Onko muuten kenelläkään kokemuksia tuosta boxista? toimiiko se OK?
Mulla on nyt muutaman vuoden ollut Telia TV Telian kuidussa kiinni, enkä kyllä keksi suurempaa valittamista. Jossain välissä se halusi päivittää itseään vähän turhan usein, mutta sekin rauhoittui, kun vaihdoin vanhan laatikkomallin kovalevyllisen boksin (veloituksetta) tuohon uuteen "pieneen ja pyöreään" boksiin. Kävi vielä niin, että kun vanhassa oli kovalevy jota uudessa ei oletuksena ole, mutta jonka siihen kylkeen toki lisämaksusta saa, niin sain senkin veloituksetta niin, että kun Telialle aikanaan soittelin ja vanhan boksin liiallisesta päivityshalukkuudesta kitisin ja tyyppi siellä lupasi että päivitetään boksi uuteen vastaavaan, johon minä että okei. Sitten tajusin, että uudessa ei ole kovalevyä ja soitin uudestaan tästä kitistäkseni, niin tuo kovalevy tuli siihen kylkeen.
Mutta joo, useamman vuoden olen Viasatin sporttipaketteja tuon kautta tilannut ja homma on toiminut... no ei nyt täysin moitteetta, mutta ihan kiitettävästi kuitenkin.
Näissä kannattaa sanoa taikasanat että pitänee vaihtaa operaattoria muissa palveluissa. Jos siellä nettiä ja kännykkää on muuten jo taustalla niin varmasti löytyy takataskusta kampanja jolla saadaan tuo 30€ hyvitettyä, saatat jopa saada Helpin asennuksen maksutta mukaan jos tarpeeksi valittelet.
En tiedä taikasanoista, mutta kun otettiin joku aika sitten uuteen kämppään Telian hybridilaajakaista, niin ainakin uuden reitittimen toimitusmaksun, olisikohan ollut 29,90 e, sai höylättyä kaupasta pois. Kauppa oli siis hybridilaajakaista+Telia TV ja kaupan päälle Tepsin (tai varmasti minkä vaan liigaseuran) joukkuepassi tälle kaudelle, hintaa tuolle kertyy kuukaudessa muistaakseni 49,90 euroa.
*e* Hintaa kertyykin kympin vähemmän. Tuo 49,90 oli netti+TV+all star -passi.