Tässä ketjussa ei ole esitetty yhtään perusteetonta tai kohtuutonta kehitysehdotusta. Se on vain niin kovin suomalaista tyytyä siihen mitä saa.
Telialla ei ole mitään taloudellista tarvetta korjailla sen kummemmin yhtään mitään ja kas kummaa mitään ei tapahdu.
Olisin kyllä taipuvainen sanomaan, että juurikin näin.
Tässä ketjussa on kyllä valtavasti turhaa vittuilua ja paskanjauhamista -ei vähiten minun osalta- i might add käsi pystyyn täältä heti ensimmäisenä, mutta mielestäni tuo pitää kyllä paikkaansa ettei täällä kohtuuttomia ole juurikaan vaadittu.
Eniten on valitettu kun zoomi pohjassa melskataan ettei pelistä saa tolkkua, palvelu ei toimi, jumittaa, pätkii vilkkuu, lupaukset ei pidä, aikataulut ei pidä, esiintyy lähes suoranaista valehtelua palveluntarjoajan puolelta jne. mitä kaikkea. Mutta tosiaan minunkaan mielestäni ne ei ole kohtuuttomia tai perusteettomia "valituksia" olleet. Se että jonkun toisen mielestä ne on turhaa valitusta yleensäkin tai että ne tulee vaan kaikesta valittajilta taasen on minusta perusteetonta, että pitäisi vain tyytyä kun pääosin näkyy, ja hinta on monen mielestä ihan jees siihen nähden.
On kysymys viihteestä, ei elämän / kuoleman asiasta. Jos käy kaupaksi riittävän hyvin keskentekoisena, niin ei tosiaan ole varmaan suurta painetta tehdä paljoa paremmin / hikoilla sen enempää. Jos olisi maksanut miljoonia oikeuksista, eikä kävisi tuote kaupaksi juurikaan niin johan ihan varmasti alkaisi tapahtua. Avaimet on palvelun käyttäjien käsissä, kuten markkinataloudessa yleisestikin.