Viimeksi muokattu:
Viestin lähetti girlzilla15
Huvitti tänään muuten erään seiskaluokkalaisen, ehkä hieman pyöreähkön tytön vaaleanpunainen napapaita. Siinä luki isolla glitterikirjaimilla "I'm a babe!". Sure you are...
Minun paidassa lukee "Under Construction". Eräässä nimeltä mainitsemattomassa (CTRL) HelsinkiläisTeiniRäkälässä yksi tyttönen totesi siihen lakonisesti "On sulla kyllä helvetisti vielä töitä edessä."Viestin lähetti girlzilla15
Harkitsen vakavasti sellaisen paidan teettämistä jossa lukee edessä "MÄ OLEN PEIPE!".
Teillähän on ollut oikein filosofisia keskusteluja aiheesta.
Huvitti tänään muuten erään seiskaluokkalaisen, ehkä hieman pyöreähkön tytön vaaleanpunainen napapaita. Siinä luki isolla glitterikirjaimilla "I'm a babe!". Sure you are...
Harkitsen vakavasti sellaisen paidan teettämistä jossa lukee edessä "MÄ OLEN PEIPE!".
Teillähän on ollut oikein filosofisia keskusteluja aiheesta.
Viestin lähetti Hiili
OMG plz l0l. Ettexte v1tun keit vi77u tajuu et mä oon niiq 1337 h4x0r?
Viestin lähetti varjo
"OMG plz l0l. Ettexte v1tun keit vi77u tajuu et mä oon niiq 1337 h4x0r? "
Voisiko joku suomentaa tuon. Itse olen kyennyt avaamaan salakirjoituksesta(siis ehkä):
Oh my God please laughing out loud. Ettekö te vitun homot vittu tajua että minä olen niinkuin elite ?
Näin tupakoimattomana henkilönä saanen kysyä, että kuinka sitä käärylettä poltetaan oikein?Viestin lähetti girlzilla15
Kaikki teinixit polttavat tupakkaa. Kukaan heistä ei oikeasti osaa polttaa sitä, he vetävät sitä henkeen ja puhaltavat suoraan ulos.
Viestin lähetti theLock
Eräässä nimeltä mainitsemattomassa (CTRL) HelsinkiläisTeiniRäkälässä
Tietokoneet ja nopeat nettiyhteydet ovat yleistyneet siinä määrin, että kyllä niitä kuuleja katujen kasvatteja netissäkin roikkuu... Ahkeralla quakenetin seurannalla niitä löytyy.Viestin lähetti juhaht
Aijai, eipäs sotketa.. Tuohan on tyypillistä nettikäyttäytymistä teineiltä, hiukan korostettuna tietenkin. Eihän nämä kuulit katujen kasvatit netissä roiku, vaan nämä "no-lifet", jotka pesevät hiuksensakin jo kun täit pesiytyvät nenänvarteen.
Viestin lähetti TommyT
Hmm. CTRL on tiukka k-20. Että kyllä siellä on ihan aikuisia nuoria ihmisiä räkäilemässä, eikä teinejä. Käsittääkseni teiniys loppuu 19-vuotiaana virallisesti. Ja sitäpaitsi eipä tuo CTRL nyt niin kovin räkäinen paikka ole, jos sitä vertaa muihin vastaavan genren paikkoihin.
-TommyT-
Tuo on kyllä niin totta.. Mua on välillä meinannut alkaa kyrsiin sellanen "kalja on iha v*tun hyvää" ja "hyi v*ttu miten sä voit juoda tota [tähän vaihtoehtoinen alkoholijuoma] paskaa?!" -läppä. Mäkin kun usein juon siideriä pari pulloa kaljan ohessa, niin heti tulee typerää kuittia. Ja kaikki 13-vuotiaat tykkää kaljasta _niin_ paljon. Sen ikäsenä kaljan maku oli lähinnä suoraan Saatanasta...:pViestin lähetti Cube
Teinixit tuntuvat aina myöskin korostavan (todellisesta mielipiteestään riippumatta) miten paljon he pitävät oluesta ja miten suomalaisissa merkeissä on suuria makueroja :rolleyes:
Onhan niissä! Pieniä, mutta kuitenkin niin selviä. Esim. Hartuuallin kaksi myydyintä merkkiä tunnistaa milloin hyvänsä toisistaan maun perusteella. :pViestin lähetti odwaz
Mutta mutta, kyllä oluissa on munkin mielestä eroja. En mä koskaan Lapparia, jos vain pystyn valitsemaan....
Taidankin sitten tässä mielessä olla teinix! Siideri on todella aivan hirveätä, niin hirveätä, ettei sitä pysty laattaamatta juoda. Myös kalja nimeltä L*****a on suoraan sanottuna pahaa! Niin pahaa, että viime kesänä oli pakko vaihtaa sitä viinaan kun ei uponnut millään. Kyllä sen pitää "sponsoria" olla! No, olenkin enemmän viinateinixejä..Viestin lähetti odwaz
Tuo on kyllä niin totta.. Mua on välillä meinannut alkaa kyrsiin sellanen "kalja on iha v*tun hyvää" ja "hyi v*ttu miten sä voit juoda tota [tähän vaihtoehtoinen alkoholijuoma] paskaa?!" -läppä. Mäkin kun usein juon siideriä pari pulloa kaljan ohessa, niin heti tulee typerää kuittia.