Käykää kirjoittamassa tästä tuonne Kehitysideoita-ketjuun, oikea paikka näille. Varmistaa paremmin sen, että tieto menee perille.Tästä @Telia koppia. Ehdottoman tärkeä saada striimi valmiiksi viritettyä ja lähteä keittiöön puuhaamaan.
Tämä on se hinta että kymppi säästyi monilla. Turhan paljon shittiä kyllä Telialle jaettu ennen kun ensimmäistäkään peliä on pelattu... Annetaan mahdollisuus.Saa kyllä syyttää itseään jos jättää tilaamisen viime tinkaan :D. Tyhmyydestä sakotetaan
Niin eli tulit tänne lätisemään lämpimiksesi siitä kuinka 2018 verkko-operaattori ei osaa tehdä järjestelmää missä sähköposti lähtee automaattisesti. Ihme epeleitä tekin olette, porukalla on oikeasti ongelmia ja sitten muutama sankari tulee kertomaan miten kaikki on maailmassa hyvin ja oma vika, kun firma ei ole tällä vuosituhannella. Voisitko kuvitella että tekisit Gmail tunnukset ja kestäisi tunteja niiden hyväksyntä, tai että puhelimesi tunnuksissa menisi tunteja ennen kuin luuri on käyttökelpoinen? Telia kusee ihan ite tän touhun. Sellasta määrää ei ihmisiä maailmaan mahdu ettei koneet ehdi sähköposteja lähettää.Kuten sanoin, niin en tiedä miten Telian tilausjärjestelmät toimivat. Turhaan minulle kiroilet asiasta. En ole Telialla koskaan ollut töissä enkä luultavasti tule koskaan olemaankaan.
Omasta kokemuksesta tiedän kuitenkin sen että jos tilauksen tekemisen jättää viime tippaan niin kanavien valtuutuksessa voi kestää hetki. Kun itse kokeilin elokuussa ilmaisjaksoa niin heti tilauksen tekemisen jälkeen pistin Telia TV:n päälle ja liigakanava toimi heti. En usko että silloinkaan oli kukaan manuaalisesti käsittelmeässä minun tilaustani, mutta en toki varmaksi osaa sanoa. Vähän kuitenkin epäilen.
Pakko vähän ihmetellä nyt oikeasti. Sinulla siis on Chromecast, olet laittanut 50hz -tilan päälle asetuksista ja nimenomaan käytät sieltä Telian sovelluksesta sitä neliön näköistä "castaus" painiketta? Etkä siis ole peilannut puhelimen tms. näyttöä suoraan sellaisenaan telkkariin?Ja mitä kuvanlaatuun tulee, niin kylläpä näkyy pakkaus jo noissa Telian grafiikoissa tosi rumasti.
Muistanko oikein, että tämä ei ollut urholla mahdollista. Urho liittyy tähän siten, että samalla softalla tuo streami tulee kuin Urholla aikanaan. Saattaa olla jopa niin, että se ei ole teknisesti suoratoistolähetyksissä edes mahdollista.Tuo sama tuli mieleen, kannattaa pistää se tuonne "kehitysideoita ketjuun", itsekin aion siitä kirjoittaa sinne. Sama ominaisuus puuttuu myös siis Windows 10:n Telia TV -sovelluksesta.
Win 10 + chrome + chromecast = kuva nykii aivan vitusti. Ei ollut samoja ongelmia Ruudun kanssa. Pitäisikö muka katsoa 17" näytölta 75" sijaan? Ei todellakaan, pitäkää tunkkinne!Win8.1 & Chrome läppärillä.
Pesee toistaiseksi Ruudun kuvanlaadun 100-0. Tämä oli yllätys! Huhheijaa...
Kuten sanoin niin turhaan sinä minulle asiasta keuhkoat. Ota ihan iisisti. Toivottavasti palvelut alkaa näkymään kaikilla kuten pitääkin. Jos ei ala niin reklamaatiota vaan tekemään.Niin eli tulit tänne lätisemään lämpimiksesi siitä kuinka 2018 verkko-operaattori ei osaa tehdä järjkestelmää missä sähköposti lähtee automaattisesti. Ihme epeleitä tekin olette, porukalla on oikeasti ongelmia ja sitten muutama sankari tulee kertomaan miten kaikki on maailmassa hyvin ja oma vika, kun firma ei ole tällä vuosituhannella. Voisitko kuvitella että tekisit Gmail tunnukset ja kestäisi tunteja niiden hyväksyntä, tai että puhelimesi tunnuksissa menisi tunteja ennen kuin luuri on käyttökelpoinen? Telia kusee ihan ite tän touhun. Sellasta määrää ei ihmisiä maailmaan mahdu ettei koneet ehdi sähköposteja lähettää.
Lataa ihneessä se teliatv sovellus kun sen saa win10Win 10 + chrome + chromecast = kuva nykii aivan vitusti. Ei ollut samoja ongelmia Ruudun kanssa. Pitäisikö muka katsoa 17" näytölta 75" sijaan? Ei todellakaan, pitäkää tunkkinne!
Pitäisi Suomessakin olla tuplasti enemmän kotimaisia miljardiyrityksiä koska usassakin on.
Hienoa se on huudella ilman mitään tietoa asiasta. Tyhmyydestä sakotetaa jos asiat jättää viime tinkaan
No mene sinä sitten muualle selittelemästä Telian puolesta, ihmiset täällä kertoo ihan oikeista ongelmista ja sä täällä puolustelet Teliaa ihan turhasta.Kuten sanoin niin turhaan sinä minulle asiasta keuhkoat. Ota ihan iisisti. Toivottavasti palvelut alkaa näkymään kaikilla kuten pitääkin. Jos ei ala niin reklamaatiota vaan tekemään.
Audiokielen, kun vaihtaa Englanniksi pystyy katsomaan ilman selostusta.
Ei toimi sisäiset chromecastitSony KDL-50W805C telkkarissa kuva nykii. Lähetän kuvaa sitten Samsungin tabletilla tai puhelimella sama ongelma. Mikä voisi auttaa?
Hyvin nämä Telian systeemit toimii. Äänet ei ole synkassa sinne päinkään kuvan kanssa Sport-Pelicans -pelissä, kun yritän Chromen kautta tietsikalla katsella.
Niin eli tulit tänne lätisemään lämpimiksesi siitä kuinka 2018 verkko-operaattori ei osaa tehdä järjestelmää missä sähköposti lähtee automaattisesti. Ihme epeleitä tekin olette, porukalla on oikeasti ongelmia ja sitten muutama sankari tulee kertomaan miten kaikki on maailmassa hyvin ja oma vika, kun firma ei ole tällä vuosituhannella. Voisitko kuvitella että tekisit Gmail tunnukset ja kestäisi tunteja niiden hyväksyntä, tai että puhelimesi tunnuksissa menisi tunteja ennen kuin luuri on käyttökelpoinen? Telia kusee ihan ite tän touhun. Sellasta määrää ei ihmisiä maailmaan mahdu ettei koneet ehdi sähköposteja lähettää.
Meillä on toki selvityksessä, että voidaanko tuoda uudenlaisia maksutapoja, jotta tämä ulkomailta tilaaminenkin saataisiin mahdolliseksi.
Niko / Telia