Mainos

Teemu ja Ossi Jokereissa työsulun tullessa?

• 149 081
  • 902

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ossin paluu meille on hieno asia ja ellei Filppula olisi eilen loukkaantunut niin tässä voisi jopa olla pienellä juhlatuulella, tosin ei tässä flunssassa olisi kovin suurta juhlintaa jaksanutkaan.

Saa nähdä kuinka pian Ozzy nähdään meidän kokoonpanossa, toivon mukaan mahdollisimman pian.

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Uusimman Urheilulehden mukaan Teemun polvi ei olisi kuntoutunut ihan odotetusti ja mahdollinen paluu jäälle saattaa tapahtua aiottua myöhemmin.

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Mitenkähän Teemun tilanne, jos/kun NHL alkaa tammikuussa. Jos- vaihtoehto näyttää nyt todennäköisemmältä.
Ei sopimusta NHL:ään, sopimus Jokereiden kanssa. Polvi vaatinee odotettua pidemmän paranemisajan, moniko nhl joukkue tekee, ei ilmaisen, sopimuksen.

Näillä koordinaateilla olisi mahdollista, että Teemu pelaisi meillä koko loppukauden riippumatta nhl:stä.

Sitten mä heräsin, muttei huono uni laisinkaan.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Target
Mitenkähän Teemun tilanne, jos/kun NHL alkaa tammikuussa. Jos- vaihtoehto näyttää nyt todennäköisemmältä.
Ei sopimusta NHL:ään, sopimus Jokereiden kanssa. Polvi vaatinee odotettua pidemmän paranemisajan, moniko nhl joukkue tekee, ei ilmaisen, sopimuksen.

Näillä koordinaateilla olisi mahdollista, että Teemu pelaisi meillä koko loppukauden riippumatta nhl:stä.

Tämäkin asia selviää lähiviikkoina. Jokerit tällä kaudella olisi todennäköisesti Selänteen itsensä kannalta paras tapa ponnistaa takaisin NHL-kiekon pariin kaudeksi 2005-2006.

Jokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Ossi, Teme &Brian

Siinä ovat Helsingin Jokerien NHL vahvistukset. Ovatko kaikki tyytyväisiä? Riittäkö yhteistyökumppaneille sun muille todellakin nimet Väänänen, Campbell & Selänne?

Niin ja miksi meillä pelasikaan mies nimeltään Quinn Hancock? Vertalan alan jo ehkä pikku hiljaa ymmärtämään.
Itselleni kelpaa joukkue (ilman Hancockia), mutta on mielestäni ihme, että nimivahvistukset eivät Jokereihin saavu edes pienien paineiden johdosta.

Näillä mennään

Viimeksi muokattu:

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Re: Re: Ossi, Teme &Brian

Viestin lähetti Jeffrey
Virmanen on antanut ymmärtää, että Hancockille etitään jo uutta seuraa...?

Sori chat...

Onko Cobolilla tai kellään muulla tietoa Hancockin tilanteesta?

Odotellaanko ensin tietoja huomisesta NHL neuvottelusta vai onko Hancock joka tapauksessa myynnissä?

Minä en ainakaan henkilökohtaisesti jäisi kaipaamaan, voin jopa auttaa muuttolaatikoiden kantamisessa!

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Re: Ossi, Teme &Brian

Viestin lähetti Elton
Minä en ainakaan henkilökohtaisesti jäisi kaipaamaan, voin jopa auttaa muuttolaatikoiden kantamisessa!
Tänne kirjoitetun perusteella olen saanut sellaisen kuvan, että Hankokki tosiaan tarvitsisi jonkun riskin miehen kantamaan ainakin ne painavimmat muuttolaatikot.

Vaan eipä mun mielestä Hankokin myynnin/vuokraamisen/ulkoistamisen kanssa kannata hätäillä. Faktaa kait on se, että mies pelaa erilaisessa roolissa kuin aikaisemmin ja voisi oikeastaan kysyä, kuinka hyvä pitäisi pelaajan olla, että Metron, Filppulan, Jarnan ym. takaa loistaisi ? Eivät kaikki voi olla kirkkaimpia tähtiä, pikkaisen himmeämmillekin on käyttöä.

Sitten kannattaa muistaa sekin, että mahdollisen loukkaantumissuman myötä tuollainen laiturisentteri-paketti voi olla yllättävän arvokas. Eli malttia vaan, Masan täsmäase voi vielä jossakin vaiheessa olla ihan hyödyllinen kaveri ja ehkäpä kirkkaampikin, jos rooli loukkaantumisten tai muiden syiden johdosta muuttuu.

Oho, vähän taisi nyt lipsua "antaa kaikkien kukkien kukkia" -osaston puolelle. Sen verran pitää kuitenkin palleja rapsuttaa, että ei Hankokin mahdollinen poistuminen mitään kyyneltulvaa minulle aiheuta.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itse asiassa

Minä en pettyisi vaikka Hancock saisi jatkaa meillä kauden loppuun, ei en ole tyytyväinen Hancockin peliin yleisesti mutta toisaalta kaverin maalimäärä on tässä vaiheessa kautta erittäin hyvä ja jos nyt muutamaa viime kautta muistellaan niin ei meillä noita maalintekijöitä missään nimessä liikaa ole. Tietenkin jos NHL-kausi peruuntuu niin siinä tapauksessa Hancockin ulostaminen on mielekästä sillä silloin tarjolla on kyllä varmasti paremmin pelin sisällä pysyviä ja samaan maalimäärään pystyviä hyökkääjiä.

Eli työsulun päättyessä Hancock saa minun puolestani vaikka jatkaa kauden loppuun, NHL-kauden peruuntuessa parempi mies tilalle ja Hancock vaikka katsomoon syömään hodareita, tai vaikka vuokralle Pelicansiin.

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Tuosta Hancockista kirjoittelin itsekin jo tuonne Campbell-ketjuun. Jos tuo sulku nyt alkaa, niin silloin pelaajia on vapaana pilvin pimein, mutta lähellä on pari muutakin maata, johon nuo agentit katselevat. Mitään vastaavaa ideaa ei ole laittaa kallista Hancockia katsomoon, jos ei saada todella kovaa kundia tilalle, tai miehen palkanmaksua siirrettyä muualle (parhaassa tapauksessa molemmat).

Sitten kuka on tuo todella kova nimi tyyliin Igilna/Lecavalier/tms., joka on halukas Suomeen tulemaan? Sponsoreiden ja ns. extrakatsojien saantiin esim. NHLn maalitilaston nro. 35 ei kiinnosta, kuin maksimissaan pari ekaa matsia, etenkin jos ko. pelaaja ei olekaan sitten se 2+2/matsi tehtaileva. Ja 100% varmuutta dominoivasta pelaamisesta edes noiden huippujen osalta ei saada. Sitten on tuo moraalinen kysymys sitoutumisesta, joka tuntuu Jokereissa nyt onnistuneen, eli tiukka paikka on tuo NHL, ottaako vai eikö ottaa?

Alkiolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue ja Jokerit
Maltti on valttia

Katsotaan tilannetta Hancockin suhteen ihan rauhassa, jotta ei käy niin kuin kaudella 1998-1999. Silloinhan meillä oli mukamas enemmän tai vähemmän liikaa senttereitä ja Sape Saarikoski suuntasi jo syksyllä Ässiin. Kun Otto ja Nilsson sitten loukkaantuivat play-offien alla, niin kusessa oltiin ja kaikki huipentui tappiolliseen ottelusarjaan Saipaa vastaan. OK, muutkin asiat (Lahtinen valmentajana + maalivahtipeli) menivät tuolloin päin sitä itseään, mutta kyllä se, että nämä kaksi avainsentteriä pelasivat korkeintaan puolikuntoisina kauden tärkeimmät pelit varmasti auttoi asiaa. Historiasta voi ja pitää tässä(kin) tapauksessa ottaa opiksi. Uskallan myös lyödä vetoa, että sairaslista ei näin lyhyenä tule pysymään kauden loppuun. Tässä suhteessa olen mielelläni väärässä.

Viimeksi muokattu:

Jokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
MUTTA JOS

Jos itse päättäisin niin Herbie lähtis heti jos saataisiin tietää, että NHL kausi peruuntuu. Tässä tapauksessa OMASTA mielestäni kannattaisi heti roudata hyökkäykseen joku tähtipelaaja loppukaudeksi joka näin kerkeisi pleijareihin vireeseen.

Mutta jos NHL alkaa, Hankki voisi jäädä, mutta silti yksi hankinta tulisi tehdä puolustukseen.

Jos kerran sponsseilta voisi tukea herua miksi ei sitä käytettäisi?

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Jos lakko loppuu tarvitsemme Hancockia, koska tuskin parempaakaan on tarjolla. Vaihto tulisi turhan kalliiksi ja olisi riski, että samanlainen tai jopa huonompi mies tulisi tilalle.

Jos lakko ei lopu niin emme pääse Hancockista eroon vaikka haluaisimme. Tai sitten joutuisimme maksamaan äijän lähes koko liksan kun pelaa muualla. Eli jos otamme jonkun NHL-staran äijän tilalle niin kuluiksi tulee Hancockin sopimuksen purku kulut.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti hull16
Jos lakko loppuu tarvitsemme Hancockia, koska tuskin parempaakaan on tarjolla. Vaihto tulisi turhan kalliiksi ja olisi riski, että samanlainen tai jopa huonompi mies tulisi tilalle.

Jos lakko ei lopu niin emme pääse Hancockista eroon vaikka haluaisimme. Tai sitten joutuisimme maksamaan äijän lähes koko liksan kun pelaa muualla. Eli jos otamme jonkun NHL-staran äijän tilalle niin kuluiksi tulee Hancockin sopimuksen purku kulut.

Hull16 kirjoittaa asiaa, sillä Hanckin sopimus ei ole niitä halvimpia. Hanckissa on vikojakin (kuten tietty flegmaattisuus), mutta kyllä mua ihmetyttää hänen jatkuva dissaamisensa ja jopa samoilta kirjoittajilta samaan aikaan Vertalalle heruva myötätunto. Että Vertsi sentään yrittää tai että kyllä Vertsi viimeistään play offeissa näyttää jne.

Totuushan on se, että Hanck on a) liigan kolmanneksi paras ja Jokereiden paras aloittaja puolustuspäässä, b) liigan kuudenneksi paras ja Jokereiden paras aloittaja hyökkäyspäässä, c) liigan paras maalintekijä tyhjiin, d) Jokereiden neljänneksi paras maalintekijä ja e) Jokereiden kuudenneksi paras teholukemissa. Vertalaan verrattuna Hancock on sentään jääkiekkopelaaja.

Kun Hanck voi pelata lisäksi sentterinä tai laiturina, hänelle luulisi olevan jotain käyttöä Jokereissakin, jos NHL alkaa. Jos ei ala, asia on kokonaan toinen. Silloin Hanckista aiheutuvat tappiot pitää vaan hyväksyä ja hankkia silti uusi kaveri tilalle.

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Siitä taitaa olla aikaa, kun olen viimeksi ollut cobolin kanssa jostain asiasta näin paljon samaa mieltä. Minä myös eilen tutkailin Hancockin tilastoja enkä kyllä löydä mitään valittamista.

Kuten cobol sanoi, Herbie on liigan paras maalintekijä tyhjiin. Tähän voi tietysti hymähdellä, että so what, kuka tahansa osuu tarvittaessa tyhjiin. Itselleni tämä kertoo kuitenkin ennen kaikkea sen, että Hancockiin luotetaan lopun tuskallisilla minuuteilla ja sekunneilla. Aivan paska surffari ei mies voi olla omassa päässäkään, jos pääsee pelaamaan ratkaisevia vaihtoja, kun vastustaja on ottanut veskarin pois.

Hancock on myös ainoa laitahyökkääjä, joka on onnistunut saamaan aikaan jonkinlaisia tehoja Vertalan ja Pakaslahden kanssa. Se on jo saavutus!

Vertalan kanssa minulla alkaa sen sijaan kohta kärsivällisyys loppua. Okei, äijä tekee töitä, mutta tekee niitä töitä muutkin. Miten Vertsistä on noin kädetön ja avuton tullut hyökkäyspäässä? Vielä kädettömämpi Pakaslahti sentterinä ei riitä selittämään asiaa kokonaan. Toisaalta niin kauan kuin nämä heput hoitavat edes oman pään vastustajan kovia ykkösnyrkkejä vastaan puhtaasti, saavat minulta synninpäästön.

Hancockia ei saa heivata mihinkään joukkueesta. Hänellä on tärkeä rooli monipuolisena pelaajana, vaikka ei mikään Metropolit olekaan.

Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti cobol
Hull16 kirjoittaa asiaa, sillä Hanckin sopimus ei ole niitä halvimpia. Hanckissa on vikojakin (kuten tietty flegmaattisuus), mutta kyllä mua ihmetyttää hänen jatkuva dissaamisensa ja jopa samoilta kirjoittajilta samaan aikaan Vertalalle heruva myötätunto. Että Vertsi sentään yrittää tai että kyllä Vertsi viimeistään play offeissa näyttää jne.

Jos viittaat tuolla minuun niin saat etsiä aika pitkälle menneisyyteen että minä olen viimeksi kehunut Vertalan peliä ja mielestäni en ole myöskään vähään aikaan pitänyt suurenpaa melua Hancockinkaan pelaamisesta.

Hancock on pelissä väläyksittäin hyvä ja kuten jo joskus aikasemmin jonkun matsi-ketjun yhteydessä totesin niin Hancock on ollut mielestäni yllättävän hyvä aloittaja, vastaavasti Metropolit muuten on ollut ainakin viime kauteen verrattuna yllättävän huono. Hancockilla on pelissä selkeitä puutteita ja ne näkyvät pelejä seuraamalla varsin helposti, silti kuten jo totesin niin Hancockin maalisaldo on erinomainen ja minä en repisi peliverkkareitani vaikka Hancock jatkaisi meillä kauden loppuun asti. Se mikä minua eniten Hancockin pelissä rassaa on että mies ei pysy pelin sisällä ja on varsin laiska tekemään töitä jäädessä ulos tilanteesta.

Ja mitä taas tulee Vertalaan niin olen edelleen sitä mieltä että Vertala tekee duunia hyvällä sykkeellä mutta valitettavasti Vertala ei vain tunnu ikinä onnistuvan siirtämään tuota työntekoaan myös tulokseksi taululle. Vertala on myös hyvä ja energinen karvaaja, tosin kuten todettua niin Vertsin kiekonriistot ei useinkaan johda maaleihin. Eli mielestäni Vertala ei ole nykyisillä otteillaan turha mies, mutta ei hän myöskään ole palkkansa väärti.

ps. se miksi Hancock saa Vertalaa enemmän paskaa niskaansa minulta voidaan katsoa ihan oletetusta palkkapussista, joka Vertalalla lienee siinä 100 000 € paikkeilla ja Hancockilla lähenpänä 170 000 €. Huippumiehen palkalla odotetaan huippumiehen otteita.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti flintstone
Jos viittaat tuolla minuun niin saat etsiä aika pitkälle menneisyyteen ( )

En viitannut sinuun. Enkä oikeastaan kenenkään. Mieleen on vaan jäänyt samassa kirjoituksessa Hanckin dissaaminen ja Vertalaan luottaminen. Voi olla, että muistan aivan väärin. Vertalan näytöt on kuitenkin annettu niin monelta peliltä ja kaudelta, että voin sanoa oman kantani aivan varmasti: palkkaansa ja taitoihinsa nähden täysin turha pelaaja. Ei pääsisi muissa kärkijoukkueissa edes neloskenttään. Hyvä jos penkille.

Ja olen samaa mieltä Hanckin ongelmista ja osittain samaa mieltä Vertalan vahvuuksista. Vertalan palkalla saisi kuitenkin esimerkiksi Mäkiahon tekemään samaa kovaa työtä ja uskoakseni paremminkin sekä vielä varalle Vertalan tasoisen pelimiehen.

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Viestin lähetti cobol
En viitannut sinuun. Enkä oikeastaan kenenkään. Mieleen on vaan jäänyt samassa kirjoituksessa Hanckin dissaaminen ja Vertalaan luottaminen. Voi olla, että muistan aivan väärin.

Et muista väärin. Ainakin minä tunnustan syyllisyyteni tähän. Olen tosin Vertsin ulkoistamisen kannalla ollut jo pitkään, mutta kommenttini olikin suunnattu viime pelien esityksiin ja asenteeseen kaukalossa. Sääliksi Vertsiä kävi lähinnä siksi, että vääntö kaukalossa näytti oikeasti kovalta yritykseltä mutta homma ei vaan toimi ja kiekko hukkuu.

Hanck on ehkä ok kaveri monella tapaa, mutta hintatasoa ei kaverin yritys kaukalossa heijastele. Onhan tämä tuloslaji, mutta asennetta on kiekossa mukavampi katsoa yhdesssä tuloksien kanssa kuin ilman. Ja Hanckiin kaivataan nimenomaan ASENNETTA.

Varsinkin jos lakko jatkuu, ollaan HANCKalassa tilanteessa.

Viestini sisältö ei ole missään tekemisissä otsikon kanssa, pahoittelut.

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Veikkauksen päivitys

Koska tässä ketjussa on livetty otsikosta, päätin minäkin muistella vanhoja (eli vetomme flintstonen kanssa Jokereiden Roster Watch 2004-2005-ketjussa):
Viestin lähetti Musta_Kyy lukitussa ketjussa
Vastaukseni:
HPK:n sijoitus runkosarjassa on 5.
HPK saa pisteitä 66.
HPK saa vähiten pisteitä Jokereilta.
HPK saa eniten pisteitä Pelicansilta.

Vastakysymykset:
Paljonko maaleja Quinn Hancock tekee ensi kaudella?
Paljonko maalisyöttöjä Quinn Hancock saa ensi kaudella?
Kuinka mones Quinn Hancock on ensi vuonna Jokereiden sisäisessä pistepörssissä?
Kuinka monta pistettä vähemmän Quinn Hancock saa kuin Martin Bartek?
-HPK voi olla 5 (tai jokin väliltä 1-8), mutta kausi on vielä pahasti kesken.
-HPK:n pisteveikkaus meni plörinäksi, ajattelin tuolloin vanhaa pistelaskusysteemiä, eli tarkoitus oli veikata 3/2*66=99 pst.
-HPK voi hyvinkin saada pisteitä vähiten Jokereilta, nyt niitä on vain 1 Ässiltä ja 2 Jokereilta.
-No, Pelicansia vastaan me pelataan paljon ja pojoja on tullut.
Viestiin vastasi flintstone
QH:
- maaleja alle 10, veikataan jo tuo aikasemmin sanottu 7
- syöttöjä 20 pintaan, hieman yli mutta kuitenkin alle 30, sanotaan jälleen tuo aikasemmin sanottu 22
- Sijoitus Jokereiden sisäisessä pistepörssissä riippuu lopulta Jortikan antamasta roolista, veikataan kuitenkin jo nyt 5-6.sijaa
- tekee reilu 10 pistettä vähemmän kuin MB.
-No, maaleja on nyt jo kymmenen joten se siittä.
-Syötöt on taas jääneet vähiin, näin vajavaista saldoa odotti tuskin kukaan, jos mies saa pelata ehjänä ja parhaissa ketjuissa.
-Sija on alempi, mutta mitä vaan voi tapahtua. Toki voi olla että ei edes pelaa kauden loppuun Jokereissa.
-MB lähti kotiin, oli pelimies vain pisteiden valossa. Pojoja enemmän siis QH:lla.

No, tämä nyt oli vain väliraportti ja tuli mieleen kun keskustelitte QH:sta, mutta miten on flintti, pitäiskö taas veikata jotain uutta??

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti cobol

Ja olen samaa mieltä Hanckin ongelmista ja osittain samaa mieltä Vertalan vahvuuksista. Vertalan palkalla saisi kuitenkin esimerkiksi Mäkiahon tekemään samaa kovaa työtä ja uskoakseni paremminkin sekä vielä varalle Vertalan tasoisen pelimiehen.

Edelleenkin erikoista puhetta Mäkiahosta. Jos Vertala olisi saatu ulostettua joskus pois, niin esim. Teemu Laine olisi ollut pelaaja, jota tuolle paikalle olisi voinut sovittaa. Nyt pistäisin siihen Mäen.

Mäkiaholla on kaikki peruselementit kelvolliseen peliin olemassa, mutta katsokaapa varsin, kuinka huonosti hän on pelin sisällä. Käytännössä mies on erittäin huonosti pelattavissa ja edistää itse peliä kehnosti. Vaikuttaa kyllästyneeltä ja vatsansa täyttäneeltä pelaajalta, joka on tottunut häviämään. Olisi luultavasti kaikkien aikojen floppi Jokereihin hankittaessa ja vieläpä jäähyherkkä sellainen. En vaihtaisi edes Vertalaan.

Hancockia ei luultavasti saada vaihtoon tämän kauden aikana, enkä ole ollenkaan varma, onko aihettakaan. Tuollainen sentteri, joka pystyy pelaamaan laidassa on erittäin käyttökelpoinen työkalu valmentajan laatikossa. Samaan hengenvetoon todettakoon, että omat havainnot tukevat Flintin näkemyksiä siitä, että Hanck ei ole jatkuvasti pelissä kiinni. Tämä johtuu varmasti hänen diesel-tyyppisestä luistelustaan ja tilannekovuuden puuttumisesta. Antaisin Hanckin pelata nyt jonkin vakioketjun kanssa hetken aikaan, sillä mieshän on käytännössä hyppinyt ketjusta toiseen koko kauden ajan pelaten välillä laidassa, välillä keskellä, välillä nelosessa, välillä ykkösessä. Miehen paras avu on selvästi pelikäsitys ja sitä vahvuutta vasten voisi koittaa puristaa tulosta ulos jonkun vakiokoostumuksen kanssa.

Mikäli NHL ei ala, niin siinä tapauksessa varmasti olisi tilausta jollekin Sami Kapasen tyyppiselle monipuoliselle, kovatasoiselle pelaajalle, jolle Hanck saisi tehdä tilaa. Enkä itkisi varsin kamalasti, vaikken itke Hancockin jatkaessakaan.

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Vakio
Siitä taitaa olla aikaa, kun olen viimeksi ollut cobolin kanssa jostain asiasta näin paljon samaa mieltä.

Tämän voin allekirjoittaa itsekin. Erittäin samoilla linjoilla tässä asiassa veli cobolin kanssa. Harvinaista ja mukavaa. :)

Ketjun aihetta sivuten: kuka olisi mielestänne sentteri, jonka viereen Teemu laitettaisiin. Selkeähkä lähtökohta on mielestäni se, että Selänne ja Jarna eivät samassa ketjussa pelaa, joten pitäisikö erottaa vireeseen päässyt Jantunen-Metropolit. Omasta mielestäni ei.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Veikkauksen päivitys

Viestin lähetti Musta_Kyy

-No, maaleja on nyt jo kymmenen joten se siittä.
-Syötöt on taas jääneet vähiin, näin vajavaista saldoa odotti tuskin kukaan, jos mies saa pelata ehjänä ja parhaissa ketjuissa.
-Sija on alempi, mutta mitä vaan voi tapahtua. Toki voi olla että ei edes pelaa kauden loppuun Jokereissa.
-MB lähti kotiin, oli pelimies vain pisteiden valossa. Pojoja enemmän siis QH:lla.

No, tämä nyt oli vain väliraportti ja tuli mieleen kun keskustelitte QH:sta, mutta miten on flintti, pitäiskö taas veikata jotain uutta??

Kiitoksia.

Ja heh, eipä näytä osuvan oikein mikään noista mun QH veikkauksista vaikka pelaajatyyppinä QH on ollut aika tarkasti sitä mitä odotinkin. Maalisaldo on positiivinen yllätys mutta toisaalta syöttöjä on melkoisesti vähemmän.

No mikä ettei veikata kunhan keksitään joku fiksu tai "fiksu" kohde.

Viimeksi muokattu:

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti Oiva
Ketjun aihetta sivuten: kuka olisi mielestänne sentteri, jonka viereen Teemu laitettaisiin. Selkeähkä lähtökohta on mielestäni se, että Selänne ja Jarna eivät samassa ketjussa pelaa, joten pitäisikö erottaa vireeseen päässyt Jantunen-Metropolit. Omasta mielestäni ei.

Ei minunkaan mielestäni. Nythän koko aihe tuntuu kyllä melko hypoteettiselta. Itse veikkaan, että työsulku päättyy ensi yönä tai ainakin lähipäivinä. Mutta, jos ei lopu, Teemun pelaaminen lienee siltikin epävarmaa. Polvi ei kai oikein ole parantunut odotusten mukaan, jos olen oikein jostain lehdestä lukenut enkä unta nähnyt. Joka tapauksessa pelikuntoon pääsemisessä alkaa tuonikäisellä kaverilla jo olla tekemistä lyhyellä tähtäimellä.

Jos nyt kuitenkin lähdetään siitä, että Teme tulee kuntoon ja pelaa Jokereissa, laittaisin varmaankin Variksen paikalle Lindin ja Filppulan ketjuun. Raakulle on keksittävä sitten joku muu rooli. Filppulan pelikäsitys tulisi varmaan vielä paremmin esiin nopean snaipperin kanssa, joka myös pystyy laukomaan suoraan syötöstä.

Metroa ja Jantusta en erottaisi. Kaksikko on osoittanut pelaavansa erinomaisesti yhteen, varsinkin nyt kun Jarnakin on päässyt vireeseen.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Oiva
kuka olisi mielestänne sentteri, jonka viereen Teemu laitettaisiin. Selkeähkä lähtökohta on mielestäni se, että Selänne ja Jarna eivät samassa ketjussa pelaa, joten pitäisikö erottaa vireeseen päässyt Jantunen-Metropolit. Omasta mielestäni ei.

Ei.

Kokeilkaas tätä: http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?pelaaja=3439

"Vahvuudet

Filppula on erinomainen pelintekijä. Hän pystyy järjestämään laitureilleen hyviä maalintekotilanteita vaihdosta toiseen. Kiekko pysyy hallussa ja löytää osoitteensa. Pelinlukutaito on vähäiseen kokemukseen nähden huikea."

Esim Lind sitten vasempaan laitaan.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Samoilla linjoilla

Eli en rikkoisi Jarna-Metro parivaljakkoa ja ketjut laittaisin siis Temen tullessa näin:

Dahlman - Hancock - Varis
Valtonen - Metropolit - Jantunen
Lind - Filppula - Selänne
Mäki - Pakaslahti - Kuki
13. Kuusisto/Vertala

Edit: Dahlman unohtu kokonaan, eli mä joudun nyt rikkomaan Vakio tuon täydellisen paketin.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy