Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 510 642
  • 21 783

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kai se totuus on jossain tässä välissä. TV-valmistajia on kuitenkin niin paljon että jokaiselle alustalle tekeminen on oma hommansa ja pitää muistaa sekin että ne televisiot vanhenee, näin siis sovellustuki loppuu. Älypuhelimista voi hakea vähän vertausta, esimerkiksi Honor 8 puhelimeen ei saa uusinta Android-versiota vaikka kyseessä on vain kaksi vuotta vanha lippulaivamalli. Ja ihan televisioista tosiaan se Ruudun sovellus on loppunut suuressa osassa Samsungin televisioita.

Silti tämmoinen appi löytyy kilpailijoilta, eli ei se nyt mikään ihan sula mahdottomuus voi olla. Ja nyt ei kuitenkaan puhuta mistään URHO-Tv:n tyylisestä pienestä nyrkkipajasta, vaan 10 miljardin euron liikevaihto pyörittävästä jättiläisestä. CC:n pitäisi olla se viimeinen oljenkorsi, kun asiakkaalla on nyt se vanha telkkari johon ei enää ole tukea ja appi ei toimi. Ei ensimmäinen ja ainoa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voisko joku kertoa että miksi sovelluksista ylipäätään pitää olla erikseen Androit Tv -versio? Mulla on joku muutaman kympin kiina-android-tv-boksi, jossa toimii kaikki Play-sovelluskaupan sovellukset. Roottaus toki tuo rajoitteita, mutta siis kaukosäädinkäyttö ei ole mikään ongelma. Miksi Android/Google on halunnut vesittää sinänsä hyvän idean Androidista telkkareissa? Kyllähän esim tabletillakin play-kauppa voi ilmoittaa että sovellusta ei ole optimoitu laitteellesi, mutta ei se lataamista ja käyttöäkään estä.
 
Viimeksi muokattu:

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Eikö asia ole niin, että tuota sisäänrakennettua CC:a ei edes tarvittaisi, jos Telia vaan suostuisi tekemään oman appin noihin telkkareihin?
No jotain kautta se nettiyhteys on tehtävä. Vaihtoehtoja on n. kolme. Kiinteä piuha, langaton yhteys lisäpalikalla (AppleTV tai Chromecast), tai sitten se langaton yhteys sillä sisäänrakennetulla langattomalla = se sisäänrakennettu Chromecast tms. Se appsi on vain ja ainoastaan käyttöliittymä striimin hallintaa varten. Striimiä ei ole ilman nettiyhteyttä.
 

KemmiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onko kukaan eilen tilanneista saaneet tunnuksiaan? Parikymmentä tuntia venailtu eikä mitään ole tullut. Tilausvahvistuskin tuli sähköpostiin n. 5 tuntia tilauksen jälkeen.
Sain n. 5 min. kuluttua tilauksesta eilen tunnukset. Ehkä se oli vaan hyvää tuuria. Vai minkähän takia tuo viive mahtaa vaihdella noin paljon suunnilleen samaan aikaan tilanneillakin. Näin ei saisi tietenkään olla.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
CC:n pitäisi olla se viimeinen oljenkorsi, kun asiakkaalla on nyt se vanha telkkari johon ei enää ole tukea ja appi ei toimi. Ei ensimmäinen ja ainoa.
CC nyt vain sattuu olemaan kaikkein tuetuin vaihtoehto. Uudenkin telkkarin appsituki loppuu jossain vaiheessa. Ja sitten se loppuu. CC:llä ei ole tätä vielä nähtävissä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Silti tämmoinen appi löytyy kilpailijoilta, eli ei se nyt mikään ihan sula mahdottomuus voi olla. Ja nyt ei kuitenkaan puhuta mistään URHO-Tv:n tyylisestä pienestä nyrkkipajasta, vaan 10 miljardin euron liikevaihto pyörittävästä jättiläisestä. CC:n pitäisi olla se viimeinen oljenkorsi, kun asiakkaalla on nyt se vanha telkkari johon ei enää ole tukea ja appi ei toimi. Ei ensimmäinen ja ainoa.
Ei se varmasti mahdottomuus olisi. Kai siellä Telialla vaan ohjataan niitä resursseja niin paljon kaikkeen muuhun kehitykseen että tässä ei nähdä järkeä. En sitten tiedä miten se resurssien ohjaus on tähän mennessä onnistunut...

Itse kyllä veikkaan että tässä kuuden vuoden aikana nämä saatavuudet tulee muuttumaan aika paljon. Jos Telia nyt kovin pahasti vetää tämän ekan kauden vihkoon niin heidän on pakko neuvotella muidenkin operaattoreiden kanssa siitä että kanavat saadaan muidenkin kautta näkyville. Muuten tulee aika kalliiksi tämä kokeilu.

Saa nähdä miten tuo C More kuvio tulee menemään. Siinähän heillä on periaatteessa valmis pohja mihin lähteä liigatuotetta viemään. Vai eikai C Morestakin tule Telian yksinoikeus kunhan tuo kauppa joskus reilun vuoden päästä saadaan taputeltua lopullisesti? Toivottavasti pysyisi suurelta osin entisenlaisena palveluna, tuo on nimittäin itselleni kokonaisuutena paras maksu-tv mitä on olemassa kun samalla hinnalla saan perinteiset kaapeli-tv:n kanavat ja lisäksi myös suoratoistopalvelun missä on paljon muutakin sisältöä.
 

Bulvaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
12 tunnin odottelun jälkeen tuli viesti jolla sai luotua tunnukset! Ja tähän siis vaadittiin pankkitunnistautuminen. Olisihan tuon voinut helpommaksikin tehdä... Ennen kuin tilaan mitään nìin pitää tietenkin kokeilla. No ainoa minkä koko systeemistä sai ilmaiseksi auki oli Haloo Helsingin Tallinnan keikka. Kännykästä appi auki ja Smart Viewin avulla kuva telkkariin ja sehän toimi. No pitää vielä odottaa jos vaikka joskus pääsee testaamaan jonkun livelähetyksen kanssa ja jos toimii niin sitten voisi vaikka tilata.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eikö asia ole niin, että tuota sisäänrakennettua CC:a ei edes tarvittaisi, jos Telia vaan suostuisi tekemään oman appin noihin telkkareihin? Tätähän on Telian puolelta puolusteltu sillä, että se olisi jotenkin tosi vaikeata, mutta muualta on sen kerrottu todellisuudessa olevan suhteellisen simppeli prosessi. Silloinhan tosin ei kenenkään tarvitsisi vuokrata noita Telian omia bokseja (joita ei muuten saa koskaan omakseen, vaikka maksaisit sitä 10€/kk 10v. ajan), joka lienee on se todellinen syy appin puuttumiselle....

Mitä sitten? Telian Liiga voi katsoa monella tavalla, puhelimesta, tietokoneelta ja älytelevisiosta. Tarjolla on erilaisia "kikkareita" avuksi, kuten CC ja digiboxi.

Tuo digiboxi on varmasti Telian keino kerätä rahaa, mitä sitten? Joukkuepassin ja digiboxin kanssa oman joukkueen otteluiden katseluhinnaksi tulee n. 34€/kk. Minusta ihan kohtuullinen hinta.

Miksi Telian kannattaisi tehdä tv-appi?
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kenellekään tuskin on tullut yllätyksenä Telian ongelmat.

Selainta on kehotettu välttämään ja käyttämään Telian omaa appia tietokoneella katsottaessa. Oma kokemukseni on kuitenkin päinvastainen. Selaimen kautta toimii hyvin mutta appi tökkii pahasti. Erityisesti siirrettäessä koneesta hdmi:llä tv:seen kuva nykii todella pahasti. Lisäksi kuva katkeaa jos klikkaa jossain muualla eikä appi ole aktiivinen. Chromecast ja puhelin kombo toimii hyvin. Isoin ongelma itselläni on ollut se, että ei voi katsoa kahta ottelua yhtäaikaa. Heti, kun avaa toisen ottelun niin toinen lakkaa näkyvistä. Ja tämä siis pelkästään yhdellä laitteella.

Telialla on ollut tarpeeksi aikaa laittaa asiat kuntoon ja valmiiksi ennen kauden alkua. Itseäni ihmetyttää se, että miten ihmeessä grafiikkapuoli on näin keskeneräinen. Pelaajien nimet tai kuvat ovat väärin ja tilastot mitä sattuu. Kaiken huippu on se, kun erätauolla voi lukea ottelun seuraavienkin erien tojunnat jo valmiiksi! Miten ihmeessä tällainen voi olla edes mahdollista? Siis jonkunhan nämä on täytynyt sinne laittaa vai tulevatko nämä sinne itsekseen? Ilmeisesti otteluiden aikana ei ole ketään töissä ja vastuussa siitä mitä grafiikkaa kulloinkin ruudussa esitetään. Muutenhan nuo olisi huomattu ja poistettu hyvinkin nopeasti.

Myös muu sisältö loistaa poissaolollaan. Erätauoilla ei ole mitään sisältöä. Eikö kierroksilla pitänyt olla studio, josta seurataan kierroksen matseja ja lähetys siirtyy sinne heti erätauon alkaessa? Kaikki on ikäänkuin jätetty puolitiehen eikä todellakaan voi vedota siihen, että ei olisi ollut aikaa näitä valmistella.

Kaikki ei todellakaan ole kunnossa. Vaikuttaa siltä kuin Teliaa ei voisi ongelmat ja keskeneräisyys vähempää kiinnostaa. Pääasia, että maksajia riittää.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Eli kysymys on pelkästään periaatteesta?

Kaksikymmentä vuotta erilaisille keskustelupalstoille osallistuneena minua suoraan sanottuna vituttaa nämä "eli olet siis sitä ja tätä mieltä" -kommentit.

Minä olen sitä mieltä mitä viesteissäni kerroin, jos ei aukea ei mahda mitään. Jos haluat suomentaa niitä mieleiseksesi sinulla on oikeus se varmaankin tehdä. Mutta tee se keskenäsi, minä en siihen leikkiin osallistu. Kaikkea hyvää jatkoon.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Onko tilanne niin ettei @Telia aio tehdä Chromecast-tukea Windows-sovellukselle? Jos näin on, niin pitäkää tunkkinne!

Tätä on varmasti kyselty moneen kertaan tässä ketjussa, mutta viestejä on tullut niin paljon etten jaksanut selata viestejä kun hetken, eli helpompi kysyä uudelleen.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onko tilanne niin ettei @Telia aio tehdä Chromecast-tukea Windows-sovellukselle? Jos näin on, niin pitäkää tunkkinne!
.
Pakko kysyä, mikä puhelin sulla on kun koet tämän näin tärkeäksi ominaisuudeksi? Ei siis millään pahalla, kunhan ihmettelen mihin tuota tarvitsee.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En ole vielä päässyt joukkuepassiani uuteen osoitteeseen testaamaan, mutta eilen tilasin tänne vanhaan Telia teeveeseen (teeveehen?) ottelun Ässät-TPS. Yksittäisen matsin hinta nyt tietenkin oli ymmärrettävän korkea, mutta muuten en isompaa valittamista keksi, pienempää kyllä. Nämä pienet ongelmat (päin vittua zoomatut kamerat, huonot hidastukset, äänitason pienoinen heittely jne jne.) ovat varmaankin sellaisia joita aloittelevalta toimijalta voi odottaakin, ei siinä mitään. Toki odotan myös, että nämä korjataan kunhan opitaan ja ehditään.

Mutta joo, tilaaminen kävi kaukosäätimellä vaivattomasti ja lähetys toimi koko matsin ajan katkeilematta. Laadusta en osaa mitään hifistelytietoa antaa. Esim. viime kaudella Viasatin HD-kanavilta tulleiden NHL-matsien kuva oli mielestäni huomattavasti terävämpi ja tarkempi, mutta kyllä se eilinenkin kuva mulle ihan riittävän terävä oli, kiekko näkyi hyvin eikä lähetys tosiaan pätkinyt.

Minä kun olin jo valmiiksi Telian asiakas, niin ei ole tarvinnut päivittää mitään laitteita eikä latailla appeja, helpoksi on Liigan katselu tehty meille. Kriittisempää palautetta tuli sitten mm. kaverilta joka ei ole Telian asiakas. Oli tilannut joukkuepassin eilen aamupäivällä, mutta niin vain jäi peli näkemättä, tiedä sitten mistä johtui. Telian chattityyppi kuitenkin lupasi kaverilleni, että seuraavassa pelissä homma jo rokkaa varmasti, joten mikäs siinä. Taisi jonkun pienen rahallisen hyvityksenkin antaa uhriksi heittäytyneelle ystävälleni.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Onko tilanne niin ettei @Telia aio tehdä Chromecast-tukea Windows-sovellukselle? Jos näin on, niin pitäkää tunkkinne!

Telia olettaa että kaikilla eläkeläisilläkin on älypuhelin. Odotellaan ja katsellaan jos tulee niin laitetaan sitten tilaukseen liiga.

@Telia Tulkaa nyt selittämään asia.

e.
Pakko kysyä, mikä puhelin sulla on kun koet tämän näin tärkeäksi ominaisuudeksi? Ei siis millään pahalla, kunhan ihmettelen mihin tuota tarvitsee.

Voisitko listata kaikki ei-kosketusnäytölliset puhelimet joilla voi ohjata Chromecastia. Tässä nyt vaan jää suuri ihmisryhmä palvelun ulkopuolelle. Kaikilla ei todellakaan ole vaihtoehtona vaihtaa operaattoria.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Pakko kysyä, mikä puhelin sulla on kun koet tämän näin tärkeäksi ominaisuudeksi? Ei siis millään pahalla, kunhan ihmettelen mihin tuota tarvitsee.
Minulla on Nokia 8 Sirocco, ja kyllä, tiedän että toimii Chromecastilla hyvin, sillä katsoin viimeisen erän Sport-Pelicans -ottelusta sitä kautta kun kuvanlaatu oli sietämätön tietokoneelta peilattuna telkkariin.

Ongelma on se etten todellakaan aio räpläillä puhelimen muutaman tuuman näyttöä, jos haluan esim. kelata takaisin ja katsoa jonkun tilanteen uudelleen. Minä en kuulu siihen sukupolveen joka tekee kaiken puhellimella. Tietokoneen isolla näytöllä on paljon helpompaa palata määrättyyn ajankohtaan ottelusta.

Mutta ilmeisesti sitten Telian softan kehittäjät ovat pleikkarisukupolvea ja ovat unohtaneet että meitä on todella paljon ihmisiä jotka eivät elä puhelin kädessä.

Edit:
Kaiken lisäksi voisi olettaa ettei Windows-sovelluksen Chromecast-tuen lisääminen olisi mikään iso operaatio. Minulla on C More, Ruutu ja Viaplay, joissa kaikissa on Chromecast-tuki ja kaikki pelittää loistavasti.
 
Viimeksi muokattu:

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kaiken lisäksi voisi olettaa ettei Windows-sovelluksen Chromecast-tuen lisääminen olisi mikään iso operaatio. Minulla on C More, Ruutu ja Viaplay, joissa kaikissa on Chromecast-tuki ja kaikki pelittää loistavasti.
Eikai näillä ole mitään Windows-sovelluksia? Chrome-selaimesta noita toki pystyy castaamaan telkkariin (kait), mutta ei näillä kyllä nopealla vilkaisulla tainnut yhdelläkään olla mitään erillisiä sovelluksia Windowsille.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Eikai näillä ole mitään Windows-sovelluksia? Chrome-selaimesta noita toki pystyy castaamaan telkkariin (kait), mutta ei näillä kyllä nopealla vilkaisulla tainnut yhdelläkään olla mitään erillisiä sovelluksia Windowsille.
Sori, my bad, nimenomaan niin että Chromen selaimesta saa castattua ylläolevat ja luulisi ettei olisi Teliankaan saada vastaava ominaisuus toimimaan jos vain halukkuutta löytyisi.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Kyllähän Telialla on tässä käynyt niin, että liigakausi alkoi housujen ollessa kintuissa. Operaattorin tulo tuotantopuolen toimijaksi ei käynyt niin kuin oli varmaan ajateltu, ja oikeastaan kaikki hehkutettu sisältöpuoli on toteuttamatta, eikä nyt saada edes perustilastoja ruutuun. Mä voin elää tämän kanssa, että 1. kausi menee harjoitellessa. Telialla kävi vähän huono tuuri, että liigasopimus oli katkolla jo täksi kaudeksi, olisivat varmaan itsekin ottaneet mieluummin liigan haltuun vasta kun CMore-kauppa olisi viety loppuun. Tämä olisi helpottanut kaikkien elämää.

Telian panokset ovat menneet tekniseen toteutukseen, ja keskeneräinen on sekin vielä. Parhaimmillaan toimii kuin junan vessa hyvällä laadulla, mutta ongelmatilanteita silti vielä liikaa. Kaikki luvattu äänimaailma vielä näkemättä, luultavasti ei ole ehditty tähän keskittyä, kun on ollut hätä saada edes kuva näkyviin.

Maltan odotella, mutta älkää nyt tulko sanomaan, että Telia on tämän hyvin hoitanut tai että laatu olisi jotenkin parantunut. Kuvan suhteen ollaan ehkä keskimäärin menty parempaan, mutta oikeastaan kaikki muu on tällä hetkellä aiempaa huonommin. Viimeistään ensi syksynä, mieluummin jo keväällä, asioiden pitää olla oikeasti kunnossa. Siis sellaisessa kuin luvattiin, se ei riitä, että liigan tilanneet näkevät pelit edes joten kuten.
 

Esteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️
@Telia : Olisiko lopulta kannattanut ostaa Sanomalta Liiga -liiketoiminta? Siinä oli ihan toimiva paketti, jota olisi voinut edelleen kehittää. Jokainen aikuinen näkee, että teillä on vielä lasten kengät jaloissa. Eikä teistä ole niiden annettujen suurten lupausten lunastajiksi.

Henkilökohtaisesti aion irtisanoa tilaukseni. Luen mieluummin tulokset ja katson maalikoosteet. Jos töiltä jää aikaa, niin käyn katsomassa otteluita livenä.

En viitsi maksaa siitä, että saan mieleni pahoitettua.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Maltan odotella, mutta älkää nyt tulko sanomaan, että Telia on tämän hyvin hoitanut tai että laatu olisi jotenkin parantunut. Kuvan suhteen ollaan ehkä keskimäärin menty parempaan, mutta oikeastaan kaikki muu on tällä hetkellä aiempaa huonommin.
Tulenpas sanomaan. Koko ottelutapahtuman ydin on parantunut - nimenomaan pelin tapahtumien näyttäminen. Minulle peli on keskiössä.

Androidilla chromecastin välityksellä homma toimii paremmin kuin Ruudulla. Kuvanlaatu on parempaa ja osassa halleja kuvaus on parempaa (Jyväskylä) ja osassa yhtä hirveää kuin Ruudulla (Tampere). Kuvakulmia on enemmän ja ekaa kertaa ne perustuvat edes osin kiinteisiin kameroihin joita Streamteamin tukityöllistetyt eivät saa pilattua. Sovellus kaatuu tai jumahtaa harvemmin kuin Ruutu.

Minä haluan katsoa jääkiekkomatsin televisiosta ohjaten hommaa android-puhelimella. Avaan lähetyksen noin 2 minuuttia ennen aloituskiekon tiputtamista. Erätauolla syön jotain, soittelen muille tutuille JYP-faneille käyn paskalla tai ulkoilutan koirat. Minua ei kiinnosta pätkän vertaa alkustudiot, välistudiot tai loppustudiot. Minä en tarvitse kevyttä läpänheittoa ja kuunnella minua tyhmempien mielipiteitä kiekosta. Minua ei kiinnosta onko Linux Mintin Moonlight tuettu, voiko Windows 3.1:n yhdistää VGA-kaapelilla diankatselulaitteeseen vai ei tai muukaan symbian tukeen liittyvät haasteet. Minua ei kiinnosta digivammaisten ulina siitä että sotaveteraanit eivät näe Jukurien pelejä vaikka oltiin Raatteentien taistelussa.

Joten minä tulen Jymäkän kiellosta huolimatta sanomaan että homma on jotenkin parantunut.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Tulenpas sanomaan. Koko ottelutapahtuman ydin on parantunut - nimenomaan pelin tapahtumien näyttäminen. Minulle peli on keskiössä.

Androidilla chromecastin välityksellä homma toimii paremmin kuin Ruudulla. Kuvanlaatu on parempaa ja osassa halleja kuvaus on parempaa (Jyväskylä) ja osassa yhtä hirveää kuin Ruudulla (Tampere). Kuvakulmia on enemmän ja ekaa kertaa ne perustuvat edes osin kiinteisiin kameroihin joita Streamteamin tukityöllistetyt eivät saa pilattua. Sovellus kaatuu tai jumahtaa harvemmin kuin Ruutu.

Minä haluan katsoa jääkiekkomatsin televisiosta ohjaten hommaa android-puhelimella. Avaan lähetyksen noin 2 minuuttia ennen aloituskiekon tiputtamista. Erätauolla syön jotain, soittelen muille tutuille JYP-faneille käyn paskalla tai ulkoilutan koirat. Minua ei kiinnosta pätkän vertaa alkustudiot, välistudiot tai loppustudiot. Minä en tarvitse kevyttä läpänheittoa ja kuunnella minua tyhmempien mielipiteitä kiekosta. Minua ei kiinnosta onko Linux Mintin Moonlight tuettu, voiko Windows 3.1:n yhdistää VGA-kaapelilla diankatselulaitteeseen vai ei tai muukaan symbian tukeen liittyvät haasteet. Minua ei kiinnosta digivammaisten ulina siitä että sotaveteraanit eivät näe Jukurien pelejä vaikka oltiin Raatteentien taistelussa.

Joten minä tulen Jymäkän kiellosta huolimatta sanomaan että homma on jotenkin parantunut.
Allsprite ;) Sanoisin kuitenkin, että vain mainitsemani kuvan laatu on sinustakin parantunut. Olen katsonut vain kaksi HIFK:n peliä, ja noissa ainakin hidastukset ja kuvakulmat noissa oli ihan surkeita, hyvä jos muissa peleissä ollut paremmin. Tuo CC:n kautta katsominen onnistui ihan samoin ennenkin, mitäs uutta tuossa nyt on? En minäkään studioista ole tässä vaiheessa niin kiinnostunut, mutta nyt ei siis tule edes tilastoja peleistä, tai ovat ihan päin persettä.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Varmaan on kysytty, mutta en muista ainakaan nähneeni. Eli:

Kun tilaan joukkuepassin (Kärpät), onko muiden joukkueiden ottelutallenteita mahdollista katsoa kirjastosta? Livepelit siis ainoastaan Kärppien, mutta mites tallenteet?
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Varmaan on kysytty, mutta en muista ainakaan nähneeni. Eli:

Kun tilaan joukkuepassin (Kärpät), onko muiden joukkueiden ottelutallenteita mahdollista katsoa kirjastosta? Livepelit siis ainoastaan Kärppien, mutta mites tallenteet?
Ei pysty katsomaan muiden ottelujen tallenteita. Kun olet tilannut Kärppä-passin, voit katsoa vain Kärppien pelejä ja tallenteita. Tällainen käsitys minulla on.
 

jle01

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulla on Nokia 8 Sirocco, ja kyllä, tiedän että toimii Chromecastilla hyvin, sillä katsoin viimeisen erän Sport-Pelicans -ottelusta sitä kautta kun kuvanlaatu oli sietämätön tietokoneelta peilattuna telkkariin.

Ongelma on se etten todellakaan aio räpläillä puhelimen muutaman tuuman näyttöä, jos haluan esim. kelata takaisin ja katsoa jonkun tilanteen uudelleen. Minä en kuulu siihen sukupolveen joka tekee kaiken puhellimella. Tietokoneen isolla näytöllä on paljon helpompaa palata määrättyyn ajankohtaan ottelusta.

Mutta ilmeisesti sitten Telian softan kehittäjät ovat pleikkarisukupolvea ja ovat unohtaneet että meitä on todella paljon ihmisiä jotka eivät elä puhelin kädessä.

Edit:
Kaiken lisäksi voisi olettaa ettei Windows-sovelluksen Chromecast-tuen lisääminen olisi mikään iso operaatio. Minulla on C More, Ruutu ja Viaplay, joissa kaikissa on Chromecast-tuki ja kaikki pelittää loistavasti.

Millä hertsi lukemalla se sinun koneesi sitä kuvaa sinne telkkariin lähettää? Kokeile asettaa siihen se maaginen 50hz niin oletettavasti loppuu se tökkiminen telkkarissa HDMI:n kautta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös