Numminen ei ole tainnut tähän asti pohtia lopettamispäätöksiä kuin tämän kerran? Ja ei sitäkään mitenkään arpoen. Selänne taas vastaavasti viime vuonna pohti uransa päättämistä jo pitkään, antaen aina uusia detlineja päätöksilleen, mutta joista kuitenkin vetäytyi. Sitten oli MM-kisapäätösten aika, missä Teukka pohti, pohti ja pohti. Nyt on taas NHL-uran jatkamispäätöksen aika, joka sekin tuntuu venyvän. Ja lisätään tähän nyt vielä sekin, että ensin Selänne ilmoittaa lopettavansa Leijona-uran näihin MM-kisoihin mutta vähän ajan kuluttua mies saattaakin pelata vielä Vancouverissakin jos sinne asti muuten uraansa jatkaa.
Kyllä on ihan loogistakin minun mielestäni että Selänteen päätösprosessit pistävät jo ärsyttämäänkin suomalaisia toisin kuin Nummisen.
Pohti ja pohti. Kannattaa varmaan ihan sokeasti luottaa ihan kaikkeen mitä iltapaskalehdet kirjoittaa. Helvetti, nehän voi kirjoittaa Teemun pohtimisesta, vaikka toimittaja olisi käynyt haastettelemassa aidanseivästä.
MM-kisojen pohdinnoistakin tuli hyvin valaiseva vastaus, kun Teemu itse kertoi minkä aikataulun kertoi Kurrille. Kurri vaan päätti ihan itse valehdelle lehdistölle Teemun antamasta aikataulusta.
Nytkin Teemu on sanonut, ettei tee päätöstään minkään päivämäärän mukaan. Mitä vitun arpomista se on, kun sanoo suoraan, että tekee päätöksen sitten kun on varma siitä miltä tuntuu? Kaikkein paskintahan olisi, jos Teemu tekisi jonkun ulkopuolisen painostuksen takia päätöksen jota myöhemmin katuu.
Mutta repikää toki rauhassa hiukset päästänne, ja nostattakaa verenpainettanne Teemun viivyttelyn kanssa. Itselleni on edelleenki se ja sama millä aikataululla päätös tulee. Eihän se helvetti edes kosketa meikäläistä millaan tavalla. Ei vaikka olenkin Teemua fanittanut pienen ikäni. Mutta se on ihan kiva huomata, että tällä palstalla on niitäkin, joita Teemun päätökset koskettavat henkilökohtaisesti.