Ehkä Nyholmilla ja kumppaneilla ei ole Telian boxia.Juu siellä se näkyy mutta tässä tapauksessa on käytössä Telian boxi
Ehkä Nyholmilla ja kumppaneilla ei ole Telian boxia.Juu siellä se näkyy mutta tässä tapauksessa on käytössä Telian boxi
Tepsin maalikoosteita on tullut tällä kaudella lähinnä katseltua ja viime aikoina ne ovat olleet ihan hyviä - tosin huippuhetkiä kaipaisin koosteeseen enemmän samaan viiden minuutin koosteeseen. Eilisen Lukko - TPS -pelin koosteessa ääniraita oli kyllä kummallinen. Ensimmäisessä maalissa ääni puuttui uusinnasta kokonaan ja muissakin maaleissa ääni siirtyi kuvan mukana uusintaan, joka tekee ääniraidasta häiritsevän töksähtelevää.
Kyllä, juuri näin. Syy, miksi aloitamme UHD-lähetykset näillä tekniikoilla on yksinkertaisesti se, että niihin meillä on tekninen valmius ja halusimme aloittaa UHD-lähetysten tarjoamisen niin pian kuin mahdollista. Tarkoituksena on tuoda muita tekniikoita mukaan niin pian kuin mahdollista, mutta tarkempia aikatauluja en uskalla tässä kohtaa luvata.
// Ilari
...Selviääkö jostain kuvaajien/ohjaajien jne. nimiä, firmaa tms?...
Itse löysin sellaisen vaihtoehdon kuin tilauksen irtisanominen. Käyn hallilla katsomassa ne koti- ja vieraspelit, jotka vain suinkin ehdin, ja loput kiikaroin Liigan sivuilta niiden toimiessa. Tähän mennessä vieroitusoireita ei ole ilmennyt.Olispa vaihtoehto.
Tässä erityisesti huomioitavaa on se fakta, että Telia vuokrasi kauden alussa näitä Telia TV -digibokseja (Arris VIP 4302W) asiakkailleen hintaan 10€/kk + toimituskulut ja niillähän UHD-lähetykset eivät siis tule näkymään. Ei muuta kuin lisää euroja Telian kassaan, niin pääsee mukaan seuraamaan seuraavia mullistavia farsseja 4K:na.
Tämä toimii lähinnä niille, jotka oikeasti pystyvät käymään halleilla katsomassa pelejä varsin usein - tai niille, joita liiga ei muuten vain kauheasti kiinnosta. Jälkimmäisten määrä voi kasvaa ikävän paljon Telian sähläilyn seurauksena. Toivottavasti mahdollisimman monia tämä saisi kuitenkin lähtemään hallille, mikäli siihen on mahdollisuus.Itse löysin sellaisen vaihtoehdon kuin tilauksen irtisanominen. Käyn hallilla katsomassa ne koti- ja vieraspelit, jotka vain suinkin ehdin, ja loput kiikaroin Liigan sivuilta niiden toimiessa. Tähän mennessä vieroitusoireita ei ole ilmennyt.
Samalla sain ratkaisun siihen toukokuun laskutukseen, jota tilaajat varmaan odottavat vielä elokuussakin.
Miksi ihmeessä laskuttaisi molemmista?Niin mites tuo nyt menee, jos vaihtaa joukkuepassin liigapassiin, kun pleijarit lähenee? Laskuttaako molemmista sitten, kun ei tästä Teliasta ota selkoa.
Jos esim peruutan joukkuepassin tilauksen tänään, laskuttaako kuun loppuun vai loppuuko laskutus heti tilauksen peruttua? Ja meneekö tuo 25e puolelta kuulta, jos otan liigapassin tilaukseen tänään?Miksi ihmeessä laskuttaisi molemmista?
Olispa vaihtoehto.
Minusta se menee näin: Eli jos ensimmäiset puolet kuukaudesta on käytössä joukkuepassi ja loppukuukausi liigapassi niin hinnaksi tulee puolet joukkuepassista ja puolet liigapassista. Eli päiväkohtaisesti katsotaan mitä käyttänyt.Jos esim peruutan joukkuepassin tilauksen tänään, laskuttaako kuun loppuun vai loppuuko laskutus heti tilauksen peruttua? Ja meneekö tuo 25e puolelta kuulta, jos otan liigapassin tilaukseen tänään?
Päiväkohtaisesti laskuttaa. Eikös Telialta ole sanottu, että jos laitat tilauksen poikki nyt, niin laskutus päättyy tähän päivään. Jos et tilaa kahta pakettia samaan aikaan, niin sinua ei myöskään kahdesta laskuteta. Vielä selkeämpää tämä on silloin, jos pakettia vaihtaa, koska aiempi paketti tavallaan päivitetään uuteen ja laskutus vaihtuu uuden paketin mukaiseksi siitä hetkestä lähtien.Jos esim peruutan joukkuepassin tilauksen tänään, laskuttaako kuun loppuun vai loppuuko laskutus heti tilauksen peruttua? Ja meneekö tuo 25e puolelta kuulta, jos otan liigapassin tilaukseen tänään?
Ja sitä ennen olet päättänyt kirjoittaa tähän ketjuun 175 viestiä ilman omakohtaista kokemusta koko helvetin palvelusta? Muistaakseni hyvinkin kriittiseen sävyyn. Aika hyvin vedetty.Minä kokeilin viikonloppuna Telian palveluja, kun kerran testata sai maksutta.
Eipä tuota tarjoa kukaan mukaan Suomessa. 720p-kuvasta on tullut joku standardi ja ihmiset käsittävät tämän olevan nykyään HD:ta.Tähän UHD pelleilyyn vielä sellainen, et pojat tuuppaa erittäin pieneen osaan asiakkaistaan putoavaan porukkaan UHD lähetyksen, samaan aikaan ne eivät kykene tarjoamaan meille kaikille 1080p fullhd lähetystä. Naurettavaa! Nyt ne mainostaa tätä "räjäyttävää" katsoja elämystä, jota toimitetaan erittäin rajatusti. Käytännössä kaikille kun riittäisi kaista ja suurimmalla osalla telkkari tuohon 1080p striimiin, mutta sitä nämä eivät pysty toimittamaan. Täyttä kikkailua ja maksavalle asiakkaalle vittuiluna pidän tätä. Harmi ettei ole vaihtoehtoa.
Ja sitä ennen olet päättänyt kirjoittaa tähän ketjuun 175 viestiä ilman omakohtaista kokemusta koko helvetin palvelusta? Muistaakseni hyvinkin kriittiseen sävyyn. Aika hyvin vedetty.
iPad toimii, mutta läppäri yskii -> sun verkkos on kunnossa. Pääsin viisastelemaan. Sitä oon kyllä ihmetellyt, miksei tää läppäri yski. Ei tää mikään tehomylly ole.Tekniikasta vielä (kun kerran joku siitäkin alkaa viisastelemaan).. on kuitu 100Mt ja viimeisen päälle reititin, Wifi 5GHz, joka käyttää vieläpä kovaa lähetystehoa vaativaa yläkanavaa.
No kieltämättä minäkin olen ollut siinä käsityksessä, että olet - jos et nyt tilaaja, niin ainakin entinen tilaaja.Nyt valoja päälle siellä. Olen tehnyt Telia TV -tunnarit jo aikapäiviä sitten, ja niiden saaminen oli kyllä kankeaa ja ei tätä päivää. Liiga-palvelua en ole ostanut enkä näillä näkymin tosiaan tulekaan tilaamaan.
iPad toimii, mutta läppäri yskii -> sun verkkos on kunnossa. Pääsin viisastelemaan. Sitä oon kyllä ihmetellyt, miksei tää läppäri yski. Ei tää mikään tehomylly ole.
No kieltämättä minäkin olen ollut siinä käsityksessä, että olet - jos et nyt tilaaja, niin ainakin entinen tilaaja.
Ilmeisesti siis sinulla ei ole koskaan ollutkaan missään vaiheessa koko pakettia, joten kyllähän näihin kirjoituksiin suhtautuu nyt täysin erilailla.