Petrell#32
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Mikael Granlund
Välikyssäri: onko Ramu ikinä pelannut ifkssa pelinumerolla 10?
Pelasi sen kauden lopun kun tuli AIK:sta takaisin. Nykopp oli tuolloin 46. Kausi oli 2013-14.Välikyssäri: onko Ramu ikinä pelannut ifkssa pelinumerolla 10?
Ja kauas itään Amuriin vie Ramunkin tie :(
Seura vahvistaa: Ramstedtin KHL-siirrolle sinetti (linkki IL:n uutiseen aiheesta)
On ainakin aika suomalaisvoittoinen yv-kenttä jos Ramu ja Kuusela pääsevät samaan aikaan yv:tä pyörittämään,
Onnea matkaan Ramu ja tervetuloa takaisin kotiin, kun sen aika koittaa.
Tsemppiä Kiinaan, Ramu. Parin vuoden päästä takaisin kannujahtiin. Laittakaa Kuuselan kanssa verkot tötterölle.
Kyseessä oli useampi HIFK:n pelaaja ja en keksi yhtään syytä, miksi pelaajat valehtelisivat minulle. He tietävät, että olen valmentanut kiekkoa pitkään ja ollut aikoinani läheisessä yhteistyössä mm. HIFK:n kanssa. Roope Hintz ei ollut paikalla. Tilanne lähti siitä, että kehuin Ramstedtia pelitaidoista ja erityisesti siitä, kuinka fiksusti hän on esiintynyt mediassa mm. kertoessaan sairaudesta. Itse sairastan vakavampaa autonomista sairautta ja tämän vuoksi oli hienoa kuulla kuinka Ramu avautui sairaudestaan. Tähän sain sitten vastapalloon pelaajien kommentit. Kenttäpelaajana arvostivat, joukkuekaverina eivät. Raskas ja lyijy olivat termit mitä käyttivät. Kertoivat, että fiksu pelaaja ei ylennä itseään, mutta Ramu muistutteli joukkueen sisällä kesken finaalisarjan rikkoneensa Hagmanin ennätyksen.
Mutta tämä tästä. Kuten sanoin, niin maailma on väärällään tähtipelaajia, joiden persoona on hieman kulmikas. Valmentajan tehtävänä on sitten sovitella palasia siten, että erilaiset persoonat sietävät toisiaan ja toimivat hyvin tai mieluummin erinomaisesti yhteen.
Jossain näin jutun Ramun ja Korkeasaaren yhteistyöstä. Mainosti Korkeasaaren tiikereitä tai jotain? Melko kuvottavaa! Ramu on kuitenkin esikuva monelle lapselle eikä heille todellakaan pitäisi opettaa että on ihan ok pitää villieläimiä vankeudessa.