Toimi myös reissussa Pariisissa VPN:n ylitse. Ruotsissa ei VPN:ä tarvittu.
Miksi Pariisissa tarvittiin VPN:ää? Palvelun on sanottu toimivan EU-alueella, kuten EU-säädökset edellyttävät.
Toimi myös reissussa Pariisissa VPN:n ylitse. Ruotsissa ei VPN:ä tarvittu.
Miksi Pariisissa tarvittiin VPN:ää? Palvelun on sanottu toimivan EU-alueella, kuten EU-säädökset edellyttävät.
Kuten aiemmin kerroin, mulla toimi ihan normaalisti Ranskassa lähetys. Vieläpä kaksi matsia samaan aikaan eri laitteilla.Ei ainakaan itselläni toiminut Saksassa jokunen viikko sitten. Tuli vaan teksti "palvelu ei ole käytössä maassasi" tms.
Ei lähtenyt toistamaan "suorilta" mutta VPN-yhteyden jälkeen kylläkin toimi. Tuo oli hotellin WLANissa, joten saattaa olla jotain rajoituksia sielläkin päässä.Miksi Pariisissa tarvittiin VPN:ää? Palvelun on sanottu toimivan EU-alueella, kuten EU-säädökset edellyttävät.
Ei oo boksilla äänet sen paremmat. Olikohan viimesin Ilveksen peli, kun vastustaja lämmäs täysiä ylärimaan, sano selostaja et toi ääni kuulu kyllä koko halliin. Kotiin asti ei kuulunu ainakaan normaalilla äänenvoimakkuudella. Mulla ei oo käytössä mitään kotiteatteri-systeemeitä, et en tiä kuuluko sit sellasen kautta.Nyt kun perusjutut lähetyksen toimivuuden osalta alkaa olla edes jotenkin kunnossa, niin olisi hienoa vihdoin saada edes nuo äänet paremmalle tasolle. Jossain vaiheessa taidettiin mainita, että se parempi äänimaailma on varattu boksille ja muut saa tyytyä siihen mitä sattuu tulemaan milloinkin.
Itse en ole kuunnellut boksin kautta lähetystä Telialta, onko nämä äänet paremmat jotenkin kuin mobiilin kautta? En tarkoita nyt esim 5.1 koodausta, vaan yleistä laatua, kuten vaikkapa NHL-lähetyksissä. Jos on, niin @Telia olisi korkea aika parantaa myös mobiilin stereomiksausta.
Ei oo boksilla äänet sen paremmat. Olikohan viimesin Ilveksen peli, kun vastustaja lämmäs täysiä ylärimaan, sano selostaja et toi ääni kuulu kyllä koko halliin. Kotiin asti ei kuulunu ainakaan normaalilla äänenvoimakkuudella. Mulla ei oo käytössä mitään kotiteatteri-systeemeitä, et en tiä kuuluko sit sellasen kautta.
Alkuunhan tuota äänimaailmaa perusteltiin sillä, että haettiin oikeita tasoja. Sen jälkeen keksittiin, että monikanavaäänistähän tässä onkin kyse, ja siksi ne toimivat vain Telian omalla digikikkareella. Koska ei mikään muu laite tue monikanavaääniä. Paitsi esim. Apple TV, mutta siihen nyt ei vain ole saatavilla monikanavaääniä, joskin kaikki netflixit sun muut humpuukit siinä onnistuvat. Mutta Telialta ei koskaan saatu vastausta siihen, miksi heidän äpissään ei onnistu.Luulisi siis, että boksilla tulee sama stereomiksaus, kuin mobiililaitteella. Vaikka se 5.1 olisi se mullistava kokemus ja sillä halutaan myydä boksia, niin ainakaan markkinointi ja myynti ei ole tässä oikein onnistunut kun tätä asiaa pitää arvuutella.
Aika paljon olisi helpohkoja kehityskohteita myös tuon kuvauksen tai paremminkin ohjauksen kanssa. Tässä voi samalla tavalla ottaa oppia melko helposti ja aika halvalla NHL / KHL -nimisistä liigoista.
Kun tuo lähetyspuoli nyt on parsittu suht toimivaksi, niin vielä voisi paskan alun muistijälkiä pyyhkiä vähän puhtaammaksi parantamalla muita hommia, jotka ei vaadi koodaamista, joka tuntuu olevan todella hankalaa saada eteenpäin.
No, edelleen, kunhan saavat perus asiat kuntoon, niin mietitään sitten näitä ekstroja lisää.
Telia on tainnut vähentää läsnäoloaan ketjuissa vai kuvittelenko. Ehkä resurssit suunnataan jonkun asian kuntoon saamiseksi.
Edelleen ihmettelen suuresti, jos asiakaspalvelijat toimivat kehitystiimissä missään muussa roolissa kuin viemässä palautetta eteenpäin. Enemmän ihmettelisin, jos tekninen henkilöstö saa jotain kipinävuoroja toimimaan paskapuskurina keskustelupalstalla. Molemmissa tapauksissa puhutaan henkilöresurssien hukkaamisesta.Telia on tainnut vähentää läsnäoloaan ketjuissa vai kuvittelenko. Ehkä resurssit suunnataan jonkun asian kuntoon saamiseksi.
Edelleen ihmettelen suuresti, jos asiakaspalvelijat toimivat kehitystiimissä missään muussa roolissa kuin viemässä palautetta eteenpäin.
Täysin samoin kävi itselle. Vanhaan osoitteeseen meni jostain syystä paperilasku. Ja siis sähköpostilasku olisi pitänyt tulla. Hieman jo huvitti. Soittelin sitten aspaan.Tänään tuli eka lasku telialta kun reilut 6 viikkoa ollut paketti käytössä, ihmettelen vain kun sivuilla näkyy nykyisen talouden yhteistiedot ja sähköposti niin mistä ne on kaivanut monen vuoden takaisin osoitteen ja miksei sähköpostiin voinut lähettää laskua kun kuitenkin löytyy sivuilta sekin. Tekisi ihan periaateesta mieli jättää maksamatta tuo 2.90 joka laskusta on tullut.
Ja tähän loppulaskuunkin oli lisätty paperilasku lisä 2.90e? Eli maksoit 5.80 siitä ilosta, että sait maksaa irtisanotun tuotteen maksut pois ? :DMyös minulle tuli paperilasku vaikka Omilla Sivuilla on koko ajan ollut valittuna lasku sähköpostiin. Olin yhteydessä chatin kautta, josta veloitus paperilaskusta hyvitettiin ja pyysin varmistamaan, että jatkossa lasku tulee sähköpostiin. No, tällä viikolla tuli toinen lasku ja jälleen paperisena. Kyseessä kuitenkin loppulasku irtisanotusta paketista, niin en jaksa enää vaivautua olemaan aspaan yhteydessä.
Ja tähän loppulaskuunkin oli lisätty paperilasku lisä 2.90e? Eli maksoit 5.80 siitä ilosta, että sait maksaa irtisanotun tuotteen maksut pois ? :D
Ensimmäiseltä laskulta se siis hyvitettiin pois. Toisen osalta en jaksautunut vaivautua 2,90 euron vuoksi kun kyse loppulaskusta.
Ja telialla naureskellaan ja ollaan tyytyväisiä hyvään systeemiin kun taas yksi maksaja meni ansaan.
Ja telialla naureskellaan ja ollaan tyytyväisiä hyvään systeemiin kun taas yksi maksaja meni ansaan.
Lienee ihan valittu taktiikka tuolla ottaa ihmisiltä tuo 2.90 laskusta ja kun vielä kirje tahallaan lähetetään mahdollisesti eri osoitteeseen missä asuu niin maksimoidaan tulot karhukirjeillä ja myöhästymismaksuilla. Voisihan sitä lisämyyntiä varmaan hakea jotain muutakin kautta kun tahallaan "kepulikonstein".