Teemu Turunen HIFK:ssa

  • 89 363
  • 345

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Annetaan TT#77 aikaa! Helvetin pitkä tauko peleistä, kun KHL meni korona- ja olympiatauolle hyvissä ajoin vuoden alussa. Eipähän näistä KHL-miehistä kukaan ole vielä dominoinut Liigaa, joten kaikki hakevat vielä paikkaansa.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Annetaan TT#77 aikaa! Helvetin pitkä tauko peleistä, kun KHL meni korona- ja olympiatauolle hyvissä ajoin vuoden alussa. Eipähän näistä KHL-miehistä kukaan ole vielä dominoinut Liigaa, joten kaikki hakevat vielä paikkaansa.

Amen. Teme tulee vielä.

Samalla on sanottava, että Härkä on kyllä dominoinut liigaa. Sekä fyysisesti, että maalien merkeissä. Mutta silläpä oli tosiaan kovat rytmiä ylläpitävät pelit.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Annetaan TT#77 aikaa! Helvetin pitkä tauko peleistä, kun KHL meni korona- ja olympiatauolle hyvissä ajoin vuoden alussa. Eipähän näistä KHL-miehistä kukaan ole vielä dominoinut Liigaa, joten kaikki hakevat vielä paikkaansa.
Pelaamattomuuden lisäksi varmasti sekin hankaloittaa, ettei vielä tiedä, mitä Lügassa saa tehdä ja mitä ei. Tosin seeprojen linjasta ei tiedä kukaan muukaan - se kun tuntuu vaihtelevan pelistä ja erästä toiseen. Eiköhän Turunen saa kuitenkin juonesta kiinni taas pian.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En mä oikein osaa olla Turusesta huolissani, vaikka vähän tahmeaa on ollutkin. Lätkä on itseluottamuspeli ja yksikin onnistuminen maalin muodossa rentouttaa tekemistä ja se taas saa ihmeitä aikaan. Malttia vaan.
 
Suosikkijoukkue
IFK
En mä oikein osaa olla Turusesta huolissani, vaikka vähän tahmeaa on ollutkin. Lätkä on itseluottamuspeli ja yksikin onnistuminen maalin muodossa rentouttaa tekemistä ja se taas saa ihmeitä aikaan. Malttia vaan.
Kaveri on buustannu itsensä kohelon pleijareihin, mutta meneekin seura ja leipä alta. Kaverit pelaa sotaa käyvässä maassa, mutta nyt pitäis olla porissa terävänä ässiä vastaan. Kenenköhän fanin pakka kestäis saman setin?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: HJL
J

Just-Ice-Hockey

Kaveri on buustannu itsensä kohelon pleijareihin, mutta meneekin seura ja leipä alta. Kaverit pelaa sotaa käyvässä maassa, mutta nyt pitäis olla porissa terävänä ässiä vastaan. Kenenköhän fanin pakka kestäis saman setin?

Kaverilla oli myös mahdollisuus nauttia kovasta palkasta ja olla pelaamatta. Itse omasta tahdostaan on Jokerit-sopimuksen purkanut ja tehnyt (oletettavasti) vähempiarvoisen sopimuksen IFK:hon. Tuskin TT:n tarvitsee IFK:n liksoillakaan nälkää nähdä. Siinä hetkessä, kun pelaaja on nimensä IFK:n sopimuspaperiin kirjoittanut, pitää lauantai-illan Porissa kiinnostaa. Kuukauden tauon jälkeen tatsi voi olla hakusessa, mutta latauksesta se ei tässä vaiheessa saa enää olla kiinni. Ja toki TT on aikalailla viimeinen pelaaja, jolla luulen olevan vaikeuksia syttyä mihinkään matsiin. Pakan kestäminen on lopulta osa ammattilaisuutta.

Se monenko palstalaisen Pulli tuollaisen muutoksen kestäisi, on aika toissijaista. Mutta kun tällaisen kysymyksen heitit ilmoille, niin miten on, kestäisikö sinun pakka tuon setin?
 
Suosikkijoukkue
IFK
Kaverilla oli myös mahdollisuus nauttia kovasta palkasta ja olla pelaamatta. Itse omasta tahdostaan on Jokerit-sopimuksen purkanut ja tehnyt (oletettavasti) vähempiarvoisen sopimuksen IFK:hon. Tuskin TT:n tarvitsee IFK:n liksoillakaan nälkää nähdä. Siinä hetkessä, kun pelaaja on nimensä IFK:n sopimuspaperiin kirjoittanut, pitää lauantai-illan Porissa kiinnostaa. Kuukauden tauon jälkeen tatsi voi olla hakusessa, mutta latauksesta se ei tässä vaiheessa saa enää olla kiinni. Ja toki TT on aikalailla viimeinen pelaaja, jolla luulen olevan vaikeuksia syttyä mihinkään matsiin. Pakan kestäminen on lopulta osa ammattilaisuutta.

Se monenko palstalaisen Pulli tuollaisen muutoksen kestäisi, on aika toissijaista. Mutta kun tällaisen kysymyksen heitit ilmoille, niin miten on, kestäisikö sinun pakka tuon setin?
Uskotko oikeasti siihen, että venäjältä maksetaan yhtään mitään?
Elämä on koulinut. En taatusti ole täällä se, joka ensimmäisenä paskoo housuunsa vihun maalin johdosta, kun peliajasta on puolet jäljellä.
 
J

Just-Ice-Hockey

Uskotko oikeasti siihen, että venäjältä maksetaan yhtään mitään?
Elämä on koulinut. En taatusti ole täällä se, joka ensimmäisenä paskoo housuunsa vihun maalin johdosta, kun peliajasta on puolet jäljellä.

Uskon, että Jokerit nuo palkat olisi tavalla tai toisella maksaneet. On kuitenkin syytä huomata, että siellä on suomalainen pääomistaja, kyseessä on suomalainen osakeyhtiö ja sen toimintaan sovelletaan Suomen lakia. Eli kyllä, uskon, että Jokerit olisivat palkat maksaneet ja maksavat niille pelaajille, joiden sopimuksia ei purettu. Jos joukkue olisi esimerkiksi Moskovasta, asia olisi täysin toinen.

Jos kysymyksesi koski vain tämän illan senhetkistä tulosta uskon, että lähes 100% palstalaisista pakka olisi tuon olisi kestänyt.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Björninen, Junttila, OLeskinen
Boldaus oma. Junttila nyt eilistä lukuunottamatta ollut Kärppä-kannattajien hampaissa, joten ei hänkään missään jäätävässä vireessä olet ollut.

Vaikka tuo Lätyn faniesimerkki oli taas ihan puuta heinää niin itse uskon TT#77 vielä löytävän vireensä tässä loppukaudella ja sitä kautta tulee olemaan äärimmäisen arvokas meille.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Älyttömäksi menee keskustelu täällä. Olemme tällaisen yläpuolella.

Asenteesta ei jää Turusella kiinni, siitä olen ihan 100% varma. Ei myöskään yrityksen puutteesta. Ja kun näin on, voimme olla levollisin mielin. Tämäkään sota ei yhtä miestä kaipaa, mutta vaikka Turunen ei tekisi pinnan pinnaa loppukaudella, näen hänet mieluummin meillä kuin missään muualla.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Boldaus oma. Junttila nyt eilistä lukuunottamatta ollut Kärppä-kannattajien hampaissa, joten ei hänkään missään jäätävässä vireessä olet ollut.

Vaikka tuo Lätyn faniesimerkki oli taas ihan puuta heinää niin itse uskon TT#77 vielä löytävän vireensä tässä loppukaudella ja sitä kautta tulee olemaan äärimmäisen arvokas meille.

Ei tässä nyt mistään jäätävyydestä tarvitse puhua, kun tarkoitus oli nostaa esimerkkejä sellaisista khl:stä palaavista, jotka tilastojen valossa ovat vähintäänkin kohtuullisesti päässeet liigavauhtiin. Junttila 5 pelia, 1+3 (+2).

Turunen 7 peliä, 0+2 (-1). Itse kuitenkin luotan Turuseen alun himmailusta huolimatta ja ihme jossei kohta nosta tasoaan tuttuun laatuluokkaan. Kolmeen viime matsiin kaksi, joissa miehellä nolla laukausta, mikä on yllättävää. Onneksi on aikaa parantaa.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Tämä kaveri on kuin varjo entisestä... Pelasiko Venäjällä hyvin? Pleijareissa tärähtää?

Onko muuten pelannut yhtään peräkkäistä peliä samojen ketjukavereiden kanssa? Saattaisi hieman selittää, että on ollut hieman vaikea tutustua joukkueeseen.

Mutta en ole huolissani. Tulee vielä. Pientä tuskailua. Ensin se oma ketju kuntoon ja yksi kahden maalin ilta ja sitten tärähtää.
 

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
Itseäni ihmetyttää vähän Turusella toi luistelu. Näyttää, että olisi raskas jalka. Eikös Turunen ollut vikkeläjalkainen kaveri kaudella 19-20. Muutenkin ollut aika pehmee. Potentiaalia on kuitenkin huomattavasti parempaan. Mutta en usko, että pääsee lähellekään Liigassa totutulle tasolle. Toivottavasti ja todennäköisesti Turuselle annetaan aikaa vaikka ei otteillaan niin isoa roolia ansaitsikaan, se kantaa kyllä hedelmää pleijareita ajatellen.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itseäni ihmetyttää vähän Turusella toi luistelu. Näyttää, että olisi raskas jalka. Eikös Turunen ollut vikkeläjalkainen kaveri kaudella 19-20. Muutenkin ollut aika pehmee. Potentiaalia on kuitenkin huomattavasti parempaan. Mutta en usko, että pääsee lähellekään Liigassa totutulle tasolle. Toivottavasti ja todennäköisesti Turuselle annetaan aikaa vaikka ei otteillaan niin isoa roolia ansaitsikaan, se kantaa kyllä hedelmää pleijareita ajatellen.

Luistelu on aina ollut Turusella se kehityskohde, mutta ei tosiaan näytä putki kulkevan edes sen vertaa, miltä se viimeisellä visiitillä näytti.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Luistelu on aina ollut Turusella se kehityskohde, mutta ei tosiaan näytä putki kulkevan edes sen vertaa, miltä se viimeisellä visiitillä näytti.

Mun mielestä ensimmäisissä peleissään meillä pelasi paremmin kuin nyt.

Toki tuo 7vko pelaamattomuus ja uuteen joukkueeseen siirtyminen, jossa todennäköisesti pelataan erilaista lätkää, on varmaan iso muutos kenelle tahansa.
 

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Joo ei ole vielä ihan sama Turunen kun oli viime visiitillä, mutta ratkoo luultavasti meille matsin tai kaksi when it REALLY matters... Liike on heikkoa nyt, mutta kun katsoo noita käsiä miten ne käy...
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun mielestä ensimmäisissä peleissään meillä pelasi paremmin kuin nyt.

Toki tuo 7vko pelaamattomuus ja uuteen joukkueeseen siirtyminen, jossa todennäköisesti pelataan erilaista lätkää, on varmaan iso muutos kenelle tahansa.

Totta kai. En minä henkilökohtaisesti ole hetkeäkään epäillyt, etteikö Turunen tulisi olemaan vielä todella tärkeä palanen tänä keväänä.

Täytyy muistaa, että viime visiitilläkin meni hetki, että sai juonen päästä kiinni.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mojo

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Turunen tekee joka kerta saman jutun kun saa kiekon hyökkäysalueella. Lähtee polkee laidan vierustaa, nopea jarrutus, käännös, törmäys puolustajaan, kiekon menetys.

Keksi jotain uutta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös