Päällystakki
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- En gång HIFK, alltid HIFK. Real Madrid
Tämän kauden jälkeen (olettaen, että Selänne lopettaa) laitetaan sitten Jatkoajan poppoon kanssa äänestys pystyyn.. Selänne vai Kurri? Luultavasti aika fifty-sixty.
Veikkaan ettei lopeta tähän kauteen ja hyvä niin. Mutta miksi Kurria ja Selännettä pitäisi vertailla? Aika turhaa minun mielestäni nämä väittelyketjut. Kurri oli kyllä helvetin kova luu aikanaan, ei ollut vain näkyvyys Suomessa ihan samalla tasolla kun nyt. Nykyään kun joku ryssä missaa rankkarin NHL:ssä, niin se on seuraavana aamuna netissä. Itse olen pro- Kurri miehiä, varsinkin suomalaisten osalta poikkeuksellisten pudotuspelinäyttöjen takia. Tämä ei toki ole pois Teemulta, enkä oikein osaa sanoa kumpiko olisi parempi. Eikä oikein kiinnostakaan.
Schadowan kirjoitti:Mutta itse ketjun aiheesta sen verran, että snadisti itsekin ihmettelin, kun vilkasin pistepörssiä. 40-vuotias kaveri neljäntenä pörssissä, edellä nykyinen "Big Three", eli Stamkos, Crosby ja Ovechkin. Ei mitään järkeä koko hommassa enää.
Sivusin tätä aiemmin puhuttaessa Prongerista. Nykypelaajat ovat karismaattomia nuoria kloppeja, jotka ovat saaneet kaiken liian varhain. Selänteet ja muut vanhan liiton jätkät ovat nuorena tehneet pelaamisen lisäksi koti- ja puutöitä jne. Esim vastenmielisyyden huipentuma Patrick "taksikuskin hakkaaja" Kane, jonka isä lopetti työt ja kantoi kaiken eteen hänen kiekkouralleen. NHL:n palkkataso oli myös aikanaan matalampi. Nykyään tehdään jokaisen Kanen kanssa jumalaton häntäsopimus ja siinä ne fyrkat sitten on eteen kannettuna.
Aiempi NHL oli huomattavasti raaempi pienempine palkkoineen, kahvaamissääntöineen ja fyysisempi vauhdin ollessa pienempi. Nykyään kaikki yv-alueet on isompia, että youtube-sukupolvi voi jauhaa highlight-kuvioitaan.
Kaikki Selänteet, Sakicit, Bourquet jne saa multa aina enemmän respectia. Viesti nyt oli vähän kärjistetty, mutta väliäkö tuolla.