"Teemu Eronen saapuu vahvistamaan JYPin puolustuspäätä kahden vuoden mittaisella sopimuksella.
32-vuotias Eronen on tuore SM-hopeamitalisti Pelicansin riveistä, jossa hän kantoi isoa roolia puolustuksen tukipilarina.
– Teemu on kokenut puolustaja, joka on koko uransa ajan näyttänyt olevansa tehokas pelaaja hyökkäyspäädyssä ja luotettava puolustaja viisi vastaan viisi-pelissä, urheilutoimenjohtaja Mikko Viitanen sanoo.
– Tämä on hyvä kohta hypätä täällä olevaan projektiin mukaan. Koen, että minulla on oma korteni kannettavana tähän junaan. Jyväskylä tuntui kaikin puolin hyvältä vaihtoehdolta minulle ja perheelleni, Eronen kertaa.
Teemu Erosen kummiyrityksenä toimii Lumixia."
Teemu Eronen siis odotetusti JYPiin parivuotisella sopimuksella. Hienoa nähdä Eronen JYPissä varsinkin, kun pakistossa on muutenkin alustavasti laajuutta sekä osaamista.
Tämä ketju voidaan pyhittää Eroselle ja hänen otteiden seuraamiselle. Laitetaan vielä loppuun Erosen vanhoja ketjuja jatkoajasta.
Sana on vapaa.
32-vuotias Eronen on tuore SM-hopeamitalisti Pelicansin riveistä, jossa hän kantoi isoa roolia puolustuksen tukipilarina.
– Teemu on kokenut puolustaja, joka on koko uransa ajan näyttänyt olevansa tehokas pelaaja hyökkäyspäädyssä ja luotettava puolustaja viisi vastaan viisi-pelissä, urheilutoimenjohtaja Mikko Viitanen sanoo.
– Tämä on hyvä kohta hypätä täällä olevaan projektiin mukaan. Koen, että minulla on oma korteni kannettavana tähän junaan. Jyväskylä tuntui kaikin puolin hyvältä vaihtoehdolta minulle ja perheelleni, Eronen kertaa.
Teemu Erosen kummiyrityksenä toimii Lumixia."
Teemu Eronen siis odotetusti JYPiin parivuotisella sopimuksella. Hienoa nähdä Eronen JYPissä varsinkin, kun pakistossa on muutenkin alustavasti laajuutta sekä osaamista.
Tämä ketju voidaan pyhittää Eroselle ja hänen otteiden seuraamiselle. Laitetaan vielä loppuun Erosen vanhoja ketjuja jatkoajasta.
Teemu Eronen – se todellinen dynastian kiekollinen puolustaja
Avaanpa ketjun myös Eroselle, sen hän on totta tosiaan viime aikaisilla otteillaan ansainnut. Olen itse asiassa aika yllättynyt kuinka vähälle huomiolle Eronen on jäänyt kun miettii että vielä pari vuotta sitten itkettiin kovaan ääneen kuinka omat juniorit eivät pysty nousemaan edustuksessa...
keskustelu.jatkoaika.com
Teemu Eronen HIFK:hon
Uutiset › TIEDOTE: Saku Salmela ja Teemu Eronen siirtyvät IFK:hon - HIFK Erittäin hyvä haku ja kahden vuoden lappu.
keskustelu.jatkoaika.com
Teemu Eronen - puolustuksen herra ja hidalgo
Haluaisin tässä kaikessa menestyshuumassa tuoda esiin erään tärkeän pelaajamme, nimittäin Teemu Erosen. On suorastaan ihme, ettei tälle herra #42 ole meillä omaa ketjua avattu, joten here we go! Viime kausi meni jo pisteiden valossa erinomaisesti, mutta erityisesti tällä kaudella on herra ollut...
keskustelu.jatkoaika.com
Sana on vapaa.