Tehdään lapsia Saran kanssa - "Le tribut La Fountain"

• 10 308
  • 59

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Pojat täällä valittaa, että Avec Sara on huono kokkiohjelma, vaikka missään vaiheessa sitä ei käsittääksen ole markkinoitu kokkiohjelmana. Ainakin Sara itse on puhunut lifestyle-ohjelmasta, jossa ruuanlaitto on vain yksi osa-alue.

Alatteko seuraavaksi haukkua urheiluruutua, koska se on huono deittiohjelma?

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
mirasane kirjoitti:
Alatteko seuraavaksi haukkua urheiluruutua, koska se on huono deittiohjelma?
Onko deittien tarjoaminen Urheiluruudun yksi osa-alue?

Vipu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ted Raikas kirjoitti:
Onhan se ihan kaunis, mutta en jaksa juurikaan kuolata tuollaisen tädin perään. Resurssit voi käyttää muuhunkin, ns. järkevämpään tekemiseen.

Totta, järkevämpää on tumputtaa kuin tyytyä pelkkään kuolaamiseen. Ei mene resurssit hukkaan.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Panzerfaust kirjoitti:
Kovat vaatimukset otsikossa, mutta kyllähän tuon voisi kerran paksuksi panna ja tehdä sen jälkeen katoamistempun. En muuten jotenkin osaa kuvitella naista huippukokiksi. Sellaiseksi arjenpiristäjäkokiksi Sara La Fountain kelpaisi kyllä hyvin: painat nappia keittiössä ja salaoven takaa sipsuttelee Sara, joka tarjoilee pääsafkat ja jälkkärit, mutta painuu sitten takaisin kiltisti komeroon.

Kaunis nainen, ei siinä mitään.
Miten niin nainen ei vois olla huippukokki? Jo mainittu Tina on huippukokki, suomesta löytyy useita, ei kaikki vältsysti oo julkkiskokkeja mutta hyvin pärjää.
Eikö nainen sitäpaitsi perinteisesti oo hoitanu ruoanlaton kotona? Totta on että kotikokki ja ravintolakokki on eri asioita mutta kyllä nainen osaa tehdä hyvää ruokaa siinä missä miehet, ravintoloissakin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
scholl kirjoitti:
Mitä ruokaa se teki?

Ruokaohjelmien ongelma on sama kuin köksän tunneilla eli tekevät sellaisia kivikautisia safkoja, mitä meidän sukupolven henkilöt eivät suostu syömään. Kokki Kolmonenkin teki aikoinaan jotain silakkapihvimoskaa. Toinen syy miksei niitä ohjelmia jaksa katsoa on se, että niiden ruokien valmistaminen on suhteellisen vaikeata. Siellä pitäisi enemmänkin esitellä sellaisia juttuja, mitä katsojakin mahdollisesti osaisi tehdä ja nimenomaan hyvää ruokaa kuten vaikkapa grillausta tai muuta vastaavaa.

Sara la Fountainin olen kyllä muutaman kerran nähnyt viihteellä Antti Jokisen kanssa ja täytyy kyllä sanoa, että se nainen on kyllä mielettömän kaunis eli telkkarissa varmaan ihan myyvä juttu. Olisi tietysti hyvä, jos tekisi hyvää ruokaakin, eikä mitään pupujen heinää.

Mikä on sitten hyvää ruokaa? Tänä päivänä perinteinen kotiruoka alkaa olee etnoruokaa ja siksi se toimii. Esim. tosi harvassa ravintolassa (tähän ei lasketa henkilöstöravintoloita) saa enää kotiruokaa, ehkä lounaaksi jossain.

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Cosmo kirjoitti:
Jotenkin tuo vaalea jugurttijojo pukisi paremmin noita pisamaisia poskia ja kiharoita hiuksia kuin tuota lusikkaa.

Hähä! :) sehän on kokkiohjelma! Härregud,tota likaista mielikuvitusta...

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
mirasane kirjoitti:
Pojat täällä valittaa, että Avec Sara on huono kokkiohjelma, vaikka missään vaiheessa sitä ei käsittääksen ole markkinoitu kokkiohjelmana.

Niin, jos ohjelmassa "teeveekokki" heiluu keittiössä, niin ainakin itse käsitän asian niin, että ei siínä nyt mitään lennokkeja kasailla vaan lähinnä kokataan.

Täältä tähän

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Vipu kirjoitti:
Totta, järkevämpää on tumputtaa kuin tyytyä pelkkään kuolaamiseen. Ei mene resurssit hukkaan.

Exactly exactly. Täällä on jo teeveeruutu kiillotuksen tarpeessa ja vähä meni verhoillekin.

Cosmo kirjoitti:
Jotenkin tuo vaalea jugurttijojo pukisi paremmin noita pisamaisia poskia ja kiharoita hiuksia kuin tuota lusikkaa. Sarakin muuten luottaa keittiössä Globalin veitsiin, chop chop.

Kylläh...varmaan hokasitkin että valitsin tarkoituksella tuon kuvan jossa kaksimielisyys oli oikein alleviivattua...SMASHING.

Muuten kommentoisin vieläkin että kyseessä on todellakin "lifestyle"-ohjelma jossa ruoanlaitto on vain yksi osa. Mitä se lifestyle sitten on, nykyajan kaupunkisceneä, kiireisen uranaisen hohtoa, kotikatsomotumputtamista kaikkien viehättävien kimalaisten syöksyessä ruutuun, Teija Sopasen päivittämistä kolmannelle vuosituhannelle vai mitä lienekään -mene ja tiedä - minä ja Lil' Adolf olla hyvin tyytyväisiä.

"Ei tärpännyt tällä kertaa
ei tärpännyt naisen kanssa
mutta Kalle jäi sentään
ja laulettiin
ja juotiin rauhassa kossua"

JasonMiller

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mikä muuten oli se "huippukoulu", josta neitokainen aina mainitsee valmistuneensa ja tällä saannut itselleen tähtikokin statuksen? Jotenkin vaan näytti niin kömpelöltä Saran työskentely muihin "tv-kokkeihin" verrattuna. Eli onko Sara hieman liioitellut ammattitaitoaan, vai jännittikö vain.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kokinraakile

JasonMiller kirjoitti:
Mikä muuten oli se "huippukoulu", josta neitokainen aina mainitsee valmistuneensa ja tällä saannut itselleen tähtikokin statuksen? .

Niin, ainakin Hämeen Sanomien teevee-lehden mukaan Sara ei ole ainakaan vielä valmistunut siitä new yorkilaisesta huippukokkikoulusta, jonka nimeä en juuri nyt muista.

Kävi kyllä mielessä ko. ohjelman aikana, että helvetin hyvä niin. Ajatellen siis ko. koulun mainetta.

Täältä tähän

VTVH

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
JasonMiller kirjoitti:
Mikä muuten oli se "huippukoulu", josta neitokainen aina mainitsee valmistuneensa ja tällä saannut itselleen tähtikokin statuksen?

CIA, ja ei ole ainakaan lehtien mukaan valmistunut vielä kyseisestä koulusta.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Niin tiedä sitten kokkauksesta, mutta kyllähän Saraa katsoo huomattavasti mielummin kuin jotain Tinaa jolla ei muuta ole kuin sormet sopassa.

Mutta jos "TV-kokeista" jotain kunnon kokkia haluaa katsella, niin paras tyytyä Strömsösä esiintyvään Björklundiin. Siis se laittaa ruokaa.

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Ihme valitusta taas ketju täynnä. Itse en ainakaan katso yhtäkään kokkiohjelmaa ruuanlaiton takia.
Tinaa ja tätä katson aina kun kerkeän ja aivan muista syistä kuin että oppisin tekemään lettuja, missä on perunaviipaleita sisällä...

Tiivistettynä:
Pirun hyvännäkönen seksiobjekti, jota voi katsoa myös oman muijansa kanssa viattomasti, "Hyviä reseptejä..."

Suosikkijoukkue
HIFK
Joo tää kissa on kyllä nykyään sellanen kulahtanut narttu.
Tarpeeksi kauan pyörinyt sedun kuppiloissa pöydän alla ja päällä.

Oikeeltaan nimeltään se on kuitenkin joku "sinikka hyvärinen", ihan kivannäköinen mutsi ei siinä mitään, varmaan se osaa työntää rucolaa lampaanperseeseen ihan kivasti hihitellen.

Enemmän tykkään Aaken ja sakun nikseistä missä tirvastaan kossua makkaraan ja makkara kitaan.
Tai sukulan huulenheitto menee, tai ei ehkä enään mutta meni.
Tai Soppamiehen vitsit ne oli ekana kesänä ihan hauskoja, ei nekään enään.
Makupaloja tai alastonta kokkia ei jaksa katsella, koska toisista ei saa tolkkua ja toisen tekemät safkat maksaa 98€/henki/100g.

Kokkiohjelmat on enemmän tai vähemmän aina perseestä, ei ne parane vaikka siellä tonnäköinen missi olisikin.

Olen samaa mieltä että kokkiohjelmassa asiaa on se että sisään raahataan puolikas sika joka paloitellaan samalla näyttäen miten se muka tapahtuu.
Mausteina käytetään tasan suolaa ja jotain pippuria.
Ruokajuomana on just sitä olutta ja makuhermot herätellään kirkkaalla viinillä.

Eli työntäköön ne rucolat ja tuoreet yrtit vaikka sinne ja tuokaa ruoka esiin.

perk.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
fat of the land kirjoitti:
Kokkiohjelmat on enemmän tai vähemmän aina perseestä, ei ne parane vaikka siellä tonnäköinen missi olisikin.

Ne nimenomaan paranee silloin kun siellä on tuon näköinen kissa kiehnäämässä, ne reseptit ja ruokaohjeet löytyy kyllä (itse asiassa paremmin) kirjoistakin.

ps. Minä voisin antaa omaa "lusikkaani" Saralle imeskeltäväksi, lupaan että Sara saa sieltä "jugurtit" huulilleen...

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
ervatsalo kirjoitti:
Kävi kyllä mielessä ko. ohjelman aikana, että helvetin hyvä niin. Ajatellen siis ko. koulun mainetta.

Täältä tähän

Ainakin radiossa referoivat jotain lehtijuttua tuon ohjelman tekemisestä, ja siinä kerrottiin esim. pekonin paistamisen menneen uusiksi pari kertaa. Ekalla kerralla Sara poltti ne, tokalla kerralla kameramies ei vain osannut. Viisi tuntia oli kestänyt yhden jakson tekeminen.

Eli kai siellä Culinary Institute of Americassa on vielä pari ovaria suorittamatta, jos ei pekonin paistaminen onnistu kerralla.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Huuliveikot tv-sarjassa oli kuitenkin se kaikista paras ruokaohje - nyrkillinen voita pannuun ja Kossu pakkaseen.

Kun tätä Saraa nyt on niin kehuttu, niin olis kiva nähdä sellainen tv-ohjelma jossa tämä Sara haastaisi Tina Nordströmin "kaksintaisteluun" köksäämisessä. Enkä nyt tarkoita mitään mutapainia alastomana, vaan ihan kunnon kokkaamista. Sehän olisi oiva brunetin ja blondin duelli.

Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Joku vähemmän kädetön ihminen voisi varmaankin väsätä äänestyksen jossa ovat vastakkain Sara La Fountain ja Tina Nordström. Oma ääneni menisi Tinalle joka on jotenkin aidomman ja "kodikkaamman" oloinen.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Paitselo kirjoitti:
Kun tätä Saraa nyt on niin kehuttu, niin olis kiva nähdä sellainen tv-ohjelma jossa tämä Sara haastaisi Tina Nordströmin "kaksintaisteluun" köksäämisessä. Enkä nyt tarkoita mitään mutapainia alastomana, vaan ihan kunnon kokkaamista. Sehän olisi oiva brunetin ja blondin duelli.

Jakke Huuliparta kirjoitti:
Joku vähemmän kädetön ihminen voisi varmaankin väsätä äänestyksen jossa ovat vastakkain Sara La Fountain ja Tina Nordström. Oma ääneni menisi Tinalle joka on jotenkin aidomman ja "kodikkaamman" oloinen.

Plääh, mitä noita turhaan kilpailuttaa...miksi valita toinen jos voi saada molemmat? Minä voin, minä aion ja minä saan! Bwahahahha....BWAHAHHAHAHHAHA!!!

MINÄ!!!

PS. fat of the landille tarjoan puolikkaan keskioluen ilmaisusta "Oikeeltaan nimeltään se on kuitenkin joku "sinikka hyvärinen", ihan kivannäköinen mutsi ei siinä mitään, varmaan se osaa työntää rucolaa lampaanperseeseen ihan kivasti hihitellen"

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Jakke Huuliparta kirjoitti:

Sama kävi minullakin mielessäni, mutta en viitsinyt ruveta alkamaan.
Tai pitäiskö sittenkin? Varsinkin jos siis kyse on nimenomaan KOKKAAMISESTA & ja siihen liityvästä esiintymisestä kaikenkaikkiaan telkkarissa, eikä pelkästään "ulkokokillisista" ominaisuuksista.

Suosikkijoukkue
HIFK
Golden AWe kirjoitti:
Plääh, mitä noita turhaan kilpailuttaa...miksi valita toinen jos voi saada molemmat? Minä voin, minä aion ja minä saan! Bwahahahha....BWAHAHHAHAHHAHA!!!

MINÄ!!!

PS. fat of the landille tarjoan puolikkaan keskioluen ilmaisusta "Oikeeltaan nimeltään se on kuitenkin joku "sinikka hyvärinen", ihan kivannäköinen mutsi ei siinä mitään, varmaan se osaa työntää rucolaa lampaanperseeseen ihan kivasti hihitellen"
Jep, asia muistissa.

Patakakkonen oli aikoinaan btw. aivan loistava ohjelma, siinä keskityttiin ruokaan terveellä mentaliteetillä jos tehdään loimulohta niin lähetään tenolle jonkun tenolaisen luo ja loimutetaan se lohi siellä tenolla.
Tai vastaavaa, mennään johonkin kotimeijerille hakemaan kotijuustoa ja juodaan samlla keikalla terninmaitoa jne.
Annetaan ammatti-ihmisten ja asiantuntijoiden selittääse homma silleen miten se on.
Ja se patakakkosen tunnari on instituutio.

Pekonin paistaminen voi olla kyllä helvetin vaikeeta, jos ne keskitty CIA:ssa tuoreyrttejen sormella tökkimiseen lautasen reunalta toiselle niin jäi varmaan vähemmälle pekoninpaistot.

fat of the land kirjoitti:
Oikeeltaan nimeltään se on kuitenkin joku "sinikka hyvärinen"

Minä kyllä muistelen, että Saran oikea nimi on kyllä ihan juuri tuo Sara La Fountaine. Eikös sen isä ole joku amerikkalainen? Joskus ala-asteikäisenä Sara oli halunnut muuttaa nimensä tavallisen suomalaiseksi Saara Kuroseksi, koska koulussa oli liikaa kiusattu nimensä takia. Aikuistuttuaan on vaihtanut oikean nimensä takaisin. Ei ole Sara siis "oikeasti" mikään sinikkahyvärinen, mikä oli kyllä muuten ihan hauska heitto sinänsä :)

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kyllä tuo kova hälinä siitä kuinka hyvän näköinen La Fountain on, on mielestäni jokseenkin ihme juttu. Mielestäni tuo naikkonen on jopa hieman ei-hyvän näköinen kuin extrahyperkaunotar. Ohjelmasta sen verran: en ole sitä katsonut mutta mainokset näyttää niin slööperiltä etten vakuutu kenenkään siitä pitävän..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy