Mainos

Teinix

• 2 005
  • 27

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti Moto
Onkohan kännykät suurin syy tuohon kielen "kehittymiseen". Kyllä silloin omassa teini-iässä tietokoneita sentään oli, mutta pahimmatkin teinixit osasi sentään siihen aikaan suomeksi kirjoittaa...

Näinhän se menee, kun siihen 160 merkkiin pitäisi saada tungettua Uusi Suuri suomalainen Romaani. "onx mä siis vähä niinku tiezä". No olet varmaan.

Kyllä suoraan sanoen v****taisi jos itse käyttäisin tuollaista paskakieltä.

Nuoret! Älkää ryhtykö teinixeiksi! Kun opettelette ihmisten tavoille nuorena, teistä tulee kunnioitettuja aikuisia ettekä saa meiltä kunnon ihmisiltä turpaanne!

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti odwaz
Tuo on kyllä niin totta.. Mua on välillä meinannut alkaa kyrsiin sellanen "kalja on iha v*tun hyvää" ja "hyi v*ttu miten sä voit juoda tota [tähän vaihtoehtoinen alkoholijuoma] paskaa?!" -läppä. Mäkin kun usein juon siideriä pari pulloa kaljan ohessa, niin heti tulee typerää kuittia. Ja kaikki 13-vuotiaat tykkää kaljasta _niin_ paljon. Sen ikäsenä kaljan maku oli lähinnä suoraan Saatanasta...:p

Huvittavaa touhua tosiaan. Itse juon kyllä siideriä välillä, mutta noihin suomalaisiin limuviinoihin ei pysty koskemaankaan. Kopparberg's on ainoa ei-englantilainen siideri, joka maistuu miltään. Strongbow on silti Suomessa myytävistä omaa luokkaansa. Kaveri vaan kertoi, että oli kävellyt Varissuolla päin ja nähnyt, kun lauma jotain teinixejä tuli vastaan. Niitä oli varmaan joku kahdeksan jätkää, kaikki olevinaan ihan hiton kännissä. Ja yhdellä oli... PULLO KOFFIA! Sitä sitten kierrätettiin tyypiltä toiselle ja meno oli hienoa. Vähän ajan päästä sama porukka hengaili jakamassa yhtä tupakkaa pizzerian kulmalla.

Menisivät töihin. Tai kouluun edes jos eivät töitä saa.

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Pihvi
Taidankin sitten tässä mielessä olla teinix! Siideri on todella aivan hirveätä, niin hirveätä, ettei sitä pysty laattaamatta juoda.

Suomalainen siideri -ON- kamalaa. Se on kuin ylimakeaa mehua johon on sekoitettu vähän jotain alkoholin tapaista, että pahistytötkin saa juoda itsensä känniin kun ei kaljaakaan pysty juomaan. BRITTILÄINEN siideri sen sijaan on erinomaista. Suomessa myytävä Strongbow on sangen mainiota juotavaa ja lisäksi Alkossa on ihan kivat valikoimat aitoja siiderijuomia. Hyvää tavaraa, joskin jotkut niistä ovat niin vahvoja että niillä saa helposti päänsä sekaisin. Varoitus siis siitä, sillä sehän ei siiderin juomisen tarkoitus ole.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy