Juu, on täysin pelikuntoinen.Onko Zaborsky käynyt kentällä sen jälkeen kun loukkasi jalkaansa?
Joo taisi palata jo viikonlopun aikana, linnanvalli jossain totesi että sininen paita päällä oli reeneissä vedellyt.Söderholm on palannut harjoituksiin mutta ei voi ottaa vielä kontaktia.
-Tinke
Puustista ei alun jälkeen tainnut käydä jäällä ja olin katsovinani ettei penkilläkään miestä näkynyt. Ihan tarpeeksi on ollut pudilla vammaa tämän kauden aikana, joten toivoisi ettei mitään vakavampaa ainakaan olisi.
Ei ole pelannut ensimmäisen erän jälkeen. Kävi kokeilemassa jalkaansa ensimmäisen erän alussa pelikatkon aikana, jonka jälkeen kävi pitkään pelaajatunnelissa Heleniuksen kanssa keskustelua. Vähän jäi sellainen fiilis, että Pudi olisi halunnut yhden vaihdon kokeilla, muttei lupaa herunut Heleniukselta, joka komensi koppiin.Ei jumalauta. Tämähän tilanteen vielä vaikeammaks tekisi. Pudi sivuun tosta, niin homma on paketissa. Rosterista pudonnut tämän jälkeen Puustinen ja Ikonen. Mitään ei ole tullut tilalle. Silmä tarkkana ensi erässä mikä on tilanne.
Kysyin äsken Södeltä milloin kehissä.Vastasi: "Varmaan lauantaina".
Okei, mä oon kysynyt saman kysymyksen Södeltä lokakuussa,marraskuussa,joulukuussa ja tammikuussa ja saanut myös saman vastauksen.Kysyin äsken Södeltä milloin kehissä.Vastasi: "Varmaan lauantaina".
Söde siis lauantaina mukana! Onko kellään palstaveljistä tietoa Puustisen tilanteesta?
Eikös joku sanonut että video oli kuvattu ennen peliä missä loukkaantui?Mun mielestä Puustinen oli noissa treenivideoissa, mitä IFK:n sivuilla on. Ainakin siinä Huden videossa mun mielestä oli.
Uskoisin kanssa, että se video on kuvattu aikaisemmin, sillä video ilmestyi keskiviikkona, jolloin ei ollut treenejä. Lisäksi siinä videossa Söde on vielä 'no contact' paita päällä.Eikös joku sanonut että video oli kuvattu ennen peliä missä loukkaantui?
Juu , aiemmin oli kuvattu. Eli Pudin tilanteesta ei mitään tietoa...Uskoisin kanssa, että se video on kuvattu aikaisemmin, sillä video ilmestyi keskiviikkona, jolloin ei ollut treenejä. Lisäksi siinä videossa Söde on vielä 'no contact' paita päällä.
Lamberg huomenna kehissä.