Kuten huomasittekin, KalPa - Lukko -ottelussa oli eilen äänihäiriöitä. Selostajan ääniraita puuttui kahden ensimmäisen erän aikana ja homma saatiin kuosiin kolmannen erän alkupuolella. Tämän jälkeen ääniraita hävisi vielä pariin otteeseen. Halliäänet kuuluivat paikkakunnalta kuitenkin normaalisti. Hyvityksiä ei tähän häiriöön liittyen tulla tekemään. Pahoittelut tapahtuneesta, selvitämme häiriön syyn perin pohjin, jotta vastaavilta tilanteilta vältyttäisiin jatkossa. //Merja
Hy-vi-tyk-siä ei tä-hän häi-ri-öön lit-ty-en tul-la te-ke-mään.
Luinko ihan oikeasti oikein?
Nyt ihan vilpittömästi kiinnostaisi tietää onko tosiaan noin? Yksi hyvä tuttu päivitti tästä someen, kun oli ostanut tuon yksittäisen pelin, kuten myös useita pelejä aiemmin tällä kaudella. Telia saa tuollaisesta asiakkaiden täysin kusisesta kohtelusta niin paljon paskaa niskaan, että ei mitään järkeä. Kyseinen sälli maksaa ison kolmenumeroisen summan Telialle joka kuukausi, mutta ei taatusti maksa enää kauaa ilman hyvityksiä tuollaisen asiakaspalvelun jälkeen.
"Voitko avata kauluksen, niin kusemme sinne ja saat maksaa siitä vielä normaalin hinnan?"
Minua hävettää noiden puolesta. Älkää olko niin saatanan tyhmiä, että kun itse mokaatte, niin kerrotte vielä siihen päälle, että me emme tule tekemään mitään hyvityksiä omista virheistämme. Se on enemmän kuin asiakkaiden aliarvioimista.