Mainos

Teinix

• 2 004
  • 27

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hmph...:)
Mä en itse ole koskaan ymmärtänyt näitä teinixejä. Olen samanikäinen kuin he, pukeudun kyllä erittäin muodikkaasti, mutta en todellakaan samanlailla kuin he. Kirosananikin ovat yleensä "Wittu" *Pulkkinen-tehosteella* tai "Voi kilin kakka" tai jotain muuta yhtä trendikästä ja fiksua...

Tuosta kuvailuun voisi lisätä pari seikkaa.
Kaikki teinixit polttavat tupakkaa. Kukaan heistä ei oikeasti osaa polttaa sitä, he vetävät sitä henkeen ja puhaltavat suoraan ulos.

Ja molemmat teinixit räkivät maahan kokoajan.
Ja jos jotain kivaa, inhottavaa tai ihan mitä tahansa tapahtuu, huutaa jokainen heistä "VOI VITTU!". Fiksua.

Tyttöjen ulkonäköön vielä sen verran, että kireät housut ovat siis joko farkkua, mutta myös musta, valkoinen, VAALEANPUNAINEN, vaaleanlila, vaaleansininen ja tosiaan keinonahka tai pvc ovat suosittuja värejä/materiaaleja. Pääasia, että on niin tiukat että saumat ratkee.

Tukkansa tytöt värjäävät blondiksi tai punaiseksi. Pääasia ettei se ole luonnollisen näköistä.
Tukka onkin aina todella huonokuntoisen näköinen, se on yleensä ponnarilla kiinni, tukan pitää joka tapauksessa olla sotkuisen näköinen.
Meikkivoide pitää ehdottomasti olla tummempaa kuin oma iho, musta rajaus, vaaleansininen tai glitterimäinen luomiväri, POSKIPUNA, ja joku ihana vaaleanpunainen huulipuna kuuluu jokaisen teinix-tytön varusteisiin.

Teinixpojilla onkin juuri nuo lökäpöksyt, jotka siis alkavat jostain puolesta reidestä. Sitten siihen päälle iso XXXXXL-kokoinen huppari joka menee noiden housujen päälle.
Päässä pitää olla pipo tai huppu, mielummin molemmat.

Voisin niin pistää tänne kuvia tutuistani, jotka kuvaavat niin hyvin teinix-genreä. Mutta kai sitä ihmisillä jonkinlainen yksityisyys pitää olla...:)

Njoo. Omasta mielestäni naurettavaa. Sitä ollaan sitten niin "kuulia". Ostetaan kalliilla muotivaatteita (yksi vaatekappale kaiketi 100 € tuntumassa) että saadaan vaikkapa kaverien tuntuma. Sitten mahdollisesti röökätään vain siksi, koska kaveritkin tekevät niin. Tehdään kaikkea kavereiden vuoksi ja siksi koska se on muotia. Itseäni on kiusattu/kiusataan koulussa osittain juuri tästä syystä, etten ole ns. muodikas enkä käytä tuollaisia pellemäisiä vaatteita kuin he jne.

Jokaisella on tietenkin oikeus pukeutua mitenkä haluaa - niin minulla kuin heilläkin ja jokaisella saa olla omat mielipiteensä kaikesta. Joka tapauksessa kaikkea ei ole pakko julkisesti ääneen halveksua.

Huoh sanon minä. Mutta kieltämättä erittäin hyvä tiivistys henkilöltä, joka tekstin on kirjoittanut.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
girlzilla15, tiedoksi...

Tuolla sivun ylänurkassa on näppylä, jossa lukee "haku". Paina sitä ja kirjoita sen jälkeen hakusanaksi Pissaliisa... sieltä saat lisää pohdintaa tästä käsiteltävästä asiasta...

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Teillähän on ollut oikein filosofisia keskusteluja aiheesta.
Huvitti tänään muuten erään seiskaluokkalaisen, ehkä hieman pyöreähkön tytön vaaleanpunainen napapaita. Siinä luki isolla glitterikirjaimilla "I'm a babe!". Sure you are...

Harkitsen vakavasti sellaisen paidan teettämistä jossa lukee edessä "MÄ OLEN PEIPE!".

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti girlzilla15
Huvitti tänään muuten erään seiskaluokkalaisen, ehkä hieman pyöreähkön tytön vaaleanpunainen napapaita. Siinä luki isolla glitterikirjaimilla "I'm a babe!". Sure you are...

Kannattaa tosiaan varoa, mitä päälleen pukee. Kun kesällä 2000 erehdyin käyttämään Swamp Musicin kisasta voittamaani Petri Nygårdin Pillumagneetti-paitaa, sain osakseni vähintäänkin pilkallisia katseita. Totesin, ettei paita ehkä sittenkään kuvaa minua kovin hyvin.

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
OffTopic. Juujuu.

Harkitsen vakavasti sellaisen paidan teettämistä jossa lukee edessä "MÄ OLEN PEIPE!".
Minun paidassa lukee "Under Construction". Eräässä nimeltä mainitsemattomassa (CTRL) HelsinkiläisTeiniRäkälässä yksi tyttönen totesi siihen lakonisesti "On sulla kyllä helvetisti vielä töitä edessä."

Tämän kostin loistavalla vastakommentilla "Aijaajaa - vai nih!".

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO

hehe sevarmaa tarkotti sitä possua :)

tsei_tsei

Jäsen

Ei ei! Tämähän on hyvä homma. Jo on aikakin, että vähän pyöreemmätkin tytöt pistävät muotonsa esille! :D

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
OMG plz l0l. Ettexte v1tun keit vi77u tajuu et mä oon niiq 1337 h4x0r?

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti Hiili
OMG plz l0l. Ettexte v1tun keit vi77u tajuu et mä oon niiq 1337 h4x0r?

Aijai, eipäs sotketa.. Tuohan on tyypillistä nettikäyttäytymistä teineiltä, hiukan korostettuna tietenkin. Eihän nämä kuulit katujen kasvatit netissä roiku, vaan nämä "no-lifet", jotka pesevät hiuksensakin jo kun täit pesiytyvät nenänvarteen.

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
"OMG plz l0l. Ettexte v1tun keit vi77u tajuu et mä oon niiq 1337 h4x0r? "

Voisiko joku suomentaa tuon. Itse olen kyennyt avaamaan salakirjoituksesta(siis ehkä):

Oh my God please laughing out loud. Ettekö te vitun homot vittu tajua että minä olen niinkuin elite ?

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
Viestin lähetti varjo
"OMG plz l0l. Ettexte v1tun keit vi77u tajuu et mä oon niiq 1337 h4x0r? "

Voisiko joku suomentaa tuon. Itse olen kyennyt avaamaan salakirjoituksesta(siis ehkä):

Oh my God please laughing out loud. Ettekö te vitun homot vittu tajua että minä olen niinkuin elite ?

Oh my God please laughing out loud, ettekö te vitun homot vittu tajuu että mä oon niinku jotai olisko leet hakkeritai jotai

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki

Kaikki teinixit polttavat tupakkaa. Kukaan heistä ei oikeasti osaa polttaa sitä, he vetävät sitä henkeen ja puhaltavat suoraan ulos.
Näin tupakoimattomana henkilönä saanen kysyä, että kuinka sitä käärylettä poltetaan oikein?

Minun korvaani tuo sisään-ulos kuullostaa varsin loogiselta.

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: OffTopic. Juujuu.

Viestin lähetti theLock
Eräässä nimeltä mainitsemattomassa (CTRL) HelsinkiläisTeiniRäkälässä

Hmm. CTRL on tiukka k-20. Että kyllä siellä on ihan aikuisia nuoria ihmisiä räkäilemässä, eikä teinejä. Käsittääkseni teiniys loppuu 19-vuotiaana virallisesti. Ja sitäpaitsi eipä tuo CTRL nyt niin kovin räkäinen paikka ole, jos sitä vertaa muihin vastaavan genren paikkoihin.

-TommyT-

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti juhaht
Aijai, eipäs sotketa.. Tuohan on tyypillistä nettikäyttäytymistä teineiltä, hiukan korostettuna tietenkin. Eihän nämä kuulit katujen kasvatit netissä roiku, vaan nämä "no-lifet", jotka pesevät hiuksensakin jo kun täit pesiytyvät nenänvarteen.
Tietokoneet ja nopeat nettiyhteydet ovat yleistyneet siinä määrin, että kyllä niitä kuuleja katujen kasvatteja netissäkin roikkuu... Ahkeralla quakenetin seurannalla niitä löytyy.

1337 h4x0r tarkoittaa eliitti hakkeria. Yritin äsken etsiä erästä sivua, jossa selitettiin kyseisen sanaparin ja kirjoitustyylin historiaa, mutta en löytänyt sitä. Mikäli muistan oikein, kyseinen tyyli oli käytössä ihan oikeilla hakkereilla aikoinaan jostain fiksulta kuulostaneesta syystä, mutta nykyäänhän tuota viljelee jokainen teini, joka osaa laittaa tietokoneen päälle.

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Playmaker

Ehkä mä kirjotin epäselvästi...:)

Siis sitähän vedetään henkeen, eikä sitä savua suussa pidetä. Teinixit polttavat niin, että he vetävät savun poskeen ja puhaltavat suoraan ulos. Kun taas ihminen joka polttaa, vetää savua henkeen pitkään, ja puhaltaa ulos.

Nyt mä vasta tajusin kuinka tyhmältä toi ylläoleva kuulostaa...

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: OffTopic. Juujuu.

Viestin lähetti TommyT

Hmm. CTRL on tiukka k-20. Että kyllä siellä on ihan aikuisia nuoria ihmisiä räkäilemässä, eikä teinejä. Käsittääkseni teiniys loppuu 19-vuotiaana virallisesti. Ja sitäpaitsi eipä tuo CTRL nyt niin kovin räkäinen paikka ole, jos sitä vertaa muihin vastaavan genren paikkoihin.

-TommyT-

No no, kyllä sieltä niitä teinejä löytää ja joukoittain. Ikärajat ovat luotu kierrettäviksi, keinoja on monia. Surkea paikk, räkäläksikin kutsuisin, josta johtuen en aikaani siellä kuluta.

Cube

Jäsen
Teinixit tuntuvat aina myöskin korostavan (todellisesta mielipiteestään riippumatta) miten paljon he pitävät oluesta ja miten suomalaisissa merkeissä on suuria makueroja :rolleyes:
Mutta toi auktoriteettijuttu noilla sivuilla pitää parhaiten paikkansa. Ehkä paras kommentti mitä teinixiltä tämän aiheen tiimoilta olen kuullut on "mä vastustan lakia"... perusteluja en edes viitsinyt alkaa tiedustelemaan, mutta jälkeenpäin yritin kyllä pohdiskella, että missä helvetin kivikausiyhteiskunnassa tämä ko. kaveri halusi oikein asua?
hävettää kuulua samaan ikäluokkaan..

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hämmästyttäviä tositarinoita teinixeistä... Ilmeisesti teinix-kieli on niin vakiintunutta niiden keskuudessa, että eivät edes huomaa sitä käyttävänsä.

Jokunen viikko sitten pelasin Jippiin Pasimaailmassa (silloin, kun se oli vielä ilmainen ja toimi) yhden pesunkestävän teinixin kanssa. Tytsyn tekstit vilisivät x-, z- ja vastaavia kirjaimia ja kaiken lisäksi suurinpiirtein jokainen kirjaimista oli eri värinen. Minä siinä sitten migreeniä vastaan taistellen ja Suomi-Teinix-Suomi-sanakirjaa kaipaillen vastailin typeriin kysymyksiin...

Sitten se kysyi jotain "ikäz?"

Minä vastaan siihen rehellisesti. (Katsokaa järkyttävä totuus vaikka profiilista... :rolleyes: )

Tästä eteen päin keskustelu eteni jotenkin näin:

Minä: "Sä ilmeisesti oot aika lailla nuorempi?"
Teinix: "Ai qui nii?
M: "No, kirjoitustyylistä huomaa"
T: "ziiz niiqu mizt?
M: "Noista x:istä ja muustakin..."

Tässä vaiheessa teinix-tytsy taisi suuttua ja häipyi mitään sanomatta.

Onkohan kännykät suurin syy tuohon kielen "kehittymiseen". Kyllä silloin omassa teini-iässä tietokoneita sentään oli, mutta pahimmatkin teinixit osasi sentään siihen aikaan suomeksi kirjoittaa...

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Viestin lähetti Cube
Teinixit tuntuvat aina myöskin korostavan (todellisesta mielipiteestään riippumatta) miten paljon he pitävät oluesta ja miten suomalaisissa merkeissä on suuria makueroja :rolleyes:
Tuo on kyllä niin totta.. Mua on välillä meinannut alkaa kyrsiin sellanen "kalja on iha v*tun hyvää" ja "hyi v*ttu miten sä voit juoda tota [tähän vaihtoehtoinen alkoholijuoma] paskaa?!" -läppä. Mäkin kun usein juon siideriä pari pulloa kaljan ohessa, niin heti tulee typerää kuittia. Ja kaikki 13-vuotiaat tykkää kaljasta _niin_ paljon. Sen ikäsenä kaljan maku oli lähinnä suoraan Saatanasta...:p

Mutta mutta, kyllä oluissa on munkin mielestä eroja. En mä koskaan Lapparia, jos vain pystyn valitsemaan....

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti odwaz
Mutta mutta, kyllä oluissa on munkin mielestä eroja. En mä koskaan Lapparia, jos vain pystyn valitsemaan....
Onhan niissä! Pieniä, mutta kuitenkin niin selviä. Esim. Hartuuallin kaksi myydyintä merkkiä tunnistaa milloin hyvänsä toisistaan maun perusteella. :p

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Viestin lähetti odwaz

Tuo on kyllä niin totta.. Mua on välillä meinannut alkaa kyrsiin sellanen "kalja on iha v*tun hyvää" ja "hyi v*ttu miten sä voit juoda tota [tähän vaihtoehtoinen alkoholijuoma] paskaa?!" -läppä. Mäkin kun usein juon siideriä pari pulloa kaljan ohessa, niin heti tulee typerää kuittia.
Taidankin sitten tässä mielessä olla teinix! Siideri on todella aivan hirveätä, niin hirveätä, ettei sitä pysty laattaamatta juoda. Myös kalja nimeltä L*****a on suoraan sanottuna pahaa! Niin pahaa, että viime kesänä oli pakko vaihtaa sitä viinaan kun ei uponnut millään. Kyllä sen pitää "sponsoria" olla! No, olenkin enemmän viinateinixejä..

-Huom. en harrasta piilomainontaa-

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
trendirunkkarit

Minä ilkeänä "aikuisena" (kyllä, lain mukaan jo useamman vuoden) tein aikoinaan kaverin bändille biisin, joka sittemmin on soinut radiossakin käsittääkseni sekä aiheuttanut teinihelveteissä närää kun pojat on piisin soittaneet... tämän otsikon teksti ja biisin sisältö kulkevat niin käsikädessä että pitäisi varmaan tehdä tästä .mp3:

------------------------------------------------
Trendirunkkarit

Kaupungissamme on paljon trendinuoria...jotka katsoo tv: stä Molli-Ollia...

Tytöt pukeutuu minihameisiin ja pojat lökäpöksyihin. Illan tullen kansa rientää teknoreiveihin...

On muotia juoda siideriä ja polttaa pilveä. Mutta vitun "coolit" tyypit käyttää piikkiä...

Mua alkaa vituttaa trendirunkkarit!
Sekä radiossa soivat teknopopparit...
Mennään kaikki kuuntelemaan Fintelligensiä!!!
Tai sitten jotain muuta fucking Nylon Beatiä...

-------------------------------------

On ihanaa olla näin ahdasmielinen paska :p

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy