliaTV/Viasatin striimi aivan loistavasti.
Luulin, että sulla liiga meni mössöksi ja äppi nurin Win10-koneella, minkä oletin läppäriksi, kun siitä pari viestiä sitten valitit. Lienee tosiaan Telian sovelluksen vika, jos sama kone pelittää muuten. Mikä se kombo siis olikaan, millä oli ihan kamalasti ongelmia? Mutta siis, jos iPadilla toimii hyvin, ainakin joku äppi pelittää ja siitä tein johtopäätöksen, että verkko lienee kunnossa. Tosin sitä et maininnut, onko siinä iPadissa oma sim-kortti vai katsotko wifin kautta. Vaikutan varmaan pilkunviilaajalta (no olenhan mä, myönnetään), mutta mun mielestä sillä on väliä, mikä on kulloinkin kritiikin ja mahdollisten kehujen kohteena oleva kokonaisketju. Sen olen huomannut, että 2,4 GHz wifi ei ole ihan paras ympäristö striimaamiseen, ja koskee sitten ihan kaikkia palveluita. Sun kohdalla sekään ei selitä kuvaongelmia, jos kerran käytät vain ja ainoastaan 5 GHz langatonta. Se jää tosin mysteeriksi, miksi se puskurointiongelma ei koske iPadia. Jos sun verkkos lagaa, sen pitäisi näkyä kaiken järjen mukaan laiteriippumattomasti saman palvelun kohdalla. Virhekoodit ja äpin kaatuminen kyllä kielivät vahvasti bugisen koodin suuntaan. Mutta sitten mulla ja varmaan kaikilla muillakin pitäisi olla samat bugit.