Bakaun Imaami
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ei merkittävän kaupungin Lukko
Hyvä, että olet jo testannut kuviota monipuolisesti häiriön syyn rajoittamiseksi. Hyvä, että olit jo sovelluksen asentanut uusiksi. Se mitä kerrot viittaisi siihen, että ongelma jäisi laitteeseesi. Onhan puhelimen käyttöjärjestelmä päivitetty uusimpaan? Myöskin verkkoasetusten nollausta voisi kokeilla laitteen verkkoasetuksista.
Kerro kuinka näiden toimenpiteiden jälkeen käy :)
Tanja / Telia
Tässä on sellainen vastaus jonka vuoksi en tule enää ikinä käyttämään mitään Telian palveluita. Vika on aina käyttäjän laitteissa eikä koskaan Telian puolella.
Aika helvetin paljon saa tapahtua, että Telian tuotteita tulen käyttämään.
Ei ole edes Liigan televisiolähetyksiä enää ikävä, kun on nyt ollut ilman.