Teemu Selänne? Tilanne?

• 25 333
  • 111

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
flintstone kirjoitti:
Kaivatko sinä vastaavasti tähän listan suomalaisista pelaajista jotka tekivät Selänteen 16+16 tehoja kovemmat tehot edellisellä NHL-kaudella? Ja Teemu siis teki nuo aivan paskat tehot keskittyessään valittamaan valmentajasta. (tämä tilasto ihan vain siksi että otetaan hieman perspektiiviä siihen kuinka paskasti Selänne edellisellä NHL-kaudella pelasi)

Kaivatko myös samalla tähän kootusti vaikkapa reilut 20 kpl niitä Teemun valituksia valmentajastaan? Ei luulisi meinaan olevan mikään ongelma koska ihan suoraan sinua lainaten (kaveri=Selänne) viimeiset kaudet kaveri on keskittynyt valittamaan valmentajasta.

ps. pidät varmaan myös Ville Niemistä tällaisena jatkuvasti valmentajasta valittavana pelaajana? Varsinkin kun Ville Niemisen World Cup oli jatkuvaa valittamista valmentajasta, eikö totta?

Mitäköhän tekemistä Ville Niemisellä tai suomalaisilla on Selänteen kanssa? En jaksa edes kaivaa, koska suomalaisten kenttäpelaajien taso on ollut NHL'ssä viime vuosina kovin vaatimaton. Se että on suomalaisista NHL'ssä neljänneksi korkeimmalla pistepörssissä(vai oliko viides?) ei kauhean kova meriitti kyllä ole. Yhtä hyvin voisin vetää tähän vaikka sen että "monesko Oliwa oli puolalaisista?". Enkä nyt vertaa Oliwaa ja Selännettä, vaan sitä tilannetta että jos kilpailua ei ole tai se on heikohkoa, niin ei se pelaajan arvoa muuta muihin pelaajiin verrattuna(siis muunmaalaisiin kuin suomalaisiin).

Teemu on Suomen paras oikealaitahyökkääjä todennäköisesti vieläkin, mutta se ei valitettavasti kerro Teemun tasosta läheskään niin paljoa, kuin suomalaisten laitureiden heikkoudesta(hyökkäyspäässä, näitä raskaan työn raatajiahan löytyy vaikka 5 joukkueeseen).

Enpä nyt jaksa erikseen kaikille vastata, niin kysynpä vaan että ihanko vakavissanne luulette että Anaheim oli Teemun ykkkösvaihtoehtoja ja hän laski palkkaansa ihan hyvää hyvyyttään 1miljoonaan, eikä jo mainitsemistani seikoista.

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
eagle kirjoitti:
Enpä nyt jaksa erikseen kaikille vastata, niin kysynpä vaan että ihanko vakavissanne luulette että Anaheim oli Teemun ykkkösvaihtoehtoja ja hän laski palkkaansa ihan hyvää hyvyyttään 1miljoonaan, eikä jo mainitsemistani seikoista.

Ei välttämättä ykkösvaihtoehto, mutta todennäköisesti hyvinkin korkealla Selänteen listalla. Uskon, että Anaheim oli ainoa seura, johon Teemu oli valmis menemään hieman pienemmälläkin palkalla. En väitä, että muut seurat olisivat maksaneet huimia summia, mutta varmasti enemmän kuin 1M hän olisi jostain muualta saanut. Tärkein seikka hänelle kuitenkin oli se, että hän saa hyvin peliaikaa joukkueestaan. Hän ei missään nimessä halua joutua samanlaiseen tilanteeseen, mihin joutui Coloradossa.

Ja tosiaan tällainen spekuloiminen on käytännössä aivan turhaa. Teemu on omien sanojensa mukaan tyytyväinen sopimukseen Anaheimin kanssa, niin miksipä sitä jankkaamaan.

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Taitopelaaja kirjoitti:
Ei välttämättä ykkösvaihtoehto, mutta todennäköisesti hyvinkin korkealla Selänteen listalla. Uskon, että Anaheim oli ainoa seura, johon Teemu oli valmis menemään hieman pienemmälläkin palkalla. En väitä, että muut seurat olisivat maksaneet huimia summia, mutta varmasti enemmän kuin 1M hän olisi jostain muualta saanut. Tärkein seikka hänelle kuitenkin oli se, että hän saa hyvin peliaikaa joukkueestaan. Hän ei missään nimessä halua joutua samanlaiseen tilanteeseen, mihin joutui Coloradossa.

Ja tosiaan tällainen spekuloiminen on käytännössä aivan turhaa. Teemu on omien sanojensa mukaan tyytyväinen sopimukseen Anaheimin kanssa, niin miksipä sitä jankkaamaan.

Niin en epäile etteikö Teemu olisi tyytyväinen Anaheimissa, mutta on vain kovasti ristiriidassa nuo aiemmat lausunnot ja tämä valinta "en viitsi ilmaiseksi pelata" "tahdon Stanley Cup joukkueeseen" "En mene ainakaan Anaheimiin" "käymmä rauhassa seuroja läpi järjestyksessä". Jne. Noiden valossa ja siinä että seura löytyi vasta nyt, niin ei tainnut mennä ihan suunnitelmien mukaan. Mutta turhapa tästä enempää jauhaa. Toivotaan Teemulle hyvää kautta.

Suosikkijoukkue
Lukko
Selänteestä

Selänteen on ehdottomasti järkevämpi mennää Anaheimiin, jossa varmasti löytyy peliaikaa, kuin johonkin "parempaan" seuraan istumaan penkillä. Sitä paitsi on maajoukkueenkin (Torinon) kannalta huomattavasti parempi tilanne, että Selänne on ennen kisoja pelannut paljon esim. ylivoimaa ja peliaika ja roolitus on muutenkin kohdillaan. Todennäköisesti tulosta syntyy maajoukkuessakin ihan toisella tavalla kuin penkilläistumisen jälkeen

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
eagle kirjoitti:
Mitäköhän tekemistä Ville Niemisellä tai suomalaisilla on Selänteen kanssa?

Eipä juuri mitään muuta kuin kansalaisuus. Minua vain ottaa päähän tuo yleistys että Selänne olisi viimeiset kaudet vain valittanut valmentajasta. Ihan samalla perusteella esimerkiksi Ville Niemistä voi pitää pelkkänä valmentajasta itkijänä taannoisen World Cupin jäljiltä, mutta koska Niemisen Ville ei ole sinulle Teemu Selänteen tyylinen punainen vaate niin ethän sinä Niemistä tuollaiseksi pelaajaksi leimaa.

eagle kirjoitti:

En usko että Anaheim oli Selänteen ensimmäinen vaihtoehto, tai se seura johon Teemu ensisijaisesti olisi halunnut mutta veikkaanpa että yllättyisit kuinka ylhäällä Anaheim Teemulle kuitenkin oli. Ja en myöskään usko että 1M oli se mitä alunperin Selänne lähti tavoittelemaan, mutta nykyisessä tilanteessa oli järkevää tinkiä hieman palkastaan ja päästä taas pelaamaan, varsinkin kun koti oli jo valmiiksi Anaheimissa ja ympyrät niin siviilipuolella kuin hallilla on tuttuja. Eikä Selänteet varmaan joudu nälkää näkemään vaikka Teemu pelaakin vain miljoonalla. En silti usko että 1M oli se mitä Teemun olisi ollut mahdollista saada jos halua juosta vain rahan perässä olisi ollut, tuskin 2M enempää silti olisi mistään irronnut.

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Selänne Torinon ykkösketjuun!

Teemu on päässyt varsin mallikkaaseen vauhtiin Anaheimissa. 8 ott, 5 maalia + 2 syöttöä = 7 pinnaa (ja +/- näyttää +4). Lisäksi Selänne on suomalaisten maalipörssin kärjessä Lehtisen kanssa. Kausi on tietysti pitkä ja paljon vielä tapahtuu, mutta erittäin hyvässä vauhdissa Selänne tuntuu olevan. Jos meno jatkuu niin eiköhän Torinon hyökkääviin 1.-2. ketjuihin ole Suomella jo yksi varma nimi.

Jääaikaa Temelle on tullut ihan hyvin, n 16min/ottelu. En ole itse nähnyt Anaheimin pelejä, osaako kukaan palstan kirjoittajista valaista millaisia on olleet Temen esitykset jäällä? Liukuuko jäällä polvivaivoista toipunut varma scorettaja vai kärkkyykö kaveri laiskasti punaviivalla ja maalipaikoissa vaan on "sattumalta" oikealla paikalla?

Voiko jo onnitella että miljoona on käytetty hyvin Ducksien toimesta?

Zengur

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Muilta, en niinkään suomalaista palstoilta olen lukenut monen monta kommenttia joissa itketään mitä maksetaan näinä palkkakaton aikoina vaikka Worrelille, Brashearille, Malakhoville (etenkin, mitä helkkaria?!?) tai R. Niedermeyerille, ja vertauskohteena usein "we could've had Selanne for less!" Johan Brad Isbisterkin kuittaa enemmän peruspalkkaa, ja sitä on monen hankala tajuta... Senkin jälkeen että kautta liigan edellisellä pelatulla NHL-kaudella Selännetta haukuttiin aika rankasti, ei pelkästään täällä kotosuomessa jossa kritiikki ja iva sai yllätävät mittasuhteet, vaan muualtakin sai kuulla usein tästä autoja ja rahaa rakastavasta, hitaasti luistelevasta floatterista joka oli viimeksi hyvä vuonna 1999.

Hitaimmat heräilijät olivat jopa siitä kiukuissaan että Anaheim rekrysi Selänteen niinkin suurella kuin yhden millin lapulla... Vaikka suurin osa liigan (etenkin veteraani) pelaajista jotka pystyvät huonoimmillaan 16+16 kauteen saavat enemmän, silti oli huono veto palkata, niin huono on Teemu Selänne.

Pirteä poikkeus oli muuten Migthy Ducksin omat sivut, k.o. sivujen foorumeilla oli nähtävissä runsaasti aitoa iloa ja innostusta vanhan maalipyssyn paalusta Pondille.

Tekee hyvää katsella nyt tilastoja. Olen katsonut kaikki highlightit mitä olen kyennyt ja Teemulla on taas ollut jopa läpiajoja, näkemäni maalit eivät ole olleet vahinkoja ja fanien puheiden perusteella ukko pelaa yllättävän fyysista kiekkoa.

Thunder#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa, Pelicans
Zengur kirjoitti:
Tekee hyvää katsella nyt tilastoja. Olen katsonut kaikki highlightit mitä olen kyennyt ja Teemulla on taas ollut jopa läpiajoja, näkemäni maalit eivät ole olleet vahinkoja ja fanien puheiden perusteella ukko pelaa yllättävän fyysista kiekkoa.

Joo, Selänne on parantanut otteitaan viime kausista. Ehkä pitkään vaivanneet vammat ja uudet maisemat ovat vieneet peli-iloa. Nyt takaisin tuttuun ympäristöön ja vuoden tauon jälkeen pelaaminen maistuu taas. Mahtavaa nädhä, että Finnish Flash on herännyt takaisin maalin tekoihin. Kylllä Selänne aina on ollut pelimies. Toivottavasti kausi menee ilman loukkaantumisia ja nähdään Teemu Torinossa!

samppa

Jäsen
HYVÄ TEEMU!!!

10 matsia 6+3=9. Nyt on pakko uskoa jo miehen palanneen hienon huippukiekkoilijaksi. Jos on joukkueensa paras piste- ja maalintekijä kertoo se jo sen että mies on tehokas.

Todella hienoa nyt vihdoin saada kaiken maailman kateelliset "kiekkotietäjät" hiljaiseksi. Kumma kuinka Kurrille ei napistu kun hänen tehonsa alkoivat iän myötä tippumaan. Tuntuu kuin Teemua kohtaan on kohdistunut aivan liiallista vihanpitoa jota en voi ymmärtää.

Nyt vaan lisää kiekkoa pörsään ja lisää suita suppuun.

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
samppa kirjoitti:
Todella hienoa nyt vihdoin saada kaiken maailman kateelliset "kiekkotietäjät" hiljaiseksi. Kumma kuinka Kurrille ei napistu kun hänen tehonsa alkoivat iän myötä tippumaan. Tuntuu kuin Teemua kohtaan on kohdistunut aivan liiallista vihanpitoa jota en voi ymmärtää.

Kyllä. Olin täysin hämmentynyt siitä kuinka voimakkaasti Teemu tuomittiin menneen talven lumeksi lähes kaikkien toimesta viimeisen kahden kauden aikana, vaikka miehen ongelmat olivat selkeästi loukkaantumisissa ja myös hivenen valmentajien kanssa. Hyvin nopeasti olivat suomalaisetkin supertähtensä hylkäämässä.

Teemun "arvonalennus" oli yksi jyrkimmistä ja perusteettomimmista mitä olen nähnyt. Ehkä siksi että omatkaan eivät hänen otteitaan jaksaneet perustella.

Johnny Cool

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Tappara, Suomi.
Idioottikaverini intti kaksi vuotta, että Selänne on nykyään perseestä, mutta olin eri mieltä. Selännehän oli vielä 2003 kisoissa huippuvireessä, mutta sitten taisi tulla polviongelmia, jotka on nyt vihdoin saatu kuriin. Taas olin oikeassa. Teemu rulaa!

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
psychodad kirjoitti:
Teemu tuomittiin menneen talven lumeksi lähes kaikkien toimesta viimeisen kahden kauden aikana

No, itse en pahemmin Teemua tuominnut menneen talven lumeksi, mutta miehen asenne jurppii kyllä edelleen. Ei se ole ennen haitannut, mutta nyt sitten kun hän kävi Avalanchessa ja inisi Granatosta jatkuvasti, niin arvostus laski kyllä selvästi. Teemun päähän ei tuntunut menevän se, että Hejduk oli selvä ykkönen oikean laidan pelipaikkoja jaettaessa.

Teemu ihan itse omilla surkeilla otteillaan myös lahjoitti oman paikkansa ratkaisupeleissä Marek Svatosille, joka loisti Fopan vierellä. Kuten Jatkoajan kolumnissakin toissa keväällä luki, Teemu teki sen itse.

Mutta ei minua kyllä yhtään häiritse miehen menestys Anaheimissa, päinvastoin. Ei Suomella ole koskaan ollut liikaa huippupelaajia.

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
samppa kirjoitti:
Kumma kuinka Kurrille ei napistu kun hänen tehonsa alkoivat iän myötä tippumaan. Tuntuu kuin Teemua kohtaan on kohdistunut aivan liiallista vihanpitoa jota en voi ymmärtää.

Kaikkea ihmeellistä ne neljä Stanley Cup-voittoa tekeekin pelaajan maineelle. Hiukan eri asia olla vanha konkari ja kaiken voittanut kuin vanha konkari eikä ole voittanut kuin yhden Euroopan Cupin. Eron huomaat kun haukkaat.

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
teemu_s kirjoitti:
Kaikkea ihmeellistä ne neljä Stanley Cup-voittoa tekeekin pelaajan maineelle. Hiukan eri asia olla vanha konkari ja kaiken voittanut kuin vanha konkari eikä ole voittanut kuin yhden Euroopan Cupin. Eron huomaat kun haukkaat.

Minä en nyt ymmärrä miten joukkueen menestymisellä on tekemistä yksilöä arvostettaessa. Ilmeisesti Saku Koivukin saa samanlaista paskaa niskaansa, mikäli sattuu pelaamaan koko loppuikänsä Montrealissa, sillä Montreal tuskin tulee voittamaan Stanley Cupia.

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
teemu_s kirjoitti:
Kurri taitaa olla kyllä voittanut viisi Stanley Cupia.

Mutta itse asiaan. Kyllä Teemu on paljon turhaakin kritiikkiä saanut niskaansa. Minä en ainakaan usko, että se Stanley Cup-voitto on jäänyt hänestä kiinni. Kyllä Selänne on aina ollut joukkueensa avainpelaajia (ps. Colorado). Ja jos ajatellaan maajoukkuettakin, niin ei Teemu ole juuri koskaan ainakaan pisteiden osalta pettänyt meitä.

samppa

Jäsen
Grainger kirjoitti:
No, itse en pahemmin Teemua tuominnut menneen talven lumeksi, mutta miehen asenne jurppii kyllä edelleen. Ei se ole ennen haitannut, mutta nyt sitten kun hän kävi Avalanchessa ja inisi Granatosta jatkuvasti, niin arvostus laski kyllä selvästi. Teemun päähän ei tuntunut menevän se, että Hejduk oli selvä ykkönen oikean laidan pelipaikkoja jaettaessa.

Mielestäni mediaakin voi syyttää että loi Teemusta sen itkupillin kuvan mediassa. Enemmänkin myös media valitti Teemun saamasta peliajasta ja siihen Teemun nyökkäilevät mielipiteet niin siinähän te olette jo syyttämässä miestä napisijaksi ja itkupilliksi. Mies syystäkin oli turhautunut ja eipä ole maailman tai Suomenkaan ainoa pelaaja kuka näin on tehnyt. Mutta vaikea sen Teemun oli tulosta tehdäkkään kun peliaikaa tuli säälittävät 10min ja vierellä pelaajia kuten Riku Hahl, Dan Hinote ja muut "pistenikkarit". Teemu kuten muutkin tarvitsevat rinnalleen pelaajia jotka kykenevät tekemään tulosta.
Toki ei mies ollut parhaimmillaan, mutta ymmärrän kyllä Temeä-.

Käsittämätöntä haukkua Teemua asenteestaan. Teemua pidetään yleisesti parhaimpina pukukoppipelaajina ja siitä osoituksena (Kariyan poissaollessa) Ducksin C. Teemu on jokaisessa pelaamassaan joukkueessa ollut joukkueen sisällä ja fanien suosituimpia ellei suosituin pelaaja. Ei siis mikään diiva kuten Yashin. Maajoukkueessakin olemme monesti saaneet todistaa Teemun uhrautuvaisuutta ja on heittäytynyt kiekkojen eteen. Eli ei nyt ainakaan asenteesta häntä voi syyttää.

Joka tapauksessa Teemua kehutaan nyt kilpaa kaikkialla ja sepäs minua vallan ilahduttaa. Jatka Teemu samaan malliin.

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
samppa kirjoitti:
Käsittämätöntä haukkua Teemua asenteestaan. Teemua pidetään yleisesti parhaimpina pukukoppipelaajina ja siitä osoituksena (Kariyan poissaollessa) Ducksin C. Teemu on jokaisessa pelaamassaan joukkueessa ollut joukkueen sisällä ja fanien suosituimpia ellei suosituin pelaaja.

Selänne on malliesimerkki lahjakkuudesta, joka tarvitsee peli-iloa kukoistaakseen. Tämä toteamus ei ole arvottava, vaan kiihkoton mielipide: jotkut pelaajat kaipaavat enemmän painetta ja keppiä, jotkut iloa ja porkkanaa, ja Selänne kuuluu selvästi tähän jälkimmäiseen ryhmään. Tällainen pelaaja ei toimi pelkällä "asenteella" ja "tsempillä", vaan hänen persoonansa tarvitsee pelissä toimiakseen aitoa, välillä suorastaan lapsellista pelaamisen iloa (mikä ei tekisi kyllä pahaa kenellekään).

Olen todella iloinen siitä, että ainakin alkukauden perusteella Selänne on tekemässä comebackia - itsekin olin erheellisesti sitä mieltä, että hänen junansa meni jo. Jos Teemu päätyy runkosarjassa yli 60 pisteen tehoihin (piste per peli -tahtiin en kyllä jaksa uskoa), olen ensimmäisenä valmis ilolla myöntämään, että väärässä olin!

Viljuri

Jäsen
Ja Selänteelle yli 21 minuuttia St Louisia vastaan ja kaksi kaappia, joista jälkimmäinen läpiajosta. Muutoinkin Selänne mm. ylivoimassa ratkaisevassa roolissa, vaikkei saanutkaan syöttöpisteitä. Eli luonnollinen valinta ottelun ensimmäiseksi tähdeksi.

Selänne on lunastamassa itselleen melkoista ruutua näillä otteilla. Ja Selänne näyttää ottavan myös aloituksia, toki matalampi aloitusten voittoprosentti näyttää olevan kuin Koivulla.

Brunberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyynärpäätaklaus
Oli hieno maali tuo jälkimmäinen. Ei mies paskaa puhunut kun sanoi polven haittaavan peliä aika paljon. Todella hyvässä vireessä on Selänne nyt.

Baawo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers
Tossa läpiajomaalissa oli jotenki 90-lukulainen Teemu fiilis. Vaikka en yhtään kokonaista Anaheim matsia ole tällä kaudella nähnyt, niin lupaavalta näyttää Selänteen kunto Suomea ja Torinoa ajatellen...

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ja taas viime yönä Anaheimille 3-2 voitto, jossa Selänteelle 1+2. Tällaista menoa on kyllä ilo seurata!

scholl

Jäsen
Itse väittäisin, että ei ole pelkästään siitä kyse, että Selänne olisi ollut loukkaantunut tai puolikuntoinen edellisinä kausina, vaan on ollut motivaatio kateissa. Mies oli pelannut lätkää ikuisuuden/koko ikänsä, tienannut riittävästi ja homma alkoi maistua puulta. Sai vetää vuoden henkeä, juhlia joka viikko, vetää viinaa hyvässä seurassa, pelata golfia ja ladata akkuja. Kun oli vielä lockout-kausi niin moni pelikuntoisistakin nhl-kanssapelaajista oli Suomessa, joten hän pystyi viettämään heidänkin kanssaan aikaa. Pikkuhiljaa tuolla breikillä Selänne sai motivaation ja tsempin uudelleen kuntoon ja nyt pelaa nuoren miehen innolla jälleen ja on nälkä menestyä.

Itse olen erittäin yllättynyt Selänteen tehoista. Täytyy sanoa, että alkoi tulla sellainen tunne, että hän on saanut lätkältä kaiken ja nauttii vapaa-ajasta sen verran, etten uskonut enään paluuseen huipulle. Toisaalta, alkoihan dokaaminen maistua jossain vaiheessa Häkkisellekin puulta ja hän palasi autonrattiin. Selänne teki samoin ja tulokset ovat häikäiseviä. En ole yhtään ainoata Ankkojen peliä nähnyt, mutta Selänne on tehnyt häikäisevää jälkeä ja voi sanoa, että yllättänyt monet meistä. Tällä menolla voi tehdä vielä rahakkaan sopimuksen parille kaudelle.

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
12 matsissa (9+5=)14 pojoa ollen koko liigan 16. paras pistemies. +/- tilasto näyttää +8 ja sillä on koko liigan kuudes.

Loistavaa Teme. Moni väitti kaverin todellakin olleen menneen talven lumia. Vieläkö joku kyseenalaistaa Selänteen vahvistus-statuksen SM-liigassa, kun kaveri takoo NHL:ssäkin huipputehoja? Jatka Teemu samaa mallia.

Klint Itäpuu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tunnustaudun itsekin siihen joukkoon joka piti temeä jo menneen talven lumina. Mutta onpas äijä laittanu luun kurkkuun kaikille tällä kaudella. Ei ollut tosiaan sontaa puhe polven kunnosta ja ekä on ollut motivaatio juttujakin, ken tietää ellei barbi. Jos tietää että pystyisi pelaamaan paremmin, mutta ei vaan pysty niin kyllä se varmaan tuskastuttaa. 12 peliä 9+5=14 +/- 8...pistepörssin 16 tila ja Anaheimin paras pistemies...ei paha, ei ollenkaan.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Gepardi kirjoitti:
12 matsissa (9+5=)14 pojoa ollen koko liigan 16. paras pistemies. +/- tilasto näyttää +8 ja sillä on koko liigan kuudes.

Aika halvalla näyttäisi Anaheim saaneen varsin kovan pelimiehen, vai mitä eagle?

No joka tapauksessa on hienoa että Teemu Selänne näyttäisi saaneen polvioperaation jälkeen itselleen taas peli-ilon takaisin ja se wanha maalipyssy tuntuu taas palanneen kentille. Ei Teemu enää aivan parhaiden päiviensä vireeseen pysty mutta vaarallinen pelaaja Teme näyttäisi jälleen olevan.

Erittäin hienoa seurattavaa näin Teemu-fanin silmin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy