Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 499 712
  • 21 776

axe

Jäsen
Mää oon purnannut pitkään siitäkin, että eivät näytä edes tulosta pelikatkoilla. Todella ärsyttävää tulla ruudun äärelle kesken pelin just johonkin mainoskatko-kalabaliikkikohtaan, kun kelaillaan hidastuksia ja kuunnellaan Liivikin kommentointeja, eikä jopa minuutteihin saa tietää paljonko se peli on. En ole tv-tekniikan expertti, mutta tohdin epäillä, että tuo tulostilannegrafiikka ruudun yläkulmassa pysyisi kyllä halutessa näkösällä myös muulloinkin kuin pääkameran kuvassa ja pelin ollessa taas käynnissä.
 

Harppuuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Islanders/Kraken ja Doro Wierer
Onkohan CMorella kuunneltu kerranki asiakaspalautetta? Nyt viikonloppuna pelataan meinaan yhteensä 13 peliä ja Mertarantaa ei ole merkitty yhdenkään niistä selostajaksi. Hurraa!
Eilen ainakin oli heitetty halli yu selostamoon ja hyvä niin. Toki vimmatusti pyyhki sielläkin, ei toki matalaa vetoa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onkohan CMorella kuunneltu kerranki asiakaspalautetta? Nyt viikonloppuna pelataan meinaan yhteensä 13 peliä ja Mertarantaa ei ole merkitty yhdenkään niistä selostajaksi. Hurraa!
Suosikkiselostaja tekee nykyään myös Maikkarilla Huomenta Suomea viikonloppuisin, ja siellähän se Antero on tänään sananmukaisesti ruudussa.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Suosikkiselostaja tekee nykyään myös Maikkarilla Huomenta Suomea viikonloppuisin, ja siellähän se Antero on tänään sananmukaisesti ruudussa.

Tuo on hyvä paikka Anterolle. Saa höpistä omiaan ja katsojat ovat pääosin kusihätään herääviä eläkeläisiä, joille on aivan sama mitä siellä höpötellään.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Oon huomannut, että mua käy Saukkosta sääliksi kuin jotain lasta. Hän vaikuttaa kuitenkin oikein mukavalta ihmiseltä. On vain yksinkertaisesti aivan liian kovassa paikassa selostaessaan viikottain maan seuratuinta urheilusarjaa. Mahtaa tuossa kommentaattorillakin (tänään Liivik) olla hieman kiusalliset oltavat Saukkosen vieressä.

CMore voisi olla hieman armollisempi työntekijöitään kohtaan. Suorastaan törkeää toimintaa työnantajan puolelta laittaa työntekijöitään näin ylivoimaisiin tilanteisiin.

edit: Ja sieltä se tuli taas! Ajassa 50:00 PELIMIEHEN KYMPIN hehkuttaminen.
 
Viimeksi muokattu:

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Olen nyt muutaman viikon laittanut palautetta cmorelle, että erätauoilla pyörii samat haastattelut. Seuraan itse IFK:n peliä tällä hetkellä ja nähnyt tuon Lukon Kalle Ervastin haastattelun nyt 2vk aikana ainakin 5x IFK:n pelejä seuratessa. Tänään se tuli jälleen molemmilla erätauoilla. Cmoren vastaukset ovat äärimmäisen ylimielisiä, eivät oikeastaan edes vastaa mihinkään ja pitää maksavaa katsojaa tyhmänä. Kyllä muuten vituttaa.
 

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Olen nyt muutaman viikon laittanut palautetta cmorelle, että erätauoilla pyörii samat haastattelut. Seuraan itse IFK:n peliä tällä hetkellä ja nähnyt tuon Lukon Kalle Ervastin haastattelun nyt 2vk aikana ainakin 5x IFK:n pelejä seuratessa. Tänään se tuli jälleen molemmilla erätauoilla. Cmoren vastaukset ovat äärimmäisen ylimielisiä, eivät oikeastaan edes vastaa mihinkään ja pitää maksavaa katsojaa tyhmänä. Kyllä muuten vituttaa.
Joo, no ei sentään tule nyt putkeen nämä. Ei ole edes kuukautta kun joku sama lyhyt haastis pyöri neljä kertaa putkeen erätauon aikana, sen sijaan että oltaisiin näytetty muiden pelien tapahtumia.
 

BrDead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen nyt muutaman viikon laittanut palautetta cmorelle, että erätauoilla pyörii samat haastattelut. Seuraan itse IFK:n peliä tällä hetkellä ja nähnyt tuon Lukon Kalle Ervastin haastattelun nyt 2vk aikana ainakin 5x IFK:n pelejä seuratessa. Tänään se tuli jälleen molemmilla erätauoilla. Cmoren vastaukset ovat äärimmäisen ylimielisiä, eivät oikeastaan edes vastaa mihinkään ja pitää maksavaa katsojaa tyhmänä. Kyllä muuten vituttaa.
Kannattaa katsoa pelit vasta jälkikäteen tallenteilta. Voi kelata erätaukojen yli.
 

Iitee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Koovee, Hifk
Kannattaa katsoa pelit vasta jälkikäteen tallenteilta. Voi kelata erätaukojen yli.

Aloitan usein pelin 5min jäljessä reaaliaikaa. Pystyy skippaan yksittäisiä kohtia ohi, vaikka Liigan mainsokatkot. Kuitenkin jos pelissä tapahtuu jotain todella kuohuttavaa ja kiinnostavaa, että haluat mennä lukemaan muiden mielipiteitä, niin tosta saa kirittyä reaaliajan äkkiä kiinni. Sitten voi niitä mielipiteitä lukea ilman että tulisi lukeneeksi ajasta jota omalla ruudulla ei ole vielä pyörinyt. Pitkä kiekko 30 sek., mikä tahansa katko 15 sek. Äkkiä pääsee ajantasalle. Teen tätä melkein joka pelissä.
 

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Itse tykkäsin aluksi tuosta Julius Sorjosen selostuksesta mutta nyt on hiukan ruvennut tökkimään. Tuntuu että suu käy niin ettei kieli suussa pysy ja välillä tulee liikaa historiaa pelaajista eikä selosta itse peliä. Napsu rauhallisemmin niin menisi kyllä.
Pitääkö sitä peliä nyt selostaa niin kok ajan paljon? Katsojilla on silmät eikä se mikään radioselostus ole. Mielestäni on mielenkiintoista kuulla juttua esim juuri historiaa ym ym. Tätä on juuri swedu selostajat harrastaneet kautta aikojen ja siksi on miellyttävää seurata SHL otteluita ruotsiksi. Vähemmän tekstiä ja antaa katsojan itse katsoa rauhassa peliä eikä mitään huutamista joak vitun syötöstä ja väännöstä tyyliin Saukkonen, Mertaranta.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Onko kellään muulla käynyt viimeisen viikon aikana niin, että TV:n Cmore appi kaatuu kesken pelin ja kun laittaa takaisin käyntiin, kelaa samaan kohtaa niin kippaa taas nurin? Mietin vain onko syy televisiossa sovelluksessa vai tuossa Cmoren lähetyksessä. Pari kertaa joutunut nyt siirtymään katsomaan pelin lopun tietokoneelta, selaimessa se on näkynyt normaalisti.
 

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Onko kellään muulla käynyt viimeisen viikon aikana niin, että TV:n Cmore appi kaatuu kesken pelin ja kun laittaa takaisin käyntiin, kelaa samaan kohtaa niin kippaa taas nurin? Mietin vain onko syy televisiossa sovelluksessa vai tuossa Cmoren lähetyksessä. Pari kertaa joutunut nyt siirtymään katsomaan pelin lopun tietokoneelta, selaimessa se on näkynyt normaalisti.
LG:ssä appi on käyttäytynyt noin, yläkerran Samsung on toiminut kuin junan vessa
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
LG:ssä appi on käyttäytynyt noin, yläkerran Samsung on toiminut kuin junan vessa

Jep, LG:n apista oli juurikin kysymys. Ei siihen ainakaan päivitystä löytynyt.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Onko kellään muulla käynyt viimeisen viikon aikana niin, että TV:n Cmore appi kaatuu kesken pelin ja kun laittaa takaisin käyntiin, kelaa samaan kohtaa niin kippaa taas nurin?
Cmore ei ole mulla tehnyt tota, mutta Viaplayn kanssa on ollut juuri tuota ongelmaa aikoinaan, että tismalleen samassa kohtaa tilttaa riippumatta siitä, millä katsoo. Ovat tainneet päästä tuosta ongelmasta eroon, koska ei ole vähään aikaan tarvinnut antaa palautetta.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Emmä tiedä onko Waheebilla joku tuottajan rooli tms, ja onko maanantaipeleissä ollut ennenkin tapana, mutta nostan kuitenkin hattua hänelle että oli järjestänyt erätaukostudion kahteen pekkaan Bäckströmin kanssa. Versus että olisi tullut jotain kuuteen kertaan nähtyä redbull-kekkulointia.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Emmä tiedä onko Waheebilla joku tuottajan rooli tms, ja onko maanantaipeleissä ollut ennenkin tapana, mutta nostan kuitenkin hattua hänelle että oli järjestänyt erätaukostudion kahteen pekkaan Bäckströmin kanssa. Versus että olisi tullut jotain kuuteen kertaan nähtyä redbull-kekkulointia.
Kyllä tuossa ammattimies keksii jutun juurta vartiksi. Olisi loistavaa, jos tätä meininkiä olisi enemmänkin.

Itseltä jäi pitkäksi aikaan nuo erätaukojutut seuraamatta, kun tuntui, että siellä on aina jotain missejä haastattelemassa nakkikioskijonoa tms.
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Telia TV on pitkään toiminut erinomaisesti chromecastin kautta ja tuotteeseen on voinut olla tyytyväinen. Jälkilähetys on sielläkin pätköissyt kun varsinainen lähetys loppuu, mutta tallenne on ollut aina heti saatavilla. Nyt sielläkin, tai ainakin viime lauantain Ässät-Kerho-matsin osalta, on keksitty kuningasidea, jossa ottelun peliaika kerrotaan lähetyksen otsikossa. Ihan äärettömän kätevä tulospimennosta jälkilähetystä katsovalle.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Viime Lukko-HIFK pelissä Discovery+:n appi toimi todella hitaasti Samsungin Galaxy Tab A8 tabletilla, mites muilla? Onko ollut Discovery+:n appin kanssa ongelmia?
 

Glove

Jäsen
Ei tätä peliä saisi ilman halliääniä pelkällä selostuksella? Alkoo jo pikkuhiljaa vituttamaan tuo jatkuva monotoninen rummunpaukutus. Vaihtaisi edes rytmiä välillä, polkkaa, jenkaa, valssai ja speedmetallia tuon junnaavan pampampamin sijaan.
 

CarlosN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Joku kuopiolainen, tai muuten vaan Kalpan pelejä enemmän katsova voisi kertoa, että onko Kuopiossa varsinkin pääkameran kuvaaja aina näin kujalla? Poikkeuksellisen luokatonta työskentelyä läpi pelin.
 
Emmä tiedä onko Waheebilla joku tuottajan rooli tms, ja onko maanantaipeleissä ollut ennenkin tapana, mutta nostan kuitenkin hattua hänelle että oli järjestänyt erätaukostudion kahteen pekkaan Bäckströmin kanssa. Versus että olisi tullut jotain kuuteen kertaan nähtyä redbull-kekkulointia.
Kyllä, Waheeb toimii myös tuottajana
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös