Väänäsen hankinta on siis perseestä. Ei vaineskaan, kyllä Ossin vielä VISA:lla saa. Niedermayer vaatii jo platina-Dinersia.Viestin lähetti bozik
... ja jos oikein huippujätkä on kyseessä, niin sitten on asiaa jo perstaskulle.
Viestin lähetti ennustaja
Kyllä nyt kun tuota puolustusta katsoo, niin tulee hymy väkisinkin.
1. Campbell - Väänänen
2. Järventie - Kankaanperä
3. Lepistö - Martikainen
4. Latvala - Kantee
Kalteva, Jalkanen, Konttinen
Taisi olla mm. Viking Linen taskunpohja mistä rahoja käytiin hakemassa, näin voisi ainakin päätellä Ossin pelipaidan mainoksista :)Viestin lähetti bozik
Vaan päivän parhaan tarjoili kyllä taas Virmas-Masa; "Kassan pohjalta löytyi sen verran, että Ossi tänne saatiin". Oliko se Masa sellainen kävelevä jykeväleukainen kassa, jonka taskunpohjalta löytyi muutama ropo ?
Viestin lähetti Tuomas
Mutta ihan normaalipalkalla Ossi omien sanojensa mukaan pelaa, "Ei, kyllä mä ihan normaali liksalla olen."
Tämä on oikein. Ossille "normaali" liksa on varmaan sellainen, että sillä saa leivän päälle sekä makkaraa että juustoa. Niin pitää ollakin, kukapa sitä nälkää haluaisi nähdä.Viestin lähetti Tuomas
Mutta ihan normaalipalkalla Ossi omien sanojensa mukaan pelaa, "Ei, kyllä mä ihan normaali liksalla olen."
Viestin lähetti Tuomas
Taisi olla mm. Viking Linen taskunpohja mistä rahoja käytiin hakemassa, näin voisi ainakin päätellä Ossin pelipaidan mainoksista :)
Seuraavien NHL-pelaajien palkat maksaa sitten mm. Sonera ja SAS.
Viestin lähetti cobol
Tosin täällä on tiukempi valvontakin. Helsingissä ei voi olla samanlaisia suhteita verottajaan kuin maaseudulla.
Viestin lähetti Reverent
Mitä Jortikka tarkoitti teksti-tv:ssä sanoessaan "Kiva saada taas yksi oma poika takaisin"? Mikä vitun oma poika Väänänen hänelle on? Äijä on raahattu isolla rahalla Jokereihin pariksi kaudeksi ja puhuu omista pojista, huh-huh!
Viestin lähetti cobol
Jortikalle pitää antaa iso kiitos siitä, että hän on jaksanut pitää huolta Jokereiden omista pojista. Jos Jortikkaa ei olisi, omat pojat Vol II olisi kenties unohdettu samalla tavalla kuin Vol I aikanaan haudattiin.
Joten kyllä Jortikalla - jos kenellä Jokereissa - on ansaittu oikeus puhua omista pojista. Minä nostan maljan Jortikalle näistä saavutuksista. Virheitäkin Jortikka on tehnyt, mutta niillä on oma ketjunsa - eikä Jortikan virheitä muistella tällaisena juhlapäivänä.
Siis Jortsu ei olekaan ammattivalmentaja, joka suhtautuu jokaiseen työnantajaansa siten, että tekee parhaan mahdollisen tuloksen ? Eli kun Jortsu, joka valmentaa Jokereita ja on turkulainen, niin se tarkoittaa sitä, että mies on kyvytön ottamaan Jokereihin omia poikia takaisin ?Viestin lähetti Reverent
Jortsu on loistava valmentaja, joka saa haluamistaan pelaajista parhaat irti, mutta perusturkulaisen on typerää ruveta hehkuttamaan omista pojista Helsingissä.
Viestin lähetti Reverent
Mitä Jortikka tarkoitti teksti-tv:ssä sanoessaan "Kiva saada taas yksi oma poika takaisin"? Mikä vitun oma poika Väänänen hänelle on? Äijä on raahattu isolla rahalla Jokereihin pariksi kaudeksi ja puhuu omista pojista, huh-huh!
Viestin lähetti Reverent
mutta perusturkulaisen on typerää ruveta hehkuttamaan omista pojista Helsingissä.
Viestin lähetti JHag
Sehän on terveen merkki, että perusturkulainen alkaa kokea Helsinkiä omaksi paikakseen? (hymiö)
Viestin lähetti liigajyrä
Ei pidä Stadia liikaa hehkuttaa ettei tule ryntäystä Turuust tänne ,vai mitä JHag :)
Viestin lähetti PeteX
No v-ttu, Ossi ei sitten pelaakkaan vielä lauantaina Kerhoa vastaan. Meikäläinen oli ajatellut oikein perheen kanssa lähteä juhlistamaan Ossin paluuta, mutta ei sitten. Vedetään peruskaavalla.