Teemu Ramstedt – riittääkö taso?

  • 374 070
  • 1 235

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
No tota, nämä on yksinkertaisia lätkäpelaajia, eikä mitään media-alan ammattilaisia. Kyllä minä sen jaksoin kuunnella silti. Kaikilla ei vaan ole noita puhujan lahjoja ja usein tulee vähän änkytettyä juurikin noita mainitsemiasi sanoja.
 

Wicked

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Los Angeles Kings
No tota, nämä on yksinkertaisia lätkäpelaajia, eikä mitään media-alan ammattilaisia. Kyllä minä sen jaksoin kuunnella silti. Kaikilla ei vaan ole noita puhujan lahjoja ja usein tulee vähän änkytettyä juurikin noita mainitsemiasi sanoja.

Itselläkin vielä hakusessa nuo "niinku" ja muut turvasanat. Toivottavasti tässä podcastia tehdessä sekin kehittyy :)
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ramu on ollut tänään aivan ilmiömäinen, ja hänen otteistaan tulee ihan Mikael Granlund mieleen! Äärimmäisen sulavia suunnanvaihtoja ja vartaloharhautuksia, joilla saadaan se ylimääräinen sekunti taituruuksien toteuttamiseen. Kaikesta tekemisestä paistaa niin kova intohimo jääkiekkoa kohtaan, että loppukaudesta voi olla luvassa aika tulosrikas kausi Ramulle.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Minulla on aikamoinen Man Crush.

Ramstedt on aivan uskomattomassa vedossa. Kun hän on kiekossa, niin aika tuntuu pysähtyvän. Tilaa on aina ympärillä ja kiekon vieminen häneltä tuntuu olevan mahdotonta. Kirurgisen tarkat syötöt ja hyvä puolustusasenne.

Kaiken kruunaavaa nyt hänellä olevat viikset, jätkä näyttää ihan 80-luvun vanhemmalta konstaapelilta.

Omaa häntääni nostaen; minä uskoin Ramuun jo toukokuussa.
 
Viimeksi muokattu:

The Loft

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, VfB Stuttgart, QPR
Eikö tuon "riittääkö taso" -lisäyksen voisi jo poistaa tuosta threadin otsikosta? Ramu on aivan terävintä kärkeä nyky-Liigassa, kun puhutaan yksilötaidosta.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Onnea Ramulle maajoukkuekutsusta. Pelaa hyvä turnaus, ja tule ehjänä takaisin.
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Ramulla riittää taso ainakin maajoukkueeseen, kun Nokka Jalonen valitsi hänet tuonne Sotshin EHT-turnaukseen. Ilmeisesti Jalonen näkee sitten jotain Ramstedtissa, kun edellisellä kerralla herrojen ollessa samassa tiimissä Jalonen penkitytti Ramun pleijareissa HIFK:n mestaruuskeväänä.
Toivottavasti säilyy ehjänä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ilmeisesti Jalonen näkee sitten jotain Ramstedtissa, kun edellisellä kerralla herrojen ollessa samassa tiimissä Jalonen penkitytti Ramun pleijareissa HIFK:n mestaruuskeväänä.

Kyllähän sen näkee jokainen, kuinka paljon Ramu on mennyt eteenpäin kahdensuunnan pelaamisessa. Pisteitä tulee hyvin niin kuin on oikeastaan lähes aina tullut ja sen lisäksi mies polkee omiin ja puolustaa erittäin tunnollisesti.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse aloin aavistuksen huolestumaan tuossa pisteettömän putken aikana. En nyt muista kautta, mutta edellisen visiitin aikana kuitenki, Ramstedt pelasi alkukaudesta lähes samalla tasolla hyökkäyssuuntaan, kuin nyt ja loi jatkuvasti maalipaikkoja ketjukavereilleen. Ongelma silloin oli se, että ketjukaverit eivät näistä laittaneet sisään ja Ramstedt alkoi selvästi turhautua. Lopputuloksena väkisin yrittämistä ja päätöntä kiekon kuskaamista ja loppukaus meni pilalle. Ehkä henkisesti on sitten kehitystä tapahtunut: Pää kestää pisteettömät putket ja pelaaminen ei muutu. Kokonaisvaltaisessa pelaamisessa kehitystä on kyllä tullut paljon. Yksi asia, johon vielä toivoisi parannusta olisi se, että useammin pyrkisi itse päättämään hyökkäyksen. Monesti vähän turhaaan pyrkii syöttämään, kun pitäisi röyhkeämmin haastaa itse, kun kykyjä tähän on.
 

Stigu

Jäsen
On kyllä tuo peruskuntokauden fillarointi tehnyt Ramulle hyvää. Jalka liikkuu nyt aivan eri malliin, kuin viime visiitillä. Itseluottamustakin on tullut lisää mutta kyllähän tuon Blues-matsin oliko neljännen maalin tuuletuksista näki, kuinka maaliton kausi taisi painaa hieman Ramua. Jos jotain saisi Ramulle toivoa lisää, niin parempi laukaus ja hieman lisää suoraviivaisuutta peliin. Mutta kaiken kaikkiaan aivan mahtava pelimies. Ei tule hirveän monta sentteriä mieleen, johon Ramun liigassa vaihtaisi.

Ramstedt on aivan uskomattomassa vedossa. Kun hän on kiekossa, niin aika tuntuu pysähtyvän.
Tästä samaa mieltä. Lainaus siksi, että tuli mieleen aikoinaan IFK:sa pelannut hieman samansuuntainen pelaaja: Peter White. Kun hän oli kiekossa, niin koko peli tuntui pysähtyvän.
 

The Loft

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, VfB Stuttgart, QPR
Ramu sai aika kovan tällin matsin alkuminuuteilla eikä enää palannut jäälle. Toivottavasti miehellä on kaikki ok.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Tuskinpa lähtee maajoukkueen mukana yhtään mihinkään, sen verran oli kuuppa sekaisin osuman jälkeen. Joulutauko tulee hyvään paikkaan ja HIFK:n pelit olivat hänen osaltaan ennen joulua tässä.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuskinpa lähtee maajoukkueen mukana yhtään mihinkään, sen verran oli kuuppa sekaisin osuman jälkeen. Joulutauko tulee hyvään paikkaan ja HIFK:n pelit olivat hänen osaltaan ennen joulua tässä.
Pahalta kyllä todellakin näytti. Kiinnostaa kuitenkin että onko sulla faktaa tuosta ettei pelaa ennen joulua? Nyt on kuitenkin monta pistettä jaossa ja ainakin tänään minun silmään näytti että IFK oli sekaisin ilman Ramstedtia. Toki seuraavaan matsiin saadaan jo täydet kentälliset ilman Ramuakin, mutta mielestäni häntä on tällä hetkellä todella vaikea korvata, jopa mahdotonta. On mennyt ihan helvetisti jokaisella osa-alueella eteenpäin. Harmin paikka tuo törmäys.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Pelaamisen kieltää jo Liiga ja pelaajayhdistys. Jos on tullut aivotärähdys, niin siitä tulee pakkolepoa ja testit. Sen puolesta, ei ole kovin vaikea arvata/päätellä, että Ramstedt ei tule pelaamaan ennen joulua.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ok. Mulla ei ollut mitään tietoa noista pakkolevoista taikka testeistä. Ihan hyvä että tuollaiset ovat tulleet pakollisiksi. Entistä ehompana sitten takaisin kunhan on varmasti kaikki kunnossa.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelaamisen kieltää jo Liiga ja pelaajayhdistys. Jos on tullut aivotärähdys, niin siitä tulee pakkolepoa ja testit. Sen puolesta, ei ole kovin vaikea arvata/päätellä, että Ramstedt ei tule pelaamaan ennen joulua.
Onneksi arvelut/päättelyt olivat tällä kertaa vääriä. On todella tärkeä palanen ja onneksi pystyy pelaamaan jo tänään.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Ramu oli EHT llä todella hyvä, pysyi hyvin tahdissa mukana ja useampi loistava syöttö hyökkäyspäässä. Pelaa elämänsä kautta.

Eilen Tsekkiä vastaan Suomen paras hyökkääjä ainakin omasta mielestäni. Hyvä, että tulee ehjänä takaisin kotiin.
Tästä tulee vielä todella hyvä kausi Ramulle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös