Oletko varma, että tuli näpeille? Näytti enemmänkin, että Hirson maila olisi poistanut leegoja? Ramun loukkaantuminen tästä vielä puuttuikinJa Ramstedtin vuoro jättää peli kesken. Näpeille tuli.
Juuei todellakaan!Kaikille saikuille olijoille kovat mömmöt naamaan ja jäälle huomenna, ei voi pelaa huonommin kun nyt jäällä luistelevat paskahousut! Vittu, että vituttaa kattoo tota jengiä just nyt ja ei sais mennä loukkaantumisten/poissaolojen taakse!
Kuparinen twiittas perjantaina:
"Tänään Nordikselle kattoon matsii ja samalla etsimään ne loput Muumit ketkä karkas viikko sitten laaksosta"
https://twitter.com/hifkhockey
Eli pahin ilmeisesti takana... toivottavasti ainakin!
Tämä on nyt tietysti salatieteeseen verrattavissa olevaa hommaa, mutta jotenkin mua ainakin huolestuttaa tuo kommentti. Siitä ainakin mä tulkitsen että pahasti on osunut ja ollut todellakin pihalla. Nyt pääsee sitten ensimmäisen kerran liikenteeseen. Mä pelkään että kausi oli siinä. Mutta kuten sanottua aika salatiedettä tuon viestin tulkitseminen on :)
Mitenhän mones kerta kun tulen kyselemään tätä asiaa, mutta onko Söderholmin tilasta kuulunut mitään uutta? Flunssa kestänyt jo liian kauan. Onko taustalla suurempaa vammaa?
Onkohan tuo syyskauden flunssa uusiutunut. Se onkin sellainen lentsu, että hyvä jos pleijareihin toipuu. Söderholmin pelaaminen oli kyllä tuossa välissäkin todella nuhaista, vaikka ei kai se kovin hyvää voi ollakaan kun on ensin puoli kautta sivussa. Söderholm tarvisi kyllä pelejä nyt kiivasta tahtia alle, jotta löytäisi tasonsa edes pleijareihin mennessä.
Muutoinhan tuo sairastupa on mukavasti tyhjentynyt. Ikonen ja ikipotilas Lamberg toki pois, mutta lisäksi taitaa uupua vain Söderholm ja Teppo.
Toivottavasti ei mitään murtumia olisi tullut? Jos jalka oli vain niin turvoksissa, ettei kärsi laittaa painoa sille ja sen takia kepit...
Ok, aika nasevasti on sitten kiekko osunut. Ketäs muita sieltä piti tulla tauon jälkeen kehiin? Lamberg? Söderholmista ei ole mitään tietoa, onko influenssaa vai mitä? Teppo ei myöskään ole merkattu saikulle, mutta silti pois kokoonpanosta, mikä mahtaa olla syynä?
Pään alueen vammoista palautuminen on aina yksilöllistä ja ennustaminen on vaikeaa/turhaa. Palaa kokoonpanoon jos/kun on kunnossa.Söde oli tiistain SaiPa -pelin ekalla erätauolla A-aulassa haastattelussa. Sanoi kysyttäessä loukkaantumisesta: "Parannellaan ja toivotaan että seuraava päivä on aina edellistä parempi" eli kovin pyöreä vastaus. Mutta mun korviini tuo ei ollut kovinkaan toivoa herättävä vastaus. Mitäköhän siellä on rikki, siitä on oltu koko kausi aika vaitonaisia.