TheSirPena
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pentti Matikainen
Saukkosella on uusi hokema. "Vaipassa tavaraa" on kuultu useamman kerran viimeaikoina.
Joo, no ei sentään tule nyt putkeen nämä. Ei ole edes kuukautta kun joku sama lyhyt haastis pyöri neljä kertaa putkeen erätauon aikana, sen sijaan että oltaisiin näytetty muiden pelien tapahtumia.Olen nyt muutaman viikon laittanut palautetta cmorelle, että erätauoilla pyörii samat haastattelut. Seuraan itse IFK:n peliä tällä hetkellä ja nähnyt tuon Lukon Kalle Ervastin haastattelun nyt 2vk aikana ainakin 5x IFK:n pelejä seuratessa. Tänään se tuli jälleen molemmilla erätauoilla. Cmoren vastaukset ovat äärimmäisen ylimielisiä, eivät oikeastaan edes vastaa mihinkään ja pitää maksavaa katsojaa tyhmänä. Kyllä muuten vituttaa.
Kannattaa katsoa pelit vasta jälkikäteen tallenteilta. Voi kelata erätaukojen yli.Olen nyt muutaman viikon laittanut palautetta cmorelle, että erätauoilla pyörii samat haastattelut. Seuraan itse IFK:n peliä tällä hetkellä ja nähnyt tuon Lukon Kalle Ervastin haastattelun nyt 2vk aikana ainakin 5x IFK:n pelejä seuratessa. Tänään se tuli jälleen molemmilla erätauoilla. Cmoren vastaukset ovat äärimmäisen ylimielisiä, eivät oikeastaan edes vastaa mihinkään ja pitää maksavaa katsojaa tyhmänä. Kyllä muuten vituttaa.
Kannattaa katsoa pelit vasta jälkikäteen tallenteilta. Voi kelata erätaukojen yli.
Pitääkö sitä peliä nyt selostaa niin kok ajan paljon? Katsojilla on silmät eikä se mikään radioselostus ole. Mielestäni on mielenkiintoista kuulla juttua esim juuri historiaa ym ym. Tätä on juuri swedu selostajat harrastaneet kautta aikojen ja siksi on miellyttävää seurata SHL otteluita ruotsiksi. Vähemmän tekstiä ja antaa katsojan itse katsoa rauhassa peliä eikä mitään huutamista joak vitun syötöstä ja väännöstä tyyliin Saukkonen, Mertaranta.Itse tykkäsin aluksi tuosta Julius Sorjosen selostuksesta mutta nyt on hiukan ruvennut tökkimään. Tuntuu että suu käy niin ettei kieli suussa pysy ja välillä tulee liikaa historiaa pelaajista eikä selosta itse peliä. Napsu rauhallisemmin niin menisi kyllä.
LG:ssä appi on käyttäytynyt noin, yläkerran Samsung on toiminut kuin junan vessaOnko kellään muulla käynyt viimeisen viikon aikana niin, että TV:n Cmore appi kaatuu kesken pelin ja kun laittaa takaisin käyntiin, kelaa samaan kohtaa niin kippaa taas nurin? Mietin vain onko syy televisiossa sovelluksessa vai tuossa Cmoren lähetyksessä. Pari kertaa joutunut nyt siirtymään katsomaan pelin lopun tietokoneelta, selaimessa se on näkynyt normaalisti.
LG:ssä appi on käyttäytynyt noin, yläkerran Samsung on toiminut kuin junan vessa
Cmore ei ole mulla tehnyt tota, mutta Viaplayn kanssa on ollut juuri tuota ongelmaa aikoinaan, että tismalleen samassa kohtaa tilttaa riippumatta siitä, millä katsoo. Ovat tainneet päästä tuosta ongelmasta eroon, koska ei ole vähään aikaan tarvinnut antaa palautetta.Onko kellään muulla käynyt viimeisen viikon aikana niin, että TV:n Cmore appi kaatuu kesken pelin ja kun laittaa takaisin käyntiin, kelaa samaan kohtaa niin kippaa taas nurin?
Kyllä tuossa ammattimies keksii jutun juurta vartiksi. Olisi loistavaa, jos tätä meininkiä olisi enemmänkin.Emmä tiedä onko Waheebilla joku tuottajan rooli tms, ja onko maanantaipeleissä ollut ennenkin tapana, mutta nostan kuitenkin hattua hänelle että oli järjestänyt erätaukostudion kahteen pekkaan Bäckströmin kanssa. Versus että olisi tullut jotain kuuteen kertaan nähtyä redbull-kekkulointia.
Hyvin usein kyllä, mutta ei aina näin pahastiJoku kuopiolainen, tai muuten vaan Kalpan pelejä enemmän katsova voisi kertoa, että onko Kuopiossa varsinkin pääkameran kuvaaja aina näin kujalla? Poikkeuksellisen luokatonta työskentelyä läpi pelin.
Kyllä, Waheeb toimii myös tuottajanaEmmä tiedä onko Waheebilla joku tuottajan rooli tms, ja onko maanantaipeleissä ollut ennenkin tapana, mutta nostan kuitenkin hattua hänelle että oli järjestänyt erätaukostudion kahteen pekkaan Bäckströmin kanssa. Versus että olisi tullut jotain kuuteen kertaan nähtyä redbull-kekkulointia.
Katselen osoitteesta tv.telia.fi siellä kaikissa otteluissa on vaihtoehtona "Vain halliäänet". Tämä ainakin siis Telian asiakkaille, CMorella voi olla sitten omat juttunsa.Miksi "Ei selostusta"-vaihtoehto on mahdollinen vain osassa pelejä?
Vaihdoin juuri Telian tilauksen Discovery+ malliksi kun ajattelin saavani tenniksen samaan hintaan. Valitettavasti tämä Discovery+ sovellus on karmea läjä höyryävää paskaa ja koitan saada peruttua tämän hetikohta. Ainut, millä sain pelin pyörimään virheettömästi oli tietokone ja Chrome selain. Applen appi pätki minuutin välein ilmoittaen ”ota yhteys asiakapalveluun” virhettä, Chromecastia en saanut pyörimään kuin lähetyksen alusta ilman mitään kelausmahdollisuutta. IPadissa katsoin lopuksi Chrome selaimella joka jäätyi muutaman minuutin välein mutta käynnistyi kyllä hyvin oikeasta kohtaa kunhan aina lopetti toiston ja aloitti uudestaan. Pysykää erossa, varsinkin Apple-laitteiden käyttäjät.Viime Lukko-HIFK pelissä Discovery+:n appi toimi todella hitaasti Samsungin Galaxy Tab A8 tabletilla, mites muilla? Onko ollut Discovery+:n appin kanssa ongelmia?