Mä kun luulin, että se menee toisinpäin; Teemu tekee päätöksensä nähtyään Ducksin teot siirtomarkkinoilla.
Eikös tuosta '07 Anaheimin voitosta alkaen joka vuosi, pl. yksi kaksivuotinen sopimus seassa.Onko joku laskenut, että kuinka mones vuosi peräkkäin, kun Selänne pitkittelee päätöstä uransa jatkosta? Tämähän alkaa olemaan jo jokakesäinen perinne.
Onko joku laskenut, että kuinka mones vuosi peräkkäin, kun Selänne pitkittelee päätöstä uransa jatkosta? Tämähän alkaa olemaan jo jokakesäinen perinne. Toivottavasti kuitenkin jatkaa vielä uraansa, kun varmasti olisi vielä annettavaakin Anaheimille.
Miten tämä nyt meni, eikö heinäkuun ensimmäinen pitänyt olla deadline? Mutta mille, sille että hän on itse tehnyt päätöksensä vai kertonut siitä joukkueelle? Viimeisimmissä uutisissahan tuli tietoon se, että Teemu on ollut seuraan yhteydessä tekstiviesteillä. Menee vuosi vuodelta yhä eeppisemmäksi touhuksi tämä jatkon kyttäilly. Mutta toivotaan jatkon varmistumista mahdollisimman pian!
Anaheimilla on kyllä niin umpisurkea joukkue,
Tälle perusteluja? Ei Anaheimilla mielestäni nyt niin huono joukkue ole jos Ryankin jatkaa. Kakkossentteriä huutaa, muuten aika hyvässä tikissä joukkue on.
2.ketju: puuttuu. Suurin ongelma, eikä mikään vähäinen. Koivu ei vaan riitä 2.ketjuun enää ja en usko, että Teemukaan sitä enää jaksaa kannatella.
Puoilustuksesta lähti Visnovsky, loistava hyökkäävä puolustaja ja tilalle tuli kovaa lämäävä pyloni. Souraysta en itse tiedä sen enempää, mutta mm. HFBoardsilla tämä siirto on haukuttu täysin lyttyyn. Esim. Sami Salo olisi ollut paljon parempi pelaaja vaikka aina onkin rikki. Tuli sinne Allenkin, mutta varsinaisesti puolustus ei ole parantunut.
Ei ole suurin ongelma. Suurin ongelma Duckseilla oli viime kaudella bottomsixin heikko taso.
Tähän voi sen verran tarttua, että kyllä viime kaudella 1-2 ketjut olivat ne suurimmat ongelmat. Eihän tätä nyt käy kieltäminen kyllä millään.
Uskallan väittää, että viime kaudella oltaisiin ainakin oikeasti tapeltu pudotuspelipaikasta, jos bottomsixiltä oltaisiin saatu kunnolla taustatukea kärkivitjoille. Toki sekin olisi vastaavasti voinut helpottaa, jos Getzlaf ja Koivu olisivat vetäneet kauden tonttinsa arvoisella tasolla. Molemmilla osastoilla on vara parantaa ja toivottavasti näin myös tapahtuu tulevalla kaudella. Se vaatii kenties hyökkäyksen rakenteen uusiksi miettimistä ja tasaisempaa peluutusta jokaiselle vitjalle. Toivottavasti BB onnistuu tässä ja syksyllä nähdään iskukykyinen joukkue, jossa ei ns. riippakiviä ole.
Mutta itse tarkoitin, että kun/jos syyllisiä viimekaudesta etsitää niin ne löytyy noista kärkiketjuista, ihan sillä, että ykkösketju omalla tasollaan pelatessa olisi varmasti kääntänyt sen n.10 matsia toiseen suuntaan.
2. halu olla median keskipisteessä - hektisesti ("minä").
Teemu Selänteellä on (ainakin) kaksi poikkeuksellista ominaisuutta:
1. kyky pistää mustaa häkkiin - aina vaan (jääkiekko),
2. halu olla median keskipisteessä - hektisesti ("minä").
Toinen näistä ihailtavaa, toinen vähemmän.
Aikuinen kertoo tulevaisuudestaan. 42-vuotias ei siihen pysty, koska haluaa olla poltteessa 24 / 7.
Jep, mediahan on myös täysin osaton siihen asiaan. Aika hyvin yli 40-vuotiaalta "kehäraakilta" joka on siinä tilanteessa, että voi miettiä uransa jatkoa.
Niinpä niin - siinähän se ydin onkin: Miettiä ja miettiä. Miettimisen jälkeenkin tietää, mutta ei "kaikkea" kerrota. Kerralla. Vaan 24 / 7. Minä. Media.
Media. Minä. (Mediapellet saavat hekin katsoa peiliinsä aivan rauhassa - ja myöskin eri kulmista).
Mutta, kuten kirjoitin, kaikki mahdollinen kunnia Teemulle kyvyistään kaukalon sisällä.
Egoa voisi tuoda alas. Though.
Aurinkoa sinunkin kesääsi Daro!