Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 499 840
  • 21 776

Cimbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Liverpool
Katkesi Jukureiden maaliin lähetys täälläkin...
 

Bulvaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No näkeehän maalit Liigavahdista (joka on maksuton...). Maksullinen lähetys katkennut.
 
TeliaTV:stä ei aukea mikään lähetys. Ei koske pelkästään Liigaa vaan C MOREN muutkaan kanavat eivät aukea. Yritin äsken avata HITS kanavan Harry Potteria ja sama häiriöilmoitus. Kyseessä siis mobiiliappi...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten Telia aikoo korvata lähetyksen alasmenemisen? Itselläni juuri Jukurit vieraspeli oli se kauden tärkein ja en voi sanoin kuvailla sitä mielipahaa, jota Telia on toiminnallaan minulle aiheuttanut.

Vaadin ja tulen vaatimaan tukevia korvauksia. Jos ei muuten, niin raastuvassa nähdään.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ei vaan Nelonen (Ruutu) ja edesmennyt surullisen kuuluisa UrhoTV tällaiseen puppelointiin kyenneet.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mä jotenkin niin aavistan jo, että tätä samaa vikaa puskee huomenna La-Liiga matseissa ja sitten vielä tiistaina HIFK-KalPa matsissa, vielä nyt ei suuremmin vituta, mutta jos tuo jatkuu huomenna niin sit alkaa vitutuskäyrä täälläkin nousee...
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Onneksi sentään Telian netti toimii! Olisihan se ollut kiva katsella liigaakin?
 

Leppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
KalPa-JYP peliä olen yrittänyt katsoa muutamalla eri laitteella. Virhekoodia vain pukkaa! Miksi minä maksan tästä huonosta palvelusta?
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Pelicansin pelistä jäi viimeiset 10 minuuttia näkemättä.
 

IJR79

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Aivan kaikki maksukanavat on pimeänä alustasta riippumatta. Jää ilmeisesti NHL-matsitkin näkemättä ja KalPa-JYP matsista en ole nähnyt sekuntiakaan.

Eiköhän tämä ollut tässä. Keksin kyllä noin 100 €:lle kuukaudessa paljon parempiakin käyttötarkoituksia kuin tukea @Telia :n tunarointia.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Eipä näy täälläkään. Piti kattoa jopa Ässien pelin loppu"huipennus" mutta ei sitäkään tartte.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Sama täällä... Vittu mitä paskaa..
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
No mutta ei huolta, Telian päivitetty häiriötiedote osaa kertoa että "Päivitys: Vika koskee vain osaa asiakkaista"

Tuosta jäi ehkä jotain välistä pois "suurinta", mutta mitäpä sitä pienistä.
 

Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Kiitos Telia. Homma alkoi hienoissa merkeissä kun myytiin mullekin aikainen tilaaminen preseasonpeleillä. Yhden näin kunnolla.
Hinta on kallis, idea joukkuepassista peittää sen ettei muita matseja voi nähdä kuten Ruudulla pystyi. Tää oli nyt pohjanoteeraus. Vieläkö on jotain harjoittelemista? Vois ainakin tiedottaa. Haistakaa paska ja maksakaa rahaa takaisin.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Eikö nuo reklamaatiot kannattaisi tehdä asiakaspalveluun?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös