Liigan sivuille ainakin tulee.Tuleekos otteluiden huippuhetkiä Telian sivuille vapaasti katseltavaksi, vaikka kyseistä tuotetta ei olisikaan tilannut?
Liigan sivuille ainakin tulee.Tuleekos otteluiden huippuhetkiä Telian sivuille vapaasti katseltavaksi, vaikka kyseistä tuotetta ei olisikaan tilannut?
Taitaa homma olla niin, että ulkomailla asuva ei voi pakettia tilata? Yritin tuota tehdä mutta ongelmien jälkeen aspa vahvisti tämän ongelman. Tuntuu jotenkin, että pakka on aika levällään eikä ehditä keskittymään kuin jäävuoren huippuun kaikissa ongelmissa.
Vituttaahan tämä, kun ei pääse lätkää katsomaan.
Tuleekos otteluiden huippuhetkiä Telian sivuille vapaasti katseltavaksi, vaikka kyseistä tuotetta ei olisikaan tilannut?
Tuli itse naurettua samalle. Taitaa olla muotia haukkua Teliaa, ja löytää siitä vikoja, vaikka Telia ei olisi oikeasti tehnyt mitään väärin tai huonosti.Eli kun et itse tee sovitusti, niin se on Telian vika?
Ymmärrän, että saattaa tuntua asiat ongelmallisilta.
Että silleen...
Tunti sitten sain Telialta vahvistusviestin tilauksesta. Viestissä luki, että saan pian linkin jota kautta pääsee luomaan tunnukset Telia TV:n palveluun. 3 tunnin päästä alkaa pelit. Saas nähdä miten tässäkin käy.
Samanhan voi sanoa myös niin, että koosteet näkyvät ainoastaan Telian some-kanavilla, eikä esimerkiksi Liiga saa niitä virallisia teitä käsiinsä.
Telia on sittenkin ongelmissa ilmaisten ottelukoosteiden kanssa – Koskee myös Liigan omaa verkkosivustoa
Linkissä uutinen aiheesta.
En tiedä, onko tuo portaali jo valmis, mutta on kyllä kaikkineen sellaista puuhastelua, että oksat pois...
Tämä on tosiaan tilanne tällä hetkellä, että ulkomailla pysyvästi asuvat ei pääse Liigaa tilaamaan. Käytännössä nykyinen järjestelmä edellyttää, että on suomalainen vakituinen osoite olemassa väestörekisterin tiedoissa, jotta tilaus etenee. Meillä on toki selvityksessä, että voidaanko tuoda uudenlaisia maksutapoja, jotta tämä ulkomailta tilaaminenkin saataisiin mahdolliseksi.
Niko / Telia
Onko nyt siis todellakin niin, että minun tarvii sitoutua koko kaudeksi kun ostan joukkuepassin? Ainakin sivuilla lukee, että sitä ei voi laittaa vaikka jouluna poikki jos huvittaa vaan pitää maksaa koko kaudesta?
Tuli itse naurettua samalle. Taitaa olla muotia haukkua Teliaa, ja löytää siitä vikoja, vaikka Telia ei olisi oikeasti tehnyt mitään väärin tai huonosti.
Missä sivuilla noin lukee? Kuukausittain voi irtisanoa, tai siis vaikka samana päivänä kun tilaa.Onko nyt siis todellakin niin, että minun tarvii sitoutua koko kaudeksi kun ostan joukkuepassin? Ainakin sivuilla lukee, että sitä ei voi laittaa vaikka jouluna poikki jos huvittaa vaan pitää maksaa koko kaudesta?
@J.Petke lievä keskisormi.Pitääkö Liiga- tai Joukkuepassista tehdä määräaikainen sopimus vai voinko irtisanoa paketin milloin haluan?
- Passit eivät ole määräaikaisia eli voit halutessasi lopettaa tai vaihtaa passin toiseen milloin vain.
Paketin voi tilata siis jo vaikka ensi viikolla ja maksu lähtee pyörimään vasta kun kausi alkaa. Preseason-pelit näkyy siis tänä vuonna maksutta. Varmistuksena kysynkin, että lähteekö maksut pyörimään varmasti ja absoluuttisesti vasta sinä päivänä kun kausi alkaa, ettei siihen tule päivääkään ilmaa?
- Meillä on kuukausikohtainen laskutus. Eli syyskuu laskutetaan kokonaisuudessaan. Samoin siellä toisessa päässä koko kuukausi. Mikäli tilaat paketin vasta syyskuun puolivälissä, niin silloin veloitetaan vain puolet syyskuulta, mutta siinä tapauksessa et pääse näkemään harkkapelejä ennen kauden alkua.
Missä siellä tämmöistä lukee? Itselle pomppaa vain "Ei sitoutumista" -kohta silmille.Onko nyt siis todellakin niin, että minun tarvii sitoutua koko kaudeksi kun ostan joukkuepassin? Ainakin sivuilla lukee, että sitä ei voi laittaa vaikka jouluna poikki jos huvittaa vaan pitää maksaa koko kaudesta?
Totta kai! Eihän mikään firma voi ostaa oikeuksia miljoonilla ja sitten odottaa, että porukka rupee perumaan pakettejaan, kun oman joukkueen mahdollisuudet on menneet. Suostuisitko maksamaan enemmän (esim. 10€ kuussa) sopparista, jonka voit katkaista milloin tahansa?
Onko nyt siis todellakin niin, että minun tarvii sitoutua koko kaudeksi kun ostan joukkuepassin? Ainakin sivuilla lukee, että sitä ei voi laittaa vaikka jouluna poikki jos huvittaa vaan pitää maksaa koko kaudesta?
Varmaa siksi, ettei niitä varastoida liikkeissä vaa ne postitetaan keskusvarastosta tai jakeluvarastosta paikasta x. Miksi nykyään tuntuu, että kysymykset ja valitukset ovat aina vaan typerämpiä?Työkaveri joka ei näitä palstoja seuraa, kertoi käyneensä ruokatunnilla Telian liikkeessä aikomuksenaan hakea sieltä kaapeli TV-digiboxi. Ei saanut boksia mukaansa, kun ne postitetaan asiakkaille kotiin. Telia voisi kertoa miksi noita TV-bokseja asiakkaat ei saa liikkeestä heti mukaansa. Ymmärrän kyllä että saatte 30€ toimituskuluissa hyvät voitot, mutta tuo ei ole hyvää asiakaspalvelua.
Tämä on tosiaan tilanne tällä hetkellä, että ulkomailla pysyvästi asuvat ei pääse Liigaa tilaamaan. Käytännössä nykyinen järjestelmä edellyttää, että on suomalainen vakituinen osoite olemassa väestörekisterin tiedoissa, jotta tilaus etenee. Meillä on toki selvityksessä, että voidaanko tuoda uudenlaisia maksutapoja, jotta tämä ulkomailta tilaaminenkin saataisiin mahdolliseksi.
Niko / Telia
No niinpä tietysti, mistä muuten tällaisen infon bongasit?Ainakin tänään Raumalla ollut ongelmia kameroiden kanssa, mutta pidetään peukkuja että pelit näkyy. Ja onhan tässä melkein pari tuntia aikaakin.
Luultavasti ei mistään, kunhan trollailee.No niinpä tietysti, mistä muuten tällaisen infon bongasit?
Tätä on kysytty varmasti jossain välissä, mutta ei ole omaan silmään missään vaiheessa osunut. Eli onko tuohon jotain erityistä syytä, ettei näitä palveluita pysty tilaamaan suoraan pankki- tai luottokortilla kuten oikeastaan kaikkia muita vastaavia palveluita? Tämähän nyt ratkaisisi samalla kaikki nämä luottotieto-, ulkomaa- tai muut vastaavat ongelmat.
Hallilta kuulin kameraryhmän jäseneltä. Ollut tekemässä pitkää päivää. Uskoisin silti että niiden puolesta pelit näkyy. Ei siis mikään trolli.No niinpä tietysti, mistä muuten tällaisen infon bongasit?